Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥*♥ENSIKOIDEN keskiviikko ♥*♥

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala, mä oon ollu nettipimennossa varmaan kaks viikkoa..piinaa;)

Kone mokoma levis:/

Mutta täällä taas ja arvatkaa oonko ihan pihalla kaikista jutuista ja uusista ensikoista..noita jättipinoja kun ei jaksa millään lukea näin jälkikäteen!!

Onkohan kukaan plussannu??+++

Tuosta avioliitosta oli keskustelua, me mentiin kesällä naimisiin ja nyt siis vauva tulossa..meillä ei kyllä tosiaankaa ollu mitään uskonnollista juttua ym periaatetta/perinnettä kun ei olla kumpikaan yhtään uskonnollisia ja molempien vanhemmille oli ihan yks ja sama miten me toimitaan:)

Alko vaan pikkuhiljaa tulla semmonen fiilis että mennään naimisiin ja sitten siinä häiden alla iski vauvakuume ja häiden jälkeen ehkäisy jäi pois..niin vaan kävi,mutta ihan hyvin ois voinu mennä asiat toisellakin tavalla, me ollaan oltu yhessä jo 16-vuotiaista ja eka vauvakuume iski jo 18-vuotiaana, se kuitenki laantu muutamaks vuodeks:)

Mutta eihän sillä ole yhtään mitään tekemistä hyvän vanhemmuuden kanssa onko naimisissa vai ei sanon minä:)

++++++++plussapölyä+++++++++

Queen rv12

Vierailija
22/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosi hauskaa ku voidaan nyt ' seurailla' miten nää meidän tilanteet tästä lähtee rullaamaan!! :) Erikoistumista oon kyl joo miettiny, tällä hetkellä toi plastiikkakirurgia kiinnostaa, miksei gynekin! Ensi kesänä menen jo ' oikeisiin' hommiin, oon yhessä sairaalassa osastonlääkärinä ja päivystän tk:ssa, huippua!!

Mekin ollaan kutsuvieraslistaa jo tehty, n. 80-100 immeistä ois tulossa.

Missäpäin sä muuten vaikutat, jos suapi kysyä?

Kp 6 menossa nyt. Entä sulla? jep, eka luomutäti tuli ja meni, ihmeellisen lyhyen aikaa se olikin, 5 päivää....ku ajattelin että se ' luomuna' kestäis näin ekalla kerralla pitempään, mut hyvä näin! Tosiaan oli se tavallaan helpotus että täti tuli, ei tarvinnu pähkäillä sen kauempaa millon voidaan taas alkaa ' yrittämään' !!

Noh, pitäisi lukea tenttiin, taas yllättäen...nimim. ei muuta elämää....plaah!Mutta kuullaan taas! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpiäinen: onnea helmikuiseen hääpäivään. Ajattelin ensin, että olen tulossa samoihin pirskeisiin, mutta en sitten kuitenkaan. Veljelläni sattuu häät samalle päivälle. Omista häistä selvinneenä uskallan sanoa: nautiskele viimeisistä järjestelyistä ja luota, että kaikki onnistuu. Ja jos jokin menisikin hääpäivänä yllättäen suunnitelmista poiketen, niin ajattele, että niistä yllätyksistä tulee ne parhaat muistot, joihin vuosien kuluttua hymyillen palaat!

Mukavia hääsuunnitelmia muillekin niistä innostuneille!

Me ollaan miehen kanssa edetty hissuksiin projektista toiseen. Joka vuosi on ollut jokin isompi projekti: asunnon osto, kihlautuminen, häät, suuret työmuutokset ja nyt tämä vauvatouhu. Ollaan molemmat hitaita, vaikkei hämäläisiä, mutta tarvitaan aikaa suunnitella ja makustella, ettei pukkaa ressiä monesta asiasta yhtä aikaa.

Plussatuulia kaikille!

Minusta on kiva, kun meitä on täällä niin monessa elämäntilanteessa ja eritavalla asioita ajattelevia ihmisiä. Asiat voi järjestää hyvin niin monella tapaa samoin kuin rakastava vanhempi voi olla monella tapaa ja monesta lähtökohdasta.

Vierailija
24/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kömpiäiselllä häät niin lähellä! Varmasti mukava jännitys päällä! Mutta ainakin ootte suunnittelujen suhteen jo voiton puolella, me kun ollaan vasta alkutekijöissä. Tuu sitte kertomaan miten häät sujui.

Tigger: Länsi-Suomen suunnalla vaikutan, opiskeluajan asuin tuolla Etelä-Suomessa, mutta palasin valmistuttuani tänne kotikonnuille miehen kanssa. Nyt kp 25/28-35(?), ja jännityksellä ootan mitä tapahtuu. Ajattelin tehdä testin maanataina jos ei tätiä kuulu... Nuorempana tuli testattua pari kertaa, mutta silloin kahta viivaa ei tosiaankaan halunnut näkevänsä testissä. Nyt on ajat muuttuneet :D

Vierailija
25/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas toi otsikko mulla..

en oo käyny parii päivää,ku ollu kauheeta kiirusta.tänäänki oli taas 8-18 kouluu..ja unirytmi on ihan sekasin,en oo saanu öisin nukuttuu kunnolla ja oon ollu ihan tajuttoman väsyny. päikkärit otin,tossa tunti sitte heräsin,mut saa nähä saanko enää koht unta.en usko. yritin pysyy hereil, mut ei onnistunu.

hääkeskustelua:) mä oon kateellinen kaikille,jotka on menossa naimisiin lähiaikoina.mäkin haluaisin.mut ku haluun kans sellaset prinsessahäät niin ei oo vielä varaa..mut ehkä parin vuoden päästä sitte.meil on jo häämatka-kohdekin valmiina:) siihenki pitää varata aika paljo rahaa.suuret on suunnitelmat.

kihloissa ollaan kyllä, mutta ei mulle oo väliä saako lapsen ennen naimisiinmenoa,mut yhteiskunta tosiaan painostaa.

mut ONNEA KÖMPIÄINEN jo ajoissa,kun teillä hääpäivä jo niin lähellä!!

varmaan jänskättää.. :)

juuh,nyt menen.huomiseen enskaliinit:)

+++++++++++++++PLUSSASÄTEITÄ++++++++++++++++++++