Onko teistä ok, jos mies on edelleen yhteydessä eksäänsä?
Erosta vuosi, ei lapsia. Laittavat toisilleen muutamia kertoja kk sähköpostia + soittelevat.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aidosti ok. Jonkun lyhyen suhteen jutun kohdalla ehkä eri juttu, mutta pitkän parisuhteen aikana toisesta tulee usein myös yksi tärkeimmistä ystävistä ja minusta ihan ok olla silloin tällöin yhteydessä ja nähdäkin kerran vuodessa tms. Jos on yhteisiä lapsia, puolisonsa toivoisi olevan eksäänsä yhteydessä viikottain! Ei tarvitse kokonaan lakata pitämästä yhteyttä mielestäni.
Mutta olenkin hyvin epämustasukkainen henkilö. Minusta on esim. vaan söpöä jos toiset naiset flirttailevat puolisoni kanssa ja etäsuhteen aikana harkitsisimme jopa avointa suhdetta. Kaikkien ei tarvitse hyväksyä samaa, jos ei tunnu hyvältä.
harkitsisimme jopa avointa suhdetta
Selvästikään ei ap ole sellaisesta kiinnostunut.
Eikä avoin suhde muutenkaan mikään parisuhde enää ole, jos siihen kerran muitakin liittyy.
On, kertoo siitä että mies ei ole ihan paska. Enemmän huolestuttaisi, jos exä ei haluaisi olla missään tekemisissä.
Miksei? Mun ex 17 vuoden takaa on mun paras kaveri, on varmaan lopun ikääni. Miksi tämä olisi ongelma, koska mitään seksuaalista välillämme ei ole, eikä kummallakaan ole mitään kiusaustakaan sellaiseen.
Ex-puolisoni oli jatkuvasti yhteydessä vanhan hoitonsa kanssa. Nimenomaan hoidon, alle 6kk kestänyt juttu, eikä miehen puolelta ollut tunnetta mukana mutta nainen aivan lääpällään edelleen. Kun sitten alkoi minun kanssa, tämä hoito jatkoi väkisin miehen näkemistä ja yritti kaikin keinoin olla mieheni kanssa. Eikä urpo mieheni uskaltanut/viitsinyt/halunnut laittaa naiselle rajoja koska hän on niin ihana tyyppi, ei halua rikkoa sitä kaikkea mitä heillä oli
Nainen kävi useita kertoja viikossa aamupalalla kodissamme, he kävivät retkeilemässä, lounaalla/syömässä/oluella kun itse olin töissä. Katsoin aivan liian kauan tätä käytöstä, ja joka kerta kun nostin asian esille, että en halua hänen ex-hoitoaan meidän kotiimme harva se päivä tai että hän on joka päivä yhteydessä/soitteli/viestitteli hänelle ja se loukkaa minua. Siitähän ei tullut mitään muuta kuin riitoja, että minä olen se hullu mustasukkainen.
Tätä naisen tungettelua kesti lähes 1.5v. Lopulta erosimme reilun 3,5v jälkeen ja yllättäen mies läks heti lämmittelemään tätä hoitoaan. On se kumma jos alusta asti on tiedossa että on noin kiinni exässä, miksi etsiä uutta??
Minusta on ennemminkin outoa jos ei ole väleissä eksän kanssa.
Joillakin on merkillinen tarve erota aina riidoissa. Vaikkei olisi mitään syytä välirikkoon, niin sellainen tehdään vaikka väkisin eron myötä. Lapsellista.
Tottahan toki, välillä pitää miehinkin päästä verestämään muistoja ja kokeilemaan vanhaa pimpsukkaa. Hyvää vertailua siitä onko uusi vanhaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Mun ex 17 vuoden takaa on mun paras kaveri, on varmaan lopun ikääni. Miksi tämä olisi ongelma, koska mitään seksuaalista välillämme ei ole, eikä kummallakaan ole mitään kiusaustakaan sellaiseen.
Näinhän te väitätte ja panette uusien kumppanienne selkien takana kuin kanit.
Normaali, fiksu ihminen eroaa niin että eksään jää hyvät välit. Kusipäät ja pettäjät eivät kykene välejä pitämään.
Se on mielestäni hyvä merkki että on väleissä, enkä kyllä koskaan sellaista tyyppiä huolisi joka ei eksiensä kanssa väleissä pysty olemaan.
Mies ei ole yhteydessä eksäänja hyvä niin. En ole minäkään yhteydessä mun eksään.
Ihan ok minusta. Vaikkei parisuhde toiminutkaan, niin minusta on ihan kiva vaihtaa kuulumiset silloin tällöin. Ei minun ja exieni kanssa välillä ole pahaa verta. Ymmärrän hyvin totaaliset välirikotkin kyllä.