Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu pitänyt vanhempia lapsia hoidossa ennen vauvan syntymää?

Vierailija
15.02.2006 |

Minä tein sellaisen päätöksen, että vanhemmat lapset (jo 4- ja 5-vuotiaat) saivat jäädä ainakin toistaiseksi pph:n luo hoitoon vaikka itse olen jo äitiyslomalla. Kolmas lapsi syntyy näinä päivinä.

Ajoittain tunnen huonoa omaatuntoa, mutta sitten toisaalta kävisi lapsiakin vähän sääliksi jos joutuisivat täällä kotona pelkästään kökkimään. Itselläni pahat liitoskivut enkä voi ulkoilla ollenkaan! Pph:n luona saavat edes käydä ulkona muutaman kerran päivässä ja toisekseen saavat myös tavata kavereitaan. Viihtyvät hoidossa kyllä erittäin hyvin.

Vauvan synnyttyä ja kevään tullessa katson sitten tilanteen uudelleen. Luultavasti hoitoa ainakin vähennetään rutkasti elleivät jää kokonaan kotiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-vuotias tulee olemaan hoidossa 4 tuntia päivässä, kun jään äitiyslomalle. Kyseessä on ns. erityislapsi, mutta olisin voinut harkita ko. vaihtoehtoa muutenkin.

Vierailija
2/3 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, olin tosi kipeä. Ja onneksi viihtyi hyvin hoidossa. Sairaalassaolon ajaksi ei olisi hoitajaa löytynyt muutenkaan. Ihan turhaan isä silloin olisi pitänyt lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että helpompi lähteä synnyttämäänkin kun tietää että lapsilla on edes päivisin hoitopaikka! Eipähän tarvitse sitä murehtia, illaksi pitää vain olla lapsenvahti sitten. Omaa kuntoani myös ajattelen synnytyksen jälkeen, kun ei tiedä missä kunnossa on.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi