Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalan hoitsut:

Vierailija
25.01.2006 |

Viettekö lapsenne mallikkaasti terkkariin omalääkärille niinkuin muutkin kansalaiset vai käytättekö hyväksenne työasemaanne sairaalassa.

Itse käytän. Ei olla kertaakaan käyty tk: ssa vaan aina oman sairaalan päivystyspolilla, jossa lasta ei useimmiten ole edes kirjattu virallisesti potilaaksi ja hoidetaan jonon ohessa ilmaiseksi. Aina ei tartte viedä edes lasta näytille vaan silmätipat, yskänlääkkeet ym. saan reseptillä muutenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan kysyä neuvoa, jos on rauhallista, mutta en todellakaan hae reseptejä osaston lääkäreiltä.

Ehkä olen tälläisissa asioissa myös sen verran ujo, että en halua olla vaivaksi.

Vierailija
2/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainu mennä oman taidon arvostus vähän yli... Onhan sh koulutus hyvä, mutta ette te silti lääkäreitä ole. sen ymmärrän jos kipulääkereseptejä yms kyselette. Että saatte niistä sitten kela korvaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mihinkin ja milloin kenenkin vaivaan. Harvemmin kehtaa sanoa, ettei kirjoita, vaikkei ole hajuakaan onko tämä kyseinen lapsi/sh/sh:n mies lääkkeen tarpeessa.

Reseptin kirjoittaminen ei ole iso vaiva, mutta esim. antibiootin määrääminen ilman tutkimista on puoskarointia ja itsekin siihen näissä työkaveri jutuissa syyllistyn.

Terv lääkäri

Vierailija
4/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

milloin mihinkin ja milloin kenenkin vaivaan. Harvemmin kehtaa sanoa, ettei kirjoita, vaikkei ole hajuakaan onko tämä kyseinen lapsi/sh/sh:n mies lääkkeen tarpeessa.

Reseptin kirjoittaminen ei ole iso vaiva, mutta esim. antibiootin määrääminen ilman tutkimista on puoskarointia ja itsekin siihen näissä työkaveri jutuissa syyllistyn.

Terv lääkäri

Vierailija
5/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ihan eri talokin...