Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaapas facebookin kaverilistan piilottamisessa!

Vierailija
11.06.2012 |

Eli löysin kohdan, jota klikkaamalla pitäisi saada kaverilista piiloon, ts. yhteiset kaverit vain näytetään. No, kokeilin "näytä henkilönä" -toimintoa, ja siinä tosiaan eräälle henkilölle tuli että meillä on 7 yhteistä kaveria, MUTTA samalla siinä näkyi kaikkien kavereideni lukumäärä. Saako tuota mitenkään piiloon?

Ja kyllä, tämä on tärkeää. Ei, tämä ei ole elämäni suurin murhe. Ja ei, en aio erota facebookista, koska se on kätevä tapa pitää yhteyttä ihmisiin...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:34"]

No siis menet kaverilistaan ja oikealta yläkulmasta painat muokkaa-painiketta. Tulee kysymys, kuka voi nähä kaverilistasi ja laitat siihen "vain minä"-kohtaan hakasen.

[/quote]

Silti kavereille näkyy kaikkien kavereideni lukumäärä! siis yhteisien kavereiden lisäksi. Miten tuon kaikkien kavereiden lukumäärän saa piiloon? En ymmärrä.

Vierailija
22/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aivan samaa. Mieluusti sen kaverimäärän piilottaisin, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei sitä kaverimäärää (kpl) voi piilottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos sen voisi piilottaa, niin ei kai täälläkin aina tasaisin väliajoin olisi joku tuskailemassa miten saisi fb-kaveriensa määrää nostettua - kunhan vain piilottaisi koko kaverimäärän jos se kerran onnistuisi.

16

Vierailija
24/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI se kaverimäärä pitäisi saada piiloon? Miksi se on salaista? Tai miksi ylipäätään kaverit ei saa näkyä muille? Eihän se ole mitenkään henkilökohtaista tietoa tms.

Vierailija
25/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:48"]

Lisään vielä, että jos sen voisi piilottaa, niin ei kai täälläkin aina tasaisin väliajoin olisi joku tuskailemassa miten saisi fb-kaveriensa määrää nostettua - kunhan vain piilottaisi koko kaverimäärän jos se kerran onnistuisi.

16

[/quote]

Kaikilla kavereilla ei näy kavarien lukumäärää! Joten kyllä sen jotenkin saa poistettua.

Vierailija
26/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, näsäviisas. Tarkista ensin vastaus ennen kuin kirjoittaa

Vierailija
27/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
28/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis menet kaverilistaan ja oikealta yläkulmasta painat muokkaa-painiketta. Tulee kysymys, kuka voi nähä kaverilistasi ja laitat siihen "vain minä"-kohtaan hakasen.

osaatko neuvoa kuinka toimii mobiilissa? Minulla iphone. Enkä näe mitään muokkaa-kohtaa .(

Vierailija
29/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää googlata samaa asiaa kun vastaukset on just tota älykkyysluokkaa että katso muokkaa asetukset kun semmosia ei ole olemassa. Tosi typerä foorumi.

Vierailija
30/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää googlata samaa asiaa kun vastaukset on just tota älykkyysluokkaa että katso muokkaa asetukset kun semmosia ei ole olemassa. Tosi typerä foorumi.

Kävikö mielessä et tuolloin 2013 on saattanut sellainen olla olemassa? Tosi typerä kirjoittaja.

Vierailija
31/38 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt aivan samaa. Mieluusti sen kaverimäärän piilottaisin, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei sitä kaverimäärää (kpl) voi piilottaa.

En minä ainakaan näe niiden kavereideni kaverien lukumäärää, jotka kaverilistan on piilottaneet.

Vierailija
32/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI se kaverimäärä pitäisi saada piiloon? Miksi se on salaista? Tai miksi ylipäätään kaverit ei saa näkyä muille? Eihän se ole mitenkään henkilökohtaista tietoa tms.

Kaverimäärä halutaan pitää piilossa siksi, että ei haluta muiden näkevän kuinka vähän kavereita on. Se on noloa, jos muut näkevät kuinka vähän itsellä on ystäviä muihin verrattuna. Se ei ole kivaa, että oma huono sosiaalinen suosio on näkyvissä, kaikkien vertailtavana.

Vierailija
33/38 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua käyttää fb kaikkien tuttujen ja puolituntinen kanssa. Ihmisen elämään mahtuu noin 30 lähempää ihmistä. Muu on ylimäärää. Kaikki eivät halua kaveriksi jokaista luokkakaveria, tuttua ja naapuri, vaan fb on keino pitää yhteyttä lähimpiin.

Vierailija
34/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo. Jos ihminen kysyy, kumpi on vihreää ruoho vai lumi, niin eikö voi vastata VAIN ruoho. 

Vierailija
35/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverimäärä halutaan pitää piilossa siksi, että ei haluta muiden näkevän kuinka vähän kavereita on. Se on noloa, jos muut näkevät kuinka vähän itsellä on ystäviä muihin verrattuna. Se ei ole kivaa, että oma huono sosiaalinen suosio on näkyvissä, kaikkien vertailtavana.

Höpö höpö luuletko että ihmisille merkkaa tällaiset asiat yhtään mitään. Mutta se piilotetaan siksi ettet tunge kaverin kaverikseni ja lärvi kaikkea mahdollista.

Vierailija
36/38 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle oli ilmestynyt uusi kaveri, tai niin siis oletan koska luku oli kasvanut yhdellä, esim ennen 45 ja nyt 46. Missään vaan ei tuota kaveria näy ja kaikki muut näkyy edelleen.

Voiko uuden kaverin piilottaa muilta mutta kaverilistan kokonaisluku ei sitä yhtä vähennä?

Turhat vit*uilut voi unohtaa.

Vierailija
37/38 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua käyttää fb kaikkien tuttujen ja puolituntinen kanssa. Ihmisen elämään mahtuu noin 30 lähempää ihmistä. Muu on ylimäärää. Kaikki eivät halua kaveriksi jokaista luokkakaveria, tuttua ja naapuri, vaan fb on keino pitää yhteyttä lähimpiin.

Tämä. Jos työmaalla on satoja työntekijöitä ei niitä kaikkia tarvi pyytää kaveriksi, vaikka jos kerran sattuu tulemaan käytävällä vastaan tai moikkaa .

Vierailija
38/38 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin joskus parin tutun kaverit. Ylhäällä luki esim 115 tai 98 kaveria, avasin kaverisivun ja laskin ne, Ei ihan täsmännyt, muutamia puuttui, millä selitettävissä? Voiko niitä piilottaa? Joskus on tykkäyksissä viimeisenä 1 muu, tai 1 lisää, onko se joku salainen kaveri?