Nyt mulle riittää.
Tämä palstahan on täynnä höyrypäitä ja hulluja halosvastustajia. En enää jaksa teidän todella huonon maun rajan ylittäneitä juttuja. On se kumma, että pitää lähteä asiattomuuksiin.
Mikähän siinä on, että ennen vaaleja en nähnyt täällä yhtään presidentin vastaista kirjoitusta ja galluppien mukaankin yli 70% suomalaisista antoi Haloselle hyvän arvosanan. Mikäs ihme teitä oikein ajaa rienaamaan nykyistä presidenttiä, ihmistä? Ootte oksettavia!
Minä palaan tälle palstalle sitten, kun vaalit on ohi. Toivon todella sydämestäni että te kaikki, jotka olette kirjoittaneet tänne Halosesta perättömyyksiä, solvauksia, valheita, yms. katoatte palstalta. Ja toivon todella sydämestäni että Tarjasta tulee presidentti, se olisi teille ihan oikein.
ps. hakekaa hoitoa itsellenne, terveet ihmiset eivät käyttäydy noin
Kommentit (3)
Ota ihan iisisti, itse en lue YHTÄKÄÄN ketjua joka alkaa vaaliteemalla tms. Itse olen päätökseni tehnyt ja sen mukaan elän.
Joten älä toki jätä palstaa, jätä vaan nämä typerät ehdokkaiden mollausketjut omaan arvoonsa.
Vierailija:
Ota ihan iisisti, itse en lue YHTÄKÄÄN ketjua joka alkaa vaaliteemalla tms. Itse olen päätökseni tehnyt ja sen mukaan elän.Joten älä toki jätä palstaa, jätä vaan nämä typerät ehdokkaiden mollausketjut omaan arvoonsa.
Vierailija:
btw, tuo pätee aika moneen muuhunkin juttuun tällä palstalla ;)