Ympärillämme oleva, henkien näkymätön maailma
Minua kiehtoo kovasti maailma, jota emme kykene silmin näkemään. Tai jotkut kykenevät, he jotka näkevät enkeleitä tai edesmenneiden ihmisten energiajäänteitä.
Milla hakusanoilla voisin hakea lisää tietoa tästä näkymättömän verhon takana olevasta maailmasta.
Uskon, että kanssamme kulkee jo edesmenneitä sukulaisiamme, läheisiämme ym.. ihmisiä jotka ovat eläneet tässä meidän maailmassamme, mutta siirtyneeet henkien maailmaan kuoltuaan täältä. Uskon, että tämä maailma on tässä meidän kanssamme, mutta emme sitä kykene vielä näkemään.
Muita samoin ajattelevia/tuntevia?
Kommentit (39)
tulokseen, että on paras vain turvautua Jumalaan, Jeesukseen, enkeleihin. Unohtaa jo kuolleiden sielujen olotilat ja keskittyä näihin korkeimpiin henkiin mitä on. Säilyy siten mielenterveys parhaiten.
Netistä löytyy paljon tietoa, mutta niin myös kirjoista. Laita googleen hakusanoiksi vaikka "henkinen kehitys/henkinen kasvu/spiritualismi/meedio/henkimaailma/.. hakusanoja on niin paljon kuin vain keksit.
Kannattaa pitää aistit avoimina mutta myös järki mukana. Kaikki, mikä susta vähääkään tuntuu väärältä/huonolta/epäilyttävältä/ahdistavalta, hylkää se. On olemassa mm. sellaisia (fundamentalisisia) uskovia, joiden mielestä aivan kaikki henkimaailmaan liittyvä on saatanasta. Toisaalta, on sitten toisen ääripään ihmisiä, joiden mielestä on "kiva leikkiä henkimaailman kanssa" ja sillä tavoin sitten saavat oman päänsä sekaisin. Lähesty asioita avoimin mielin, rakkaudessa, äläkä missään kohtaa päästä pelkoa sydämeesi/mieleesi
Viesti katkesi kesken, tässä vielä loppuosa..
Suosittelen lämpimästi ottamaan asioista selvää, etsimään tiedoista sen, joka on totta ja oikeaa. Tiedon määrä on valtava, pointtina just onkin löytää se totuus sieltä kaikesta.
Kirjoista voisin mainita vielä sellaisia kirjailijoita kuin Neale Donald Walsh, Kryon, Sanaya Roman, Gary R Renard, Robert A Monroe, Martha Beck, Deepak Chopra ja Eckhart Tolle. Etköhän näillä pääse alkuun :)
mä näen sen, mitä haluat tietää siitä ihalemastasi maailmasta?
siellä tapahtuu esim tällaista:
-pahat henget raiskaavat sikiöitä, tai pieniä vauvoja, vauvat kyhjöttävät pimeässä yksin nyyhkyttäen
-pahat henget kiduttavat lapsia äärimmäisellä kivulla, se lasten huuto on kuin kuolevan eläimen huutoa
-pahat henget ohjailevat riivaamiansa ihmisiä tekemään järjettömiä pahuuksia. pedofilia, eläinseksi, kidutus jne. on ihan tavallista.
että todella typerää ihailla tuollaista! ennemmin käänny Jeesuksen puoleen ja rukoile pitämään sinut sieltä poissa!
Itse viimeksi lapsena uskonut henkijuttuihin ja muuhun höpöhöpöön. Helposti sitä 'aistii' kaikenlaista 'yliluonnollista' kun haluaa.
olla vain laktoosi-intoleranssia. Siitä se paha haju johtuu myös.
Kyllä on olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma.
vitut ole.
Ensi yönä näytetään unessa kaksoisliekkisi.
Sellaista kun nyt ei vaan ole olemassa...
No, näkyikös paljon kummituksia viime yönä? :)
Vierailija kirjoitti:
Miten TIEDÄT tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten TIEDÄT tämän?
Ei ole todisteita. Ei minkäänlaisia.
Siis mun mielipide henkisenä ihmisenä on se, että mä nään tavallaan kaiken energiana. Se on mulle sitä näkymätöntä ns näkymätöntä maailmaa.
Oha se tieteellisestikkin todistettu, että ihminen ei havaitse oikeasti paljonkaa mitää ympäriltään. Et sinänsä ne asiat ei oo ees mitään "huuhaata".
Sit se asia voidaan myös vetää todella diippiin, kun me lähetään analysoimaan niitä eri energioita ja mistä ne tulee, mitkä oikeasti vaikuttaa suurimpaan osaankin ihmisistä
Mut mä en nää sitä tavallaa sillee kummitusjuttuna, vaan vähä erilailla, sitä on vaikea selittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten TIEDÄT tämän?
Helposti: se on vastoin tervettä järkeä sekä luonnontieteitä.
Ikinä, missään ei ole saatu pienintäkään merkkiä moisesta.
Ihmiset ovat kalkkeuttaneet käpyrauhasensa fluorilla, tärkeä kanava korkeampaan tietoisuuteen. Moni henkisesti avautunut ihminen on lopettanut fluorin käytön ensimmäisenä. Myös puhdas vesi on tärkeää, lähdevesi olisi kaikista parasta jos löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten TIEDÄT tämän?
Mistä tiedät, ettei kuuhun ole haudattuna vaaleanpunainen elefantti?
Verho henkimaailman ja tämän maailman välillä on nyt ohuempi kuin tuhansiin vuosiin, elämme todella historiallisia hetkiä nyt rakkaalla planeetallamme.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielipide henkisenä ihmisenä on se, että mä nään tavallaan kaiken energiana. Se on mulle sitä näkymätöntä ns näkymätöntä maailmaa.
Oha se tieteellisestikkin todistettu, että ihminen ei havaitse oikeasti paljonkaa mitää ympäriltään. Et sinänsä ne asiat ei oo ees mitään "huuhaata".
Sit se asia voidaan myös vetää todella diippiin, kun me lähetään analysoimaan niitä eri energioita ja mistä ne tulee, mitkä oikeasti vaikuttaa suurimpaan osaankin ihmisistä
Mut mä en nää sitä tavallaa sillee kummitusjuttuna, vaan vähä erilailla, sitä on vaikea selittää
Mitenkäs näitä energioita mitataan?
Olkoon tai olkoon olematta, riittää mainiosti tämä näkyvä maailma ja omat kyvyt siinä. Ei tarvita itään epämääräisiä henkiä lisäksi.
todella pahanhajuinen näkymätön maailma