Arabimiehen vaimo vastaa kysymyksiinne
Kommentit (55)
häh! ja juuri sanoit miten hyvin hänet on otettu perheeseen..
ihme juntteja ne sun sisarten miehet.. ja sisaret myös kun eivät tee asialle mitään *kiukuttaa tuommonen!*
sanomattakin selvää että itse olet blondi :)
Siarukseni ovat sitten eri juttu. Varsinkin veljeni suhtautuu mieheeni ja myös lapsiini suoraan sanottuna oudosti, eikä paljon parempaa voi sanoa toisen sisareni miehestä.
Näin asiat valitettavasti ovat, mikä surettaa minua kyllä - miehestäni puhumattkaan.
Ei hän voisi ikinä tehdä mitään sellaista, hänhän menettäisi siinä täysin kasvonsa. Eikä hän muuten ole ikinä ollut minusta mitenkään mustasukkainen.
Minä olen melko tavallisen näköinen mutta nyttemmin ylipainoinen.
voisiko sille kuitenkin tehdä vielä jotain? uskomatonta, miten ennakkoluuloisia ihmiset voivat vielä tänäpäivänä olla.. surullista.
Mieheni sukulaiset eivät mielellään lähde arabimaista minnekään, haluavat olla omissa ympyröissään.
Vierailija:
Ei hän voisi ikinä tehdä mitään sellaista, hänhän menettäisi siinä täysin kasvonsa.**mitäs se on ennenkään estänyt? ja miksi " kuohahdit" ?
Mutta ei sille oikein voi mitään, ei siitä oikein voi edes keskustella heidän kanssaan, , kun jos yritän, he jotenin vain väittävät, että ei se pidä paikkaansa.
Emme elä missään ruusutarhassa.
eihän teidän ole pakko siellä hotellissa sitten olla vaan menette sukulaisten luokse
Hassua kuinka ihmiset yleistävät taas tässäkin asiassa:
Jos on arabi se ei tarkoita automaattisesti, että on muslimi.
Minulla on pitkäaikainen työkaveri, hän on arabi, mutta uskonnoltaan katolilainen!!!
**mitäs se on ennenkään estänyt? ja miksi " kuohahdit" ?
[/quote]
Siksi kai, kun mieheni ei ole yhtään sellainen. Enemmänkin hiljainen tietokonetyyppi. Eikä hän kestäisi itseään, jos jotenkin munaisi itsensä, siis varsinkaan että joku hänen maamiehistään huomaisi vilkuiluyrityksiä, jos sellaista siis olisi.
sinun perheesi pk seudulla. maalla ollaan aika ennakkoluuloisia vielä, siinä on suuri ero pk seutuun.
Sinne ei voi mennä tyhjin käsin, enkä minä halua asua sukulaisten hoteissa.
Vierailija:
**mitäs se on ennenkään estänyt? ja miksi " kuohahdit" ?
Siksi kai, kun mieheni ei ole yhtään sellainen. Enemmänkin hiljainen tietokonetyyppi. Eikä hän kestäisi itseään, jos jotenkin munaisi itsensä, siis varsinkaan että joku hänen maamiehistään huomaisi vilkuiluyrityksiä, jos sellaista siis olisi.
**Ahaa, ymmärrän. Huomaan itsekin syyllistyvän stereotypuoihin anteeksi! Kaikkea hyvää teille!
en ole ap vaan ärsyttää tollaset näsäviisastelut!
Mutta mä haluan olla lomilla omissa oloissani, mihin taas ei olisi mitään mahdollisuutta mieheni kotona. Perhe on iso ja ihmisiä paljon ja systeemi on eri tavalla yhteisöllinen, ei oikein voi vetäytyä omiin oloihinsa, mitä minä taas haluan.
ja viettämään heidän kanssaan aikaa? eikä lomailemaan yksin? yksin voi olla kotonakin.
toivottavasti et tee näillä omilla mieltymysvaatimuksillasi sitä, että miehesi vieraantuu sukulaisistaan ja lapsesi eivät saa tutustua toiseen kotimaahansa.
Nimimerkillä " kerran sinne matkoillaan eksynyt, mutta ei varmasti koskaan toista kertaa..."
Vaikka sinä et sinne haluaisikaan?
sisarusteni miehet eivät häntä halua piireihinsä.