Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mileipiteenne nimestä Alma?
Kommentit (4)
ihan ekaksi tietysti tuli mieleen kassi-alma, mutta jos tuo mielleyhtymä jätetään pois, on minusta oikeasti tosi kiva nimi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Periaatteessa kiva nimi, mutta mulla tuli heti mieleen tuo.
Mies olisi pitänyt enemmänkin, mutta minulle ärsyttävästi tulee mieleen Kassi-Alma, minkä takia ei sitten mennyt pidemmälle harkintaan, vaikka nimenä onkin kaunis.
Alue: Aihe vapaa
mun mummun nimi.
ja toisesta, ei välttämättä niin mairittelevasta yhteydestä tulee mieleen: ainakin kaksi labradoria tiedän joiden nimi on alma.
mutta hieno perinteinen suomalainen nimi