Mitä ajattelet ihmisestä joka ajaa kaupan pihalla perhepaikalle
autosta nousee 1 tai 2 aikuista ihmistä eikä lapsista tietoakaan..?
Mua voi sitten ketuttaa, ja yleensä nämä ihmiset tulee sillä uudehkolla autollaan ja elopainoa on 90+ naisilla ja miehillä vähintäänkin se 120+kg.. Minkä takia ihmiset ei voi tajuta että ne kuuluu perheellisille? Toinen on Inva paikka, niihinkin usein ajetaan se vähintään 50 000€ auto, luultavasti vain sen vuoksi että kaikki näkisivät heidän autonsa, sitten sellaiset ihmiset joilla on oikeasti kävelyvaikeuksia joutuvat kävelemään pitkänkin matkaa kun Inva paikat on täynnä, mun tietääkseni ASENNEVAMMASTA ei saa vielä tänä päivänä Inva-korttia!!
Kommentit (64)
Olisi todella hienoa jos kakaraperheille eristettäisiin omat parkkipaikat. Ne kakarat ja akat surutta hakkaavat ovia viereisiin autoihin. Saisivat paukuttaa toisten lapsivankkureiden ovia siellä omassa karsinassa.
Toivottavasti kukaan lapsiperheellinen ei eilen harmistunut, kun ajoin perheruutuun. Mukana oli 95-vuotias äitini, ja oltiin menossa lääkäriin, joka sijaitsee pienen ostoskeskuksen yhteydessä. Meillä on invalupa, koska äiti käyttää rollaattoria ja on mm. muistisairas, mutta tällä(kin) kertaa parkkialueen kaksi invapaikkaa oli varattu huonosti parkkeeratuilla, invaluvattomilla autoilla. Normiparkkiruudusta ei saa äitiä ulos eikä sisään, koska ovi pitää saada täysin auki,että saan rollaattorin mahtumaan. Ajettiin siis perheparkkiin...
Ne on nimenomaan PERHEpaikkoja ja perheessä voi olla myös jo aikuisia lapsia.
Mistä löytyy näin vanhoja ketjuja edes😂
Ajan perheparkkiin koska jalkani ei toimi kunnolla. leikkauksesta 7kk. Ei saa tällaiseen invakorttia kuulkaas.