Voiko tällästä olla, pitää varmaan soittaa mielenterveystoimistoon!!
Ollaan asuttu kolme kuukautta omakotitalossa. Ikäni oon kerrostalossa asunu (30 vuotta) ja mää PELKÄÄN täälä!
Oikeesti; Täälä on itikoita, nitisee, kellarissa on pesukone ja mää en uskalla ees vaatteita mennä peseen..
Lapsena pelkäsin pimeetä ja tää on ihan kaameeta! Pimeen kammosta pääsin kun ajattelin että ikinä ei oo mörköä tullu pimeestä..
Onko jotain terapeuttia linjoilla -tai kotiterapeuttia joka osaa sanoa miten pahasti mulla piuhat kiristää ja meneekö tää ohi?? Täälä on pari komeroakin joita pelkään!!
Siis HALOO!
Kommentit (6)
Kiitti kakkonen, muita viestejä en näe koneeltani! =D
Mää tiedän ettei ole mörköjä, enkä niihin usko! Miehelle oon nauranu että takan takana asuu semmonen muumien esi-isä ja sieltä kurkkii.. Vitsiä riittää asiasta, mutta ärsyttää kun ei vaan osaa olla lunkisti!
Kai tää on vaan niin uutta ja outoo, tai sitten oon kattellu liian monta kauhuleffaa..
Se on vaan " hoettava" itselleen et mitään ei ole ja millään ei sen tuloa estä vaikka kuinka pelkäisi. Sit kun oikein järjellä alat ajattelee niin haluatko koko elämäsi pelätä? Menee energiaa ihan hukkaan ja tulee paljon unettomia öitä vaan! Ja onhan se noloo et aikuinen ihminen pelkää " mörköjä" .. :) Selitä siinä sit lapsillesi että ei niitä ole olemassakaan ja samalla itse nukut valot päällä.
Tsemppiä ja nauti nyt omasta talosta, älä pilaa elämääsi pelkäämällä. Mäkin yritän päästä näistä peloista eroon! :)
Olen aina asunut kerrostalossa ja tämä talon vuokraus tuntui lotto voitolta=)
Mutta, mutta en minä mitään nitinöitä ja natinoita pelkää. Mutta minä pelkään yläkertaa=) Siellä on siis meidän vanhempien makkari sekä lasten huone, mutta silti minä pelkään sitä. Etenkin pimeällä.
Niin ja tuota kellaria pelkään. Mehun haku kellarista on vihon viimeinen toiminta mulle.
" Ihana" kuulla että meitä oman talon pelkääjiä löytyy! Ehkä tää ei oo kovin harvinaista, jos näistä vaan ollaan enempi hiljaa? On tää noloa kun koti pelottaa, en viitti miehelle kertoa, se varmaan suuttuisi!
-Suuttui kun ekat viikot kuuntelin iltasin nukkumaan mennessä kuuluisiko jostain hiirten rapinaa..
Mulla on kova tarve tietää mistä mikäkin ääni tulee.
Me ei olla ees rikkaita et meiltä kukaan mitään varastais.. niin ei tarttis kuunnella joka narahdusta. =D
Ap
Ja ykllä mäkin saa ihmekohtauksia. Iltaisin/öisin pelkään että meidän ikkunan takana seisoo joku hullu mies ja tuijottaa tänne (siis joku yhtäkahjo kuin elijah woodin näyttelemä henkilö sin cityssä). Yksi yö meidän parvekkeella liikkui joku juttu ja se oli jonkun kissa. Meinasin sydänkohtauksen saada (ja ajattelin että laitan kohta jotain rotanmyrkkyä parvekkeelle). Liikun öisin pimeessä asunnossa koska imetän vauvaa ja vauva nukkuu toisessa huoneessa. Meidän eterinen on ihan pimeä kun olohuoneesta kattoo ja viime yönäkin ajattelin että siellä seisoisi joku mies, mitä ei todellakaan tapahtunut.
Mä kun pelkään kerrostalossakin, missä siis nykyään asutaan. Nyt omaan omakotitaloon ollaan muuttamassa...
Mä olen ajatellut vaan kestää. Jos jotain sieltä pimeestä tulee niin sit tulee. Ei se jätä tulematta sen takia että pelkää. Nukun usein valot päällä ja nyt olen " reipastunut" ja nukkunut valot kiinni, sanon aina itselleni et jos joku on tullakseen niin se tulee vaikka olis valot päällä. Sun pitää vaan voittaa ne pelkos, sanot itsellesi että " HEMMETTI MÄHÄN EN LANNISTU" , et anna pelolle voimaa. Jos siellä joku mörkö on niin se tulee sit jos tulee ei sille mitään mahda vaikka kuinka pelkäät tai skitsoilet siellä!