Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa jo etukäteen ensi sunnuntai.

Vierailija
26.01.2006 |

Kun tiedän että Tarja Halonen jatkaa presidenttinä, kyllähän se nyt selvältä näyttää. Onkohan ihmiset sitten kuitenkin tyytyväisiä tähän miten asiat nykypäivän Suomessa on? Vai onko punakoneella (SDP ja SAK) vaan niin älytön ylivoima että sille ei kukaan voi mitään? Suomenhan kuitenkin pitäisi olla oikeistovaltio?

Harmittaa, kun nyt olis ollut todellinen mahdollisuus katsoa että muuttuuko asiat mihinkään jos vallanpitäjät vaihtuu. Täällä on kuitenkin ollut vasemmistolainen presidentti lähestulkoon koko mun elinajan, olis mun mielestä jo aika koittaa jotakin muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaan esim. että en ikinä vois äänestää ruttunaama-Saulia tai sit äänestysperusteena on joku tukistaminen tai Piia-Noora Kauppi. Eikö ihmisiä ollenkaan pelota se miten huonoon jamaan tää maa on viety sitten Kekkosen päivien? Eihän tää ole enää ensinkään mikään hyvinvointivaltio?

Vierailija
2/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomenhan kuitenkin pitäisi olla oikeistovaltio?

buahahaa, mistäs tommosta keksit? Kuka sen määrää millanen valtio tää on? Vai pitäiskö pykätä laki, että " Suomi on oikeistovaltio ja näinollen vain oikeistolaisia saa valita presidentiksi, riippumatta eduskunnan tai hallituksen tai kansan mielipiteistä"

Suomessa on ainakin pyrkimys tasa-arvoon, joka ei ole oikeistolaisten tavoitteena yleensäkään. Täällä ei tarvi kenenkään jäädä yksin, eikä kuolla nälkään, eikä jäädä ilman koulutusta. Suomessa nimenomaan on toteutettu yhtäläiset mahdollisuudet kaikille onnistua, toisin kuin esimerkiksi " oikeistolaisessa" USA:ssa jossa heikot ja sairaat saavat pitää itse huolen itsestään ja rikkaat senkun rikastuu.

Ja vähänpä politiikasta tiedätte jos kuvittelette että joku Tarja Halonen on tämän maan kyennyt syöksemään kurjuuteen. Huhhuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjassa nuo ulkoiset tekijät ärsyttää varmaan vielä enemmän kuin Niinistössä, mutta moraali on kuitenkin toista luokkaa. Saulin ajattelu on hyvin suoraviivaista ja sen tuntuu uppoavan niihin, jotka nielevät pätevästi esitetyty jutut ihan pureskelematta.

Vierailija
4/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turhaan pidit tuon palopuheesi. Tämä on kyllä ihan fakta, riippumatta sun tai mun poliittisesta kannasta tässä keskustelussa.

Vierailija
5/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jos Halonen valitaan taas. Ihmettelen myös, eikö ihmisest ihan oikeasti ajattele ollenkaan. Vasemmisto ei saa yhtään mitään hyvää aikaiseksi, asiat voisivat olla paljon paremminkin. Niinistö sentään ajaa kaikkien asiaa. En voi ymmärtää en. Olenkin miettinyt, että varmaan moni demariäänestäjä on jotenkin kotoaan oppinut vasemmistolaisuuden, silloin muutama vuosikymmenhän sitten vasemmistolaisuus merkitse itsessään enemmän monille. Ja sitten eivät enää " osaa" ajatella asioita itse ja nähdä vasemmistolaista politiikka päivännäöllä suhteuttena maamme nykytilaan.

Surullista.

Vierailija
6/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä taas ihmettelen sitä, miten Tarjan kauniit puheet uppoo ihmisiin niikuin kuuma veitsi voihin ilman mitään kyseenalaistusta. Tarjallahan on todella idealistinen maailmankuva ja hän tuo mielellään esille sitä miten oikeudenmukainen ja demokraattinen hän on, hän siis syleilee puheissaan koko maailmaa.

Haluaisinkin ihan keskustelun vuoksi, ilman sarvia ja hampaita, että perustelisit minulle miten Tarja käytännössä toteuttaa nuo toiveensa. Puheet ovat toki kauniita sen myönnän, itsekin haluaisin tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen maailman ja hyvän toimeentulon ihan jokaiselle maailman ihmiselle. Luulenpa vain että se ei käytännössä ole mahdollista.

Tässä mun mielestä taas tulee esiin Tarjan ja Saulin ero. Tarja haluaa miellyttää kaikkia ja puhuu sen mukaan, Sauli taas sanoo asioita jotka eivät miellytä kaikkia, koska hän tietää että se ei ole mahdollista. Mielestäni hän kuitenkin on realistisempi, " tekijä" ja siksi uskon että hän hoitaisi presidentin pestin paremmin.

Vierailija
7/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi presidentti. 6 vuotta on tosi pitkä aika - kyllä on Halosen aika jättää homma ennen kuin Suomi uppoaa ihan oikeasti.....

Vierailija
8/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista valtaa, että pystyisi oikeasti vaikuttamaan paljoa mihinkään asiaan, presidentti on vaan keulakuva. Kannattaa miettiä tarkemmin eduskunta ja kunnallisvaaleissa ketä äänestää ja mitä puoluetta, sillä on enempi merkitystä hyvinvoinnin kannalta. Joten relatkaa, sunnuntain jälkeen mikään ei muutu elämänne kannalta.

Vierailija
9/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoin, että jos presidentti VIHDOIN olisi joku muu kuin demari, niin se vaikuttaisi positiivisesti myös eduskunta- ja kunnallisvaaleihin. Mua vaan ällöttää tää demarivaltio kokonaisuudessaan, kun tuntuu että punakoneisto ja mediat hallitsee ihan kaikkea ja säätelee ihmisten äänestyskäyttäytymistäkin. Sananvapauskin on siinä ja siinä että onko sitä ylipäätään, lehdistö ainakin on puolueellista.

Vierailija
10/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja toivoin, että jos presidentti VIHDOIN olisi joku muu kuin demari, niin se vaikuttaisi positiivisesti myös eduskunta- ja kunnallisvaaleihin. Mua vaan ällöttää tää demarivaltio kokonaisuudessaan, kun tuntuu että punakoneisto ja mediat hallitsee ihan kaikkea ja säätelee ihmisten äänestyskäyttäytymistäkin. Sananvapauskin on siinä ja siinä että onko sitä ylipäätään, lehdistö ainakin on puolueellista.

Vierailija
11/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sulla Halosen kannattajana ja vasemmistolaisena jotakin järkevämpääkin annettavaa tähän ketjuun kuin tuo?

Vierailija
12/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemminkin olen jo täällä kirjoittanut, että miksi 6v välein pitäisi ottaa uusi harjoittelija pressaksi!

Vierailija
13/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varata suklaata tms. ärsytystä lievittämään, kun seurailen tuloksia sunnuntai-iltana. Sitten, jos Tarja voittaa, pitää vaan huokasta, että tiedettiinhän tämä, ja että ehkäpä on syynsä sille, miksi termiä " keskivertokansalainen" ei niin usein käytetä hirveän positiivisessa mielessä. Ja onhan tässä nyt jo kuusi vuotta jotenkin kitkuteltu tuonkin naisen kanssa, niin että ehkäpä sen taas kestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi