RV 30 ja välillä vihloo alamahaan...
Moi,
Onko muilla ollut/onko samoilla viikoilla supistuksia tai vihlaisuja? Mulla ei varsinaisesti supistele, mutta välillä vihloo alhaalla. Neuvolalääkäri olisi kirjoittanut 3 viikkoa sairaslomaa (äitiysloman alkuun), mutta en ollut oikein halukas siihen. Kohdunkaula on nimittäin kiinteä ja sitä on 2cm jäljellä.... ja varsinaisia supistuksia nuo eivät ole olleet. Arvelin enneminkin niiden johtuvan siitä, että olemme pikkuhiljaa muuttamassa, olen pakannut, enkä varmaankaan levännyt tarpeeksi. Lupasin hiljentää tahtia ja tulla heti takaisin tutkittavaksi, jos vihlonnat jatkuu/lisääntyy.
Mulla on neljäs raskaus ja aikaisemmin vihlontaa/supistuksia on ollut vasta synnyttämään lähdössä...
Kommentit (2)
Entäs millainen sulla oli kohdunsuun tilanne? Kun itestäni tuntui, että tuo sairasloma oli vähän ylivarovaisuutta ja lääkärikin sanoi, että voi olla niin (neuvoteltiin siis lääkärin ja terkan kanssa). Mulla oli kans pää alaspäin, mutta ei sanonut ainakaan mitään, että olis kiinnittynyt. No ensimmäisen lapsen kanssa varmaan olisinin jäänyt sairaslomalle, mutta nyt kyllä tuntuu, että tunteejo kehonsa sen verran, että ymmärtää itse milloin pitää hiljentää ;)
:
Tällä viikolla olo oli tosi kamala välillä ja eilen neuvolassa sitten kuulinkin että vauva oli jo kiinnittyny pää alaspäin tuonne, lähtökuopissa siis.
Viikkoja mulla on 31+5.
Mun pitäs kans ottaa rauhallisemmin, 3 viikkoa vielä töitä, sitten lomille...
Tällä viikolla olo oli tosi kamala välillä ja eilen neuvolassa sitten kuulinkin että vauva oli jo kiinnittyny pää alaspäin tuonne, lähtökuopissa siis.
Viikkoja mulla on 31+5.
Mun pitäs kans ottaa rauhallisemmin, 3 viikkoa vielä töitä, sitten lomille...