Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anuksen nuoleminen

Vierailija
08.08.2009 |

Kiihottaisi lipoa vaimon peräaukkoa, mutta jännittää miten hän siihen suhtautuu. Onko tytöt kokemuksia tai mielipiteitä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parempaa ku nuolla koko hoito kerralla nam

Vierailija
2/75 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hulluna tähän, ja toivoisin saavani suuseksiä enempikin. Ukko on vain hieman liian konservatiivinen. Minä voisin jopa kuvitella nauttivani anaaliseksistä ylipäätänsä hyvällä lämmittelyllä. Joskus nuoruudessa joku poikaystävistä "eksyi" sormettamaan, kielihoidon yhteydessä, minua anaaliin. Ensin yhdelläsormella, sitten kahdella ja lopuksi kolmella.. =).. kivaa oli.

mutta yhtäkaikki, kyllä mun mies minua joskus myös nuolee sieltä - saunapuhtaana =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/75 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolin nuollaan toisiamme. Parasta on, kun naiseni makuulla ja "istun" päällä nuolettamassa anusta. Samalla runkkaan käyrääni. Ei mene kauan, kun laukean ensimmäisen kerran. Sen jälkeen sama homma toisin päin. Onneksi illalla taas tätä namia tarjolla! M39

5/75 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Se tuntuu hyvältä. Hyvä hygienia pitää muistaa ja sitten vain nauttimaan.

Vierailija
6/75 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut anaalin nuolija. En tee mitään muuta kuin sitä. Välillä käyn treenaamassa mutta sitten nuolen taas 

Vierailija
7/75 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ai ai N33, tuota paikkaasi voisi nuolla vaikka tunnin putkeen..hyväillen samalla sormilla

M43nääsville

Vierailija
8/75 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas. Taju meinaa lähteä nautinnosta. Sen ei haluaisi loppuvan..

Vierailija
9/75 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:49"]

Taivas. Taju meinaa lähteä nautinnosta. Sen ei haluaisi loppuvan..

[/quote]

kenelläs nyt meinas taju lähteä?

M43nääsville

Vierailija
10/75 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä keltanokka anuksen nuolennassa. Onko siinä jokin erikoinen tekniikka, jolla nautinnon voi maksimoida? Olen mies ja nuolisin naista.

Vierailija
11/75 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:09"]

Olen vielä keltanokka anuksen nuolennassa. Onko siinä jokin erikoinen tekniikka, jolla nautinnon voi maksimoida? Olen mies ja nuolisin naista.

[/quote]

Et sinä mies ole, vaan homo. Nuo peräaukkoleikit on 100% homojen hommaa. Ja kuka terve ihminen nyt alkaisi ylipäätään toisen paskareikää nuolla. Seuraavaksi sitä paskaa sitten jo syödään!

Vierailija
12/75 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 06:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:09"]

[/quote]

Et sinä mies ole, vaan homo. Nuo peräaukkoleikit on 100% homojen hommaa. Ja kuka terve ihminen nyt alkaisi ylipäätään toisen paskareikää nuolla. Seuraavaksi sitä paskaa sitten jo syödään!

[/quote]

Täysin totta, joillain aikuisilla on anaali-ikä vaan jäänyt päälle ja sitä peräreikää on pakko jatkuvasti rassata.

Vierailija
13/75 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni pitää kun nuolen hänen reikää.

Vierailija
14/75 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se minusta miltään tunnu. Peppuseksi taas tuntuu taivaalliselta. Mies tykkää siitä että nuolen hänen pyllyään ja jos vielä työnnän sormen sinne niin tykkää kovastikin.

Vierailija
15/75 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä kyselet täältä?

Kun nuolet pillua niin ei siitä nyt pitkämatka ole anukselle. Lipaiset aina välillä ja katot mitä mamma tykkää...

Vierailija
16/75 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään kovasti. Minulla peppu ja sen ympäristö on muutenkin tod erogeenista aluetta.

N33

Vierailija
17/75 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuolet pillua niin ei siitä nyt pitkämatka ole anukselle. Lipaiset aina välillä ja katot mitä mamma tykkää...

nuolla kumpaakaan, yäks mikä yäks. Kammottava ajatus että joku mies olisi jalkovälissä nuolemassa, ihan sama kummalla puolella, hyi hyi

Vierailija
18/75 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu molemminpuolin leikkeihin, rouva kenties nuolee minun anustani useammin. Nautin siitä erittäin paljon osana suuseksiä.

Vierailija
19/75 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaimoa juuri kiinnosta nuoleminen (ei kyllä suihin ottokaan). Joskus harvoin on suostunut kun oon oikein nätisti pyytänyt.

Mä puolestani nuolen myös vaimon anusta oikeastaan aina kun ylipäätään annan suu hoitoa. Vaimo tykkää PALJON =).

Vierailija
20/75 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolla kumpaakaan, yäks mikä yäks. Kammottava ajatus että joku mies olisi jalkovälissä nuolemassa, ihan sama kummalla puolella, hyi hyi

Oletko koskaan kokeillut vai mistä niin rajoitteinen ajatus normaalin seksin likaisuudesta? Ei minusta kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä vaan oikein voi olla "likaisuutta". Tosin, jos olet varma, että ukkoasi ei asenteesi haittaa, niin suhteennehan on varmaan sitten kunnossa. Molemmat huomioivat toisensa.