Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussilla Helsingissä

Vierailija
12.05.2008 |

Tähän asti olen matkustanut yhden lapsen kanssa vain, ja se on sujunut hyvin. Mites nyt kun on kaksi lasta, vauva vaunuissa ja isompi toivottavasti tulee jo kävellen mukana. Maksanko isommasta lipun? Tähän asti ainakin ei ole tarvinnut maksaa lippua kun liikkuu vaunujen kanssa, mutta entäs kun on useampi lapsi mukana?

Miten käytännössä sujuu parhaiten kulkeminen? isompihan olisi hyvä saada penkille istumaan, on kuitenkin vasta alle 3-vuotias joten yksin ei uskalla jättää penkillekään ettei tipu. Myöskään vaunuja en uskalla jättää vauva kyydissä itsekseen, vaan olen aina vieressä pitämässä työntöaisasta varuiksi kiinni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan muu ei kulje vaunupaikalla niin olen mennyt sen toisen lapsen kanssa istumaan niille vaunuosan ´heiluri´ paikoille

jos muitakin vaunupaikalla, niin olen laittanut lapsen istumaan lähimmälle vapaalle paikalle

olen jemmanut lapsen itseni ja rattaiden väliin ja lapsi pitänyt tangosta kiinni

älä turhaan murehdi AP, kyl se helppoa on, kun eka opettelee :)

_en ole koskaan_ jättänyt vaunuissa olevaa yksin siihen vaunupaikalle, koska _ikinä ei voi_ tietää milloin vaunut kaatuu. niitä olen nähnyt liikaa kun muilla kaatuu vaunut ja lapseen sattuu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme