Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko löytyy vasta plussanneita LOKAKUISIA?

24.01.2006 |

Vai vieläkö on liian aikaista?

Itse en ole vielä uskaltanut testata, mutta olen aika varma.... Katsoin laskurista, la olisi 1.10.2006 :)

Taidan olla höperö, malttamaton, löytyykö siis muita joita jännittää hurjasti vai joko joku on peräti saanut plussan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisi yksi jolla olisi laskettu aika laskurin mukaan 9.10.

Itsekkin kovasti olen yrittänyt katsoa joko olisi lokakuisten listaa alettu laittamaan mutta tästä on hyvä alkaa:)

En ole myöskään tehnyt vielä testiä mutta olen tullut kahtena aikasemmassa raskaudessa heti ekalla kerralla raskaaksi niin uskoisin että nyt myös tärppäisi pitää tuossa ensi viikolla tehdä sitten testi niin varmistuu sekin asia sitten.

Vierailija
2/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi helposti kun ei edes yritetty. Nyt ollaankin sitten yritetty 4kk eikä vielä mitään, mutta uskoisin että nyt on tärpännyt, on " sellainen olo" . En ole vielä uskaltanut testata, kidutan itseäni vielä muutaman päivän.... Tekisi kyllä mieli syöksyä tekemään testi tältä istumalta :)

Joukkoon vaan jos on muitakin tuskailijoita, helpottaisi tietää että en ole ainoa joka itsekseen jännittää ja odottaa ihmettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei vielä ole kuukautiset myöhässä kun niiden pitäs alkaa tuossa helmikuun alussa mutta toivon kovasti että nyt olis tärppi käyny.Laskettuaika olis sit 11.10.2006.Poikani ja vauvan ikäeroksi tulisi silloin tuo 3 vuotta.Ilmoitelkaahan jos testaatte ni et tuliko plussia.vauvakuume on tosi kova ihan niinkun tätä poikaakin oottaessa.

Vierailija
4/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen tärppäs meilläkin ihan ekasta kierrosta

Vierailija
5/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toista nyt odotan. Esikoinen, nyt 1 v7 kk tärppäsi aikanaan ekasta kierrosta, samoin nyt tämä kakkonen.

La olisi laskurin mukaan 3.10 mutta uskoisin,että siirtyy hieman eteenpäin.

Paljon plussaonnea teille muille!!! Toivottavasti saan pian seuraa lokakuisten odottajista!!

Vierailija
6/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meille muille peukkuja pystyssä ja kyllä varmaan lähipäivinä ilmottautuu lisää porukkaa mukaan, ja varmaan jää poiskin :(

Jos nyt flaksi olisi käynyt, tulisi esikoispojalleni ja tälle pikku-kakkoselle ikäeroa 1v ja pari viikkoa päälle :)

Vierailija
7/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka löytyy lisää plussanneita tai toiveikkaita :)

Vierailija
8/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta tässä yrittelemme, en tosin uskalla vielä sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Meillä oli keskenmeno syyskuussa ja ollaan sen jälkeen otettu rauhallisesti mutta toiveikkaasti. Kaksi ensimmäistä kyllä tärppäsivät nopeasti.

Että tässä sitten piinaillaan, kuukautisten pitäisi alkaa helmikuun alun tietämillä, joten vielä on aikaa...

Onnea kaikille jo plussanneille, ehkä saamme toisistamme seuraa;)

Hattara

Vierailija
9/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en kovin hihkaise onnesta koska viiva oli todella vaalea mutta silti havaittavissa. Aiemmin on yksi keskenmeno ollut joten täytyy pitää tunteet viileänä. Toivotaan kuitenkin että kaikki sujuu hyvin. Tuloillaan olisi sitten kolmas lapsi meidän perheeseemme. Laskettu aika oman kalenterin mukaan 7.10.

Vierailija
10/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattomana testasin jo edellis viikolla, vaikka tiesin olevani 5 päivää etuajassa. Eilen sitten tein toisen testin ja jätin testin lavuaarin reunalle ' kypsymään' kaikessa rauhassa ja menin suihkuun. Tulin suihkusta ja olin puulla päähan lyöty kun näin kaksi viivaa vierekkäin. Olemme onnesta mykkiä ja odottelemme perheeseemme kolmatta lasta. L/a on 4.10 laskurin mukaan. On kiva huomata, että täälta löytyi pari muutakin perhettä odottavan kolmatta. Onnea kaikille ja toivotaan paljon plussanneita mukaan lokamammoihin.

