♥KESÄKERTUT KESKIVIIKKOON♥
Kommentit (29)
Joo, tuon meidän varman pojan saa lisätä tuonne listaan. kävinkin sinne jo loppuun lisäämässä viestin niin siellä sitten tallessa.
Vielä tuosta sukupuolesta ja odotuksista. Meillä siis kaksi tyttöä ennestään ja toisaalta tuo tyttö olisi ollut käytännön kannalta niin paljon helpompi, vaan hyvä näin. Raskaus on kyllä ollut täysin erilainen tähän mennessä kuin tyttöjen kanssa jolloin ei ollut pahoinvointia eikä mitään muutakaan, normaalia olo ja elämää, ja nyt sitten onkin sitten voitu pahoin jne. senkin edestä joten vähän me itsekin poikaa veikkailtiin.
Mukavaa loppu päivää kaikille. Nyt pitää kiirehtiä kotiin ja vaudilla anoppilaan nimpparikahveille.
-Magpie-
Josko minäkin taas kirjottaisin jotain pitkästä aikaa....
Rakenneultrassa tuli käytyä jo kaks viikkoa sitten, kaikki näytti olevan kunnossa. Virtsarakkokin löytyi, jota ei edellisessä ultrassa vielä löytynyt. Meidän lääkäri ei kerro KENELLEKÄÄN sukupuolta ja se vähän harmittaa, kun parille kaverille (toisessa neuvolassa) on kerrottu. Tosin se kyllä pysäytti (ainakin omasta mielestäni) ultrakuvan sellaiseen kohtaan, josta itse olin näkevinäni tytön... Mutta se on siis omaa arveluani, en edes tiedä oliko se sellainen kuvakulma, josta sen olisi voinut nähdä. Eli jännityksessä ollaan loppuun asti.
Mutta ei täällä kaikki ole edennyt aivan vaivattomasti. Nimittäin rv 17+4 mulla tuli ihan veristä vuotoa jonkin verran. Tosin en tarvinnut sidettä. Sen jälkeen on tullut ruskeaa tuhrua aina silloin tällöin (ihan viikottain) ja se kestää aina noin pari päivää. Joskus se liittyy yhdyntään, mutta saattaa sitä tulla ilman mitään " syytäkään" . Sit silloin kun sitä tuhrua tulee, niin vatsa on sellanen pinkee ja tuntuu sellasta paineentunnetta. Rakenneultrassa ei löytynyt mitään vikaa myöskään istukasta, et ei sen sieltä ainakaan pitäis tulla. Voiko tää olla vielä ihan normaalia? Kun ei ne neuvolassa sanoneet kuin että jos tulee oikein enemmän sitä verta ni sit on kiire. Voisko se johtua jostain tulehduksesta tai jostain? Ei mulla kyllä ole mitään siihen viittaavia oireita, mut eihän niitä aina ole...????
No, olipa taas valitusta.
T: Canderel rv 21+6
mutta jos nyt aloittaisi :) Uteliaisuus ja mielenkiinto kun heräsi... varsinkin te ensisynnyttäjät (ja miksei muutkin...) - milloin aiotte uskaltautua vai oletteko kenties jo uskaltautuneet vauvatarvikkeita ostamaan? Hirveä hinku olisi lähteä katselemaan vaunuja ja turvakaukaloita, mutta jotenkin tuntuu, että on vielä liian aikaista... Ainakin pitää odottaa rakenneultraan asti, joka on helmikuun alkupuolella.
