Miksi landepaukut valittavat aina kaikesta?
Kommentit (25)
Vierailija:
Esim. puhelimessa maalaissukulaiset !tässä just kuorin perunat ja nyt laitan pyykit kuivumaan ja sitten pitäs vähän pyyhkästä lattioita ja mies luo lumia pihalta ja sitten sitä ja tätä... Kaupunkilaiset ei mun mielestä tilitä näitä itsestäänselviä kotitöitä (saati sitten palkkatyötä) kellekään... Ja sitten ne maalaiset luulee että kaupunkilaiset makaa sohvalla kaikki illat. Jos maalainen käy palkkatyössä, niin se tilittää myös sen (tai sen maanviljelyksen....nostettiin niin ja niin monta kiloa lanttua ja kuorittiiin ja keitettiin jne)
Ensinnäkin ihmiset jotka asuvat kehä3 ulkopuolella eivät ole automaattisesti maalaisia, tiedoksi vain että suomessa on muitakin kaupunkeja kuin helsinki. Toiseksi mitä te stadilaiset söisitte jos maalaisia/maanviljelijöitä ei olisi?? Ei olis teidänkään ruokapöydässä perunaa, porkkanaa, leipää...ei olisi mitään!!
En myöskään ymmärrä niitä jotka haukkuu helsinkiläisä ja Helsinkiä. Vaikken itse tykkää Helsingistä, en silti ala haukkua sitä, saati sen asukkaita!
Joka paikkaan mahtuu niitä tolloja ja törkimyksiä, mutta eikös se ole jo hyvän tavan mukaista ettei yleistetä, puolin ja toisin??
pelkkiä landepaukkuja sukujuuriltanne. Harvat olette siellä monta sukupolvea asuneet. Vanhempanne tai isovanhempanne ovat maalta. Olette saaneet siis paljon vaikutteita landelta. Pidän teitä ihan maalaisina. Itse olen Turusta, joka on ollut sentään kauemmin sivistyskaupunki kuin Helsinki.
Muutenhan kaupungit olisivat vielä ruuhkaisempia kuin nyt.
Omistaa lakeudet ja traktorin, autollakin osaa ajaa paremmin kuin Helsinkiläiset (ainakin pellolla)