Mistä syystä olet ollut tekemisissä poliisin kanssa?
Kommentit (63)
paitsi eka puhallus 18v 0.01. Edellisen illan jäljiltä, otin opiksi vaikken rattijuoppo ollutkaan.
Yksi ylinopeussakko :(
kun eräs mies kävi vauvani vaunujen kimppuun, ravisti niitä ja yritti kaataa ne (vauva oli sisällä) ja haukkui minua.
- soitin poliisille, kun hirvi käveli autotiellä taajamassa moottoritieliittymän lähellä. näytti olevan poriin päin menossa.
- puhallusratsia
- ajoin eräästä kurvista ulos ja pari liikennemerkkiä jäi autoni alle, en tiennyt kelle muullekaan soittaa kuin poliisille
- ylinopeussakot
- olin kolarissa viattomana osapuolena
Mun auto kyseessä. Postiluukusta tipahti joskus parin viikon päästä tapahtumasta mukava kuulustelukutsu ilman mitään tietoja tapahtumasta. Kyllä otti päähän.
kun tein rikosilmoituksen, kun nuorena hälytin poliisin kaupungilla paikalle, kun kaveria pistettiin puukolla teinien kahakassa yömyöhään discon jälkeen.
tiputtanut maahan abc:llä ajokortin maahan ja poliisi oli sen löytänyt, soitti minulle ja sovittiin, että saan hakea sen la aamulla poliisiasemlta. Oli kyllä noloa hakea korttia hyllyltä, kun poliisi opasti minua ettei korttia anneta hyllyltä... kerroin uudelleen, että poliisi oli löytänyt sen, hän tokaisi: ai, se kortti...
- Jäin auton yliajamaksi
- puhallus testi (1) 20 vuoden aikana
- autoomme murtauduttiin, tehtiin ilmoitus varastetuista tavaroista
- seuraavana päivänä tavarat löytyi
ylinopeussakko ja useampi puhallusratsia.
Niin, ja kerran kävi tutulla varkaissa porukka ja vei sieltä yhden munkin tavaran. Siitä jouduin tekemisiin eli soittivat mullekin, kun tavarat löytyi ja se mun tavara myös.:)
- henkkareita hakiessani
- passia hakiessani
- pysyvää ajokorttia hakiessani
- kerran soitin poliisit paikalle kun alaikäisten naapurien kotibileet menivät turhan rajuiksi
- kerran pysäytetty ylinopeudesta, ja sain huomautuksen.
- kerran tulivat avuksi, kun luulin, että ystäväni on kännipäissään tehnyt itsemurhan.
- kerran olen ollut kuultavana todistajana.
- kerran olen ollut kuultavana uhrina (kolari).
- kerran eksyin vieraassa kaupungissa yöllä ja poliisi kuskasi oikeaan paikkaan.
Nämä tulevat äkkiseltään mieleen. Toki normipuhallusratsioissa on tullut oltua jokunen kerta. Olen soittanut myös muutaman kerran poliisiasemalle kertoakseni että automaattihälytys on ollu turha.
Tätänykyä olen fb:ssä tekemisissä yhden poliisin kanssa lähes päivittäin. Tuttavan poika kun kouluttautui poliisiksi.
Ainiin. Kerran nuoruudessa liftattiin töihin kaverin kanssa. Poliisi tuli mustalla maijalla ja otti kyytiin. Päästiin sinne taakse... :D Töihin kyttäauton takana.
-Oon ryypännyt poliisin kanssa (useasti)
-Tullut puhallutetuksi
-tehnyt rikosilmoituksen
-ilmoittanut henkilön kadonneeksi
-ollut kuultavana henkirikoksesta jossa itse olin yhtenä osallisista (uhrina)
Siinä muutama case viime vuosilta.
turvavyön käyttämättä jättämisiä. Joskus nuorena muistaakseni oltiin jonkun hämäräperäisen porukan kyydissä, poliisit ottivat sitten kaikkien tiedot ylös, siitä ei kyllä seurannut mitään. Asianomistajana eräässä rikosasiassa.
esitutkinnassa pilven takia. Eka kerralla yön yli, toisella kertaa 3 vrk. Sitten otin opiksi ja aloin Kunnon Kansalaiseksi.
- jouduin kolariin
- jouduin kavalluksen uhriksi
- pysäytetty jokusen kerran puhallusratsiassa
- soitin paikalle kun naapurissa oli turhan kovat bileet
- töissä joutunut muutaman kerran soittamaan paikalle häiriköivän asiakkaan takia
...kuin naimalla. Siis naimisissa poliisin kanssa :D
molemmissa olin uhri. Eli tein rikosilmoituksen ja minua kuulusteltiin.
Lisäksi kaveripiirissä pari poliisia ja oma isäni on myös eläkkeellä oleva poliisi joten tulee oltua poliisien kanssa tekemisissä aika usein :)
eli otin oikeuslääketieteelliset näytteet poliisille...
Niin joo ja kerran meidän autosta pöllittiin cd-soitin, niin piti soittaa poliisit paikalle.
Ja pari vuotta myöhemmin Vani katosi pihasta ja se löytyi poltettuna hiekkakuopalta muutamaa päivää myöhemmin.Poliisi sai valvontakamerakuvaa eräästä liikkeestä missä näkyi että joku mies porukka käytti meidän autoa liikkeestä varastetun tavaran kuljettamiseen.
-miehen autoon murtauduttiin
-löysin polkupyörän ojan pohjalta, rahtasin sen kotiin, josta poliisi kävi sen noutamassa
-pari kertaa puhallutuksissa
-yksissä kisoissa olin poliisisaattueessa