Itsekin olen ihaillut Stokkea, mutta saa nähdä, raaskiiko sitä ostaa... sukulaisilta kun saisi vanhan " tavallisen" pinnasängyn ihan ilmaiseksi... Ja kun muitakin hankintoja olisi...
babysmile rv 19+4
babysmile:varsinkin te ensisynnyttäjät (ja miksei muutkin...) - milloin aiotte uskaltautua vai oletteko kenties jo uskaltautuneet vauvatarvikkeita ostamaan? Hirveä hinku olisi lähteä katselemaan vaunuja ja turvakaukaloita, mutta jotenkin tuntuu, että on vielä liian aikaista... Itsekin olen ihaillut Stokkea, mutta saa nähdä, raaskiiko sitä ostaa... sukulaisilta kun saisi vanhan " tavallisen" pinnasängyn ihan ilmaiseksi... Ja kun muitakin hankintoja olisi...babysmile rv 19+4
[/quote]
Minulla on jo vaunumerkki ja malli tiedossa. Ne haetaan joskus toukokuulla tai sitten kun vauva on syntynyt. (la 2.6.06) Riippuu vähän voinnista. Toimitusaika on kuulemma 2 päivää ainakin täälä. Ja muutenkin ei tule sitten säilytysongelmia. Autonturvaistuimen hakee varmaan mies kun olen synnärillä,sekin on päätetty valmiiksi. Sänkyjä meinataan alkaa katteleen pikkuhiljaa kun olo sallii. Tietysti haluasin,että kaikki olisi hyvissä ajoin valmiina,mutta kun olen voinut todella huonosti ja raskaus on ollut vaikea niin en ole mitään isompaa ostellut. Joitakin vaatteita olen ostanut nettikaupasta,mutta en muuta ihmeempää. Vaatteitakin on tulossa pahvilaatikollinen,joten niitäkään ei tarvisi hirveästi ostella.
Sitten oma masu: en kuulu mitään uutta. Vaavi potkii on möyrii tavalliseen tapaan. Ollaan tänään otettu ihan iisisti ja olen vähän virkkailut kaikkea pientä ajan kuluksi.
Että eipä tässä sitten ihmeepiä.
Lilli81 21+6
p.s tervetuloa kaikki uudet odottajat joukkoon :)
[color=blue]välillä kyllä tuntuu että asiaa ja vastattavaa olisi niin paljon ettei millään riitä aika kaikille vastaamaan sillä lailla kuin haluaisi :/
♥
RIKSU74: tervetuloa palstailemaan :) ja kyllä ne potkut ja liikkeet sieltä aikanaan " selviävät" . mullakin tuntu vasta ekat varmat liikkeet esikoisen kanssa jossain 18-20 viikon tietämillä
ootko muuten käynyt laittamassa esittelyn ym. tuonne meidän esittely listaan?
♥
SAARA@: mulla ainakin muistaakseni tehty tuo rakenne ultraus joka kerta masun päältä
♥
SOKURI: tukivyötä ei ole...esikoisen kanssa kokeilin pari kertaa sellasta anita-tukivyötä ja mun mielestä se tuntui niin epämiellyttävältä päällä että olin mieluummin ilman
♥
GABRIELA: minäkin oon nähnyt tosi sekavia ja outoja unia...ei sellasia tuu kyllä näin usein nähtyä kun ei oo raskaana :D
♥
MIONALLE VIELÄ: juu sori, muistin jutun ihan väärin...eli ajatuksissa oli vaan että munuaisissa oli jo todettu jotain...mutta ei ollutkaan. sori.
nyt vaan ajattelet sitten positiivisesti tietty ja yritä vaikka unohtaa koko juttu...ettet sitten turhaan etukäteen stressaa :)
♥
MARIEELA ja LYTTE: kuulostaa ja näyttää alustavasti ihan hyvälle nuo suunnitelmat :) ja muutellahan sitten aina voi jos tuntuu siltä että muutosta tarvii!