Vierailija
11/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen 8/03 ja kuopus 12/04, ja nyt sitten kolmas alullaan. Laskettu aika suoraan kiekosta 28.9., mutta mulla on kierto 35 päivää, ja laskettu aika on kummankin edellisen kohdalla siirtynyt ekassa ultrassa viikolla eli sinne lokakuun alkuun varmastikin.

Ihan mahtava olo. Kutkuttaa jo ja vihlaisuja siellä täällä. Rinnat ihanan paksut jo. HURRRJAA!!! Toinen raskaus ei kyllä ollut läheskään niin IHANAA, kun eka. Pitäisköhän jotenkin yrittää nauttia ja keskittyä tähän taas oikein toden teolla.

Terveisiä

Vierailija
12/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä KAKSI viivaa. La 6.10. Neljäs tulollaan....

Vierailija
13/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuota kyllähän tuo testi näytti kahta viivaa, mutta kun en ole sellaista kuuteen yritysvuoteen kertaakaan nähnyt, niin enpä oikein vielä usko.. Mutta niin on peukut ja jo varpaatkin pystyssä.. La ois 6.10.

VAuuuuu

Vierailija
14/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten alko menkat eli joudun poistumaan täältä:(

No ehkä parempi onni ensi kuussa.

Ihmetyttää vain kun mulla alkaa aina myöhässä menkat ja nyt alko etuajassa no eipä voi mitään.

Onnea kuitenkin jo plussanneille!

Vierailija
15/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin toiseen lokakuisten pinoon taisinkin jo eilen vastata.

Elikkäs mulla olis LA 3.10 tai 4.10 en ihan tarkkaan muista koska oli edelliset menkat.

Kolmas olis tulos.. esikoinen on 3v6kk ja kuopus 1v3kk. Juuri aloitin tammikuun alussa taas opinnot :)

Kaksi keskenmenoa pyörii taustalla joten en tosiaan vielä uskalla iloita raskaudesta.

Tänään pitäisi ruotsin risteilylle lähteä synttäreitä juhlimaan (mun omia) pelottaa miten saan selitettyä kaverille ja äidilleni miksi en juo. Raskaudesta en halua vielä kertoa.

T:Hexu83 rv 4+3 (4+2)

Vierailija
16/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul oli kuopuksen la 28.9.04 mut neiti päätti syntyä vasta tasan rv42 eli 12.10.04 :) saa nähdä miten tässä raskaudessa käy jos loppuun asti matkassa pysyy :D

Vierailija
17/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuossa oman aloituksenkin eilen, kun en huomannut tätä pinoa. Plussasin siis keskiviikkona ja meille odotetaan pikkukakkosta LA 3.10. Ekasta kierrosta nappasi ja ollaan ihan ihmeissämme, että miten tämä kävi näin helposti. Esikkoa sentään saatiin odotella neljä kiertoa. Ikäeroa meidän lapsille tulee 2v2kk.

Onnittelut kaikille plussanneille! Ja mukavaa viikonloppua,

S-I ja Lumikukka rv 4+3

Vierailija
18/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hexu: Minäkin jatkoin tammikuussa opintojani! En kyllä ehdi tässäkään välissä valmistua kun opintoviikkoja puuttuu vielä 60. Yritän vääntää gradun kasaan ennen äitiyslomaa, siinä tavoitetta kerrakseen! Missä vaiheessa sulla opiskelut on?

Töhnölle vielä erityisonnittelut plussasta ja tarrasukkia vauvalle :)

S-I

Vierailija
19/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa myös ilouutisen ja plussaa tuo testi näytti eilen. Pikkukakkonen tulossa. Tyttö syntyi 8/02 ja vielä ei kerrota vauvasta. Odottelen ekaa ultraa ja sitten kerrotaan tytölle vasta. Ei sitä uskonut, että plussaa tuli vaikka jo olo olikin kummallinen hieman yli viikon.

Sefi rv 5+0

Vierailija
20/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskalsin tehdä testin, ja eikös siinä kaksi viivaa ollutkin! Huiiii!!! On kyllä perhosia vatsassa!!

Onnea vaan kaikille ja Caritalle pahoitteluni.