Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuuluuko sydänäänet tavallisesti 9-10 viikoilla

Vierailija
24.01.2006 |

Minulla ei kuulunut nyt tästä toisesta. Mutta esikoisesta kuului selvästi. Eri ihminenkin kyllä etsimässä. Mutta silti jännittää olenko raskaana, vaikka oksensin taas rajusti kun tulin kotiin. Onkohan mahdollista että oksentaa ja kaikki raskausoireet, mutta sikiö ei olisi elossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla dopplerilla ei kuulu siinä missä uusi saa kuulumaan jo rv9. Meidän neuvolassa kuunnellaan vasta joskus 11-12.

Vierailija
2/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla kuului 8+5 selvästi. Mutta ei ollutkaan vatsamakkaroita vielä silloin :)

ettei se ainoastaan niistä makkaroista kato, että kuuluuko vai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laite uusi vai vanha? Onko äiti laiha vai lihava? Onko istukka edessä vai takana? Liikkuuko sikiö vinhaa vauhtia pois doplerin alta?

Minulla ei edes yrietty kuunnella rv 9+5, kätilö oli sitä mieltä että tulee turhaa mielipahaa, jos ei mitään kuulu. rv 12 kuunneltiin ja heti kuului.

Vierailija
4/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että se on sama kuin esikoisen kanssa (-03). On makkaroitakin mahalla, joskaan ei nyt kamalaa kerrosta. Kyllähän se terkka sanoi että sikiö on vielä niin pieni ettei sitä ole helppo löytää.

Kaverillakaan ei siellä kuulunut, ei esikoisesta eikä uudesta tulokkaasta mutta ultrassa sitten oli kaikki hyvin. Oispa meilläkin..

Vierailija
5/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa on hyvää tuuria, jos äänet kuuluu! Ikävää, että teillä neuvolassa noin aikaisin kuunnellaan edes, tulee ihan turhaa hermoilua.