♥
CANDEREL: voi kun en osaa sanoa noihin vuotoihin juuta enkä jaata...itellä ei moisia ole ollut mutta mielestäni aika monella on ollut ja mitään hätää ei kummiskaan vauvan kannalta kuitenkaa...(huh, selitimpä sekavasti )
♥
omanapaa ja muutakin: alli vaavi on ollut tooosi hiljainen tänään :(
kaippa sillä kuiteskin kaikki ok...
ja mullakin selkä taas mielettömän kipeä.
siitä mun oikeuden käynnistä...vastapuoli meni sitten valittamaan päätöksestä (höh) ja nyt on sitten 2 viikkoa aikaa meidän tehdä vastavalitus...ja jos se ei tepsi niin sitten mennään taas hoviin ja tässä hurahtaa taas joku vuos ennen kun juttu selviää :(((
ei jaksais millään!!
nyt oon kirjottanu ainakin viikon edestä ja nyt on mentävä :)
krisse ja tytöt -02 ja -04 +Alli/u rv19+4
Ilmoittaudun vaan, ettette luule minun kokonaan hävinneen. On vaan ollut kaksi ja puoli viikkoa ihan hirveä räkätauti ja päänsärky. Minusta ei juuri ole ollut kuin näitä pinoja lukemaan. Mutta täällä ollaan ja palailen kun olo kohenee.
Vauva voi kyllä hyvin ja potkuttelee päivät pitkät huomattavasti enemmän kuin isoveljensä.
Ai niin, sellainen huomio viellä, että meilläkään ei np-ultrassa virtsarakkoa näkynyt, mutta rakenneultrassa sitten näkyi.
äitimiia rv 21+4 (tänään ilmoittauduin Haikaranpesään)
...sinua äitimiia ja jotain toista (anteeksi en muista nikkiä) joilla oli sama juttu eli np-ultrassa ei virtsarakkoa näkynyt. Ihana kuulla, että teillä molemmilla rakko näkyi kuitenkin rakenneultrassa. Lääkäri kyllä ultratessaan minullekin sanoi, että on ihan normaalia näillä viikoilla, mutta sitä kun alkaa näköjään miettimään kaikkea ku rakenneultra lähestyy.... toivotaan, että rakko meidänkin vauvalta löytyy. :)
mirju taas
Nyt on aikaa taas äkkiä lukasta ja kirjottaa. Poika sit päräytti ripuloida eilissä iltana...Ihmettelin vaan päiväl ku ei ruoka maistunu ja sanoinki ääneen et kipeeksköhän tulossa, se on sillä aina eka merkki. Kiukkua ja kitinää on mahtunu päivää....
Huomenna on rakenneultra! Tympeetä vaan lähtee ajelemaan 150km suuntaasa et siihen pääsee...
Tänään olin mummun kanssa alennusmyynneissä ja ostin jo pojalle ens talveks kuomat -50%! Huomenna sit haalareiden etintään... Ja huomen pitäs itelle yrittää housut ja paita ostaa mut vähäpä epäilen... Ja pojalla tuntuu kaikki housut käyvän lyhyiks, hurja kasvupyrähdys päällä... Ois helppo toivoo toista poikaa nii sais käyttöön samat vaatteet, vaik nyt yritänki ostaa ainaki välillä sen värisiä et tytölleki menis...
Paljo oli keskustelua mut pakko myöntää etten jaksa pistää aivoja raksuttamaan..........
Suhmura ja Napura 20+6 & poika 12/03
Tuntuu siis siltä, että kun täällä notkun niin notkun aina viikon edestä yhtenä päivänä:-)
Hyvälle näytti tuo lista tuolla. Tarkoitinkin LA:n lisäystä sinne sit kun tulee syntyneitä ja otetaan samalla LA kohdasta nimi pois eli rivin paikka vaan vaihtuisi. no joo aikaa on tätä pohtia:)
Arvatkaa onko paha olo kun vetäsin tossa kaks runeberin torttua.... Ketähän tästä sais syyttää????
Mionalle odotuksen jatkoa rauhallisella mielellä. Toivotaan että asiat kääntyy parhain päin.
Alkaa muuten vaikuttaa, että saadaan oma sauna iskuun siiheks kun alkaa ässiä tarvimaan.... Ois se vähän outoo ravata anoppilassa joka ilta saunomassa, kun yrittäis käynnistellä. Ois tosin synnärikin siinä samalla matkalla... No joo
T Lytte vaihteeks