Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkillisestä rikastumisesta

Vierailija
24.06.2008 |

[quote]

Miksi köyhät kaverini olettavat nykyään että minä maksan kaiken; kahvilakäynnit, elokuvaliput, ravintolalounaat? *Ei sun ihan oikeasti tarvitse maksaa, tai sitten sun ystävät on siipeilijöitä* Miksi minä olen automaattisesti paskiainen jopa tuntemattomien mielestä vain siksi että minulla on enemmän rahaa? *Et, ole... miksi sinusta tuntuu siltä? Onko rahasi nousseet päähän* Miksi minä olen paha ihminen jonka pitäisi kuitenkin kustantaa köyhempien kaikki hankinnat? *Ei tarvitse, kysyn taaskin siipeilijöitä?*

Miksi minun hankintojani saa arvostella? *Ystäväsi?? On kateellisia, ovatko he oikeasti ystäviäsi?*Miksi en ole rahojani ansainnut? *Totta kait, olet*Miksi olen yhtäkkiä velkaa jokaiselle läheiselleni? *Eli kysyn taas, onko kaikki ystäväsi oikeasti ystäviä? Karsi siipeilijät pois* Miksi minun pitäisi jakaa rahani kokonaan muille? *Karsi ne siipeilijät pois, ystäväpiiristäsi*

Näitä pohdiskelen aamunkoitteessa, kun sapettaa asiat joista ei saisi puhua.

En kaipaa viidentoista kiukkuisen mamman kateellisuuskommentteja jotta voisin pelätä näyttäväni huonoltamuiden silmissä. Minä olen kaikkeni antanut, työni tehnyt ja mitä siitä sain palkaksi? Ihmisiä, jotka käänsivät selkänsä HETI kun kävi ilmi että minulla on nyt jotain, mitä heillä ei. :(

[/quote]

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhät kaverini olettavat nykyään että minä maksan kaiken; kahvilakäynnit, elokuvaliput, ravintolalounaat? Miksi minä olen automaattisesti paskiainen jopa tuntemattomien mielestä vain siksi että minulla on enemmän rahaa? Miksi minä olen paha ihminen jonka pitäisi kuitenkin kustantaa köyhempien kaikki hankinnat?

Miksi minun hankintojani saa arvostella? Miksi en ole rahojani ansainnut? Miksi olen yhtäkkiä velkaa jokaiselle läheiselleni? Miksi minun pitäisi jakaa rahani kokonaan muille?

Näitä pohdiskelen aamunkoitteessa, kun sapettaa asiat joista ei saisi puhua.

En kaipaa viidentoista kiukkuisen mamman kateellisuuskommentteja jotta voisin pelätä näyttäväni huonoltamuiden silmissä. Minä olen kaikkeni antanut, työni tehnyt ja mitä siitä sain palkaksi? Ihmisiä, jotka käänsivät selkänsä HETI kun kävi ilmi että minulla on nyt jotain, mitä heillä ei. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla