Tyylikäs toimistoasu ja valkoiset tennarit
Sopiiko sinusta? Silloin tällöin näkee, itse 5-kymppisenä vierastan. Mutta voisiko se olla tyylikästä, mitä mieltä? Vai vain nuorille? Käytän siis muuten mekkoja töissä,
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sopii.
Itsekin vähän iäkkäämpänä käytän valkoisia lenkkareita hameen kanssa.
Mukavuus ensin.
Tennarit on vielä paremman näköiset.
Käytätkö sukkahousuja tennareiden ja hameen kanssa?
Olen 68 v käytän hameen kanssa valkoisia, kukallisia ja on myös värillisiäkin tennareita. On niin tyttömäinen olo
Ehkä se voisi olla mahdollisuus päivittää lookia alkavaan toimistosyksyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 68 v käytän hameen kanssa valkoisia, kukallisia ja on myös värillisiäkin tennareita. On niin tyttömäinen olo
Entä ne sukkahousut? Mulla on kyllä hyvät sääret (paras osa ruhoa), mutta niissäkin alkaa näkyä vähän suonikohjun tapaista, niin paljaat sääret ei oikein ole hyvä vaihtoehto toimistoon enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii.
Mukavuus ensin.
Tennarit on vielä paremman näköiset.Käytätkö sukkahousuja tennareiden ja hameen kanssa?
En käytä sukkahousuja kesällä.
Jokaisella on oikeus pukeutua mukavasti.
Ehkä jos laittaisi sellaiset superohuet sukkikset. Muuten tuntuu hassulta sukkahousut tennareiden kanssa, jostain syystä.
Sopii hyvin minkä ikäisille tahansa. Minusta ne tuovat mukavaa rentoutta asuun ja juuri yhden vastaajan mainitsemaa tyttömäