Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista kipua on isias kipi? Säteileekö se jotenkin reiteen?

Vierailija
25.01.2006 |

olen raskaana rv18 jamulla on ollut monta päivää takareisi jotenkin oudosti kipeä.en ole mitenkään reväyttänyt sitä. Selkä ei ole ollut kipeä. Voiko olla jotain issiasta? millaista se on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se alkaa ja mitä pahempi iskiaskipu on sitä alemmas jalkaan se ulottuu. Näin minulle on kerrottu.

Vierailija
2/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus reiteen ja jopa pohkeeseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka voi jopa pettääkin alta. Jos iskiaskivut vaivaa, niin yleensä siinä on kipua/särkyä/jomotusta myös tuolla ristiselässä jommalla kummalla puolella. Itsellä raskaus samassa vaiheessa, kuin sinulla ja jouduin jo jäämään kokonaan pois töistäkin, kun kaksi viikkoa jo toi iskias vihotellu...

Vierailija
4/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilin jo veritulppaakin, mutta turvotusta ei ole...kipu on polvitaipeessa, tosin tuntuu myös ylempana reidessä. Selkää joskus jomottaa ihan laimeasti molemmilta puolin alaselkää. En tiedä onko tämä iskiaskipua sittenkään....kipua tuntui viime yönäkin niin etten saanut nukuttua. Enemmänkin levossa kuin liikkeessä kipu tuntuu, kuulostaako yhtään tutulta? Että öisin herää pakotukseen? Vai mitä tämä voisi olla? Sittenkin veritulppaa??

Vierailija
5/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mihin, mutta tietysti, jos et ole liikkunut paljon, niin saattaa ihan sen takia olla lihakset jumissa. Veritulpassa yleensä jalkaa myös turvottaa, kuumottaa ja se on kivikova kivun lisäksi. Eikä se oikeen tyypillisimmillään iske taivealueisiin sekään. Mutta ainahan voit kysyä lääkäriltä varmistuksen.

t:7

Vierailija
6/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en oikein usko tuohon issiakseen enkä nyt siihen veritulppaankaan. Oliskohan vaan niin että olen sittenkin jotenkin reväyttänyt reiden...täytyy miettiä. En viitsi lähteä lääkäriin kun olen jo terv.aseman vakioasiakas :(

Vierailija
7/7 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosia kärsinyt iskiaksesta, joten puhun ihan kokemuksesta siitä, ja nuo veritulpan oireet on tuttuja ihan työn puolesta... ;)

t:7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme