Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausoireet/tyttö vaiko poika?

24.06.2008 |

TEillä jotka ovat saaneet tyttö- sekä poikalapsosia onko raskaudet kuinka eronneet toisistaan? Itsellä takana kaksi raskautta,joista tuloksena kaksi poikaa. Raskaudet olivat hyvinkin samankaltaisia:väsymystä,lievää kuvotusta,ja ruoka maistui.Nyt tuntuu kutakuinkin samalle...rv 6+4 :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulla:

1. lapsi (poika): Pahoinvointia yötä päivää viikolle 14, oksensin joitain kertoja. Paljon närästystä. Välillä olin kiukkuinen (mies parka!). Seksi kiinnosti kovasti keskiraskaudesta eteenpäin:-) Painoa tuli 6 kg.

2. lapsi (poika): Pahoinvointia yötä päivää viikolle 12, oksensin pari kertaa. Vähän närästystä. Välillä olin kiukkuinen. Seksi kiinnosti. Painoa tuli 17 kg.

3. lapsi, jonka la 9.9. (ultran mukaan tyttö): Pahoinvointia vain viikolle 10 ja se tuli ja meni eli ei mitään kuvotusta kellon ympäri, kuten edellisillä kerroilla. En oksentanut. Vähän närästystä tähän mennessä. Olen ollut suurimman osan aikaa tunne, että olen "elämäni kunnossa". Seesteinen olo, mutta ei kauheesti kiinnosta seksihommat. (Oisko vähemmän testosteronia?) Painoa tullut jo 13 kg.

Wiltsu rv 29+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla