Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3D ultra vai tavallinen, mitä näkyy?

25.01.2006 |

Osaisiko joku sanoa, mitä tuossa 3d ultrassa näkyy enemmän kuin tavallisessa ultrassa? En ole kiinnostunut lapsen sukupuolesta enkä kasvonpiirteistä vaan lähinnä haluaisin vielä tarkastaa lapsen rakenteita sekä napanuoran, että istukan toimivuutta. Sisätutkimus samalla olisi plussaa. Ja sitten vielä osaisiko joku suositella hyvää lääkäriä tähän tarkoitukseen Helsinki/Espoo akselilla? Viikkoja minulla on nyt 25, koskakohan tuo tarkastus kannattaisi tehdä?

Kiitos kaikille vastaajille!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneillään. mä kävin kaksosten kanssa ultraamassa rv 22, yksösten kanssa suositellaan vähän myöhemmin. Syy miksi itse hakeuduin 3D.hen oli lähinnä se, että tuntui, ettei kättäriltä saanut oikein kunnollisia vastauksia. Rakenneultrassa todettiin, että " toisen sikiön aivoissa näkyy jotain" , mutten koskaan saanut kunnollista vastausta siihen mitä se oli ja pitäisikö huolestua.

Mua kiinnosti kyllä vauvojen kasvonpiirteet ja sukupuoletkin, että sikäli 3D oli hintansa väärti.

Kävin Kalevankadun Femedassa Bruno Cacciatorella, jota kaikki niin neuvolassa kuin kättärilläkin ylistivät kokeneena ja alansa guruna. 3D.ssä todettiin, ettei toisen vauvan aivoissa näkynyt yhtään mitään poikkeavaa ja kaikki oli muutenkin kunnossa. 3D on tarkempi kuin perinteinen 2D ja moni menee juuri huvittelumielessä tutkimuksiin.

Vierailija
2/2 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin rakenneultralla kun sanoin et ollaan menossa 3d-ultraan et kivaa, siellä ne saa paremminkin katotettu et kaikki osat ovat ok, esim. sydän rakenteet kunnossa. onhan se kiva tietää et kaikki ok. plussaakin on et saa nähä omaa pikkuista ja jos haluu tietää sukupuolta niin sekin selvii. uskon kyllä et siitä on sekä hyötyä että huvia. =)

my_selene ja Remppa rv22+2, 3.2 menossa Femedaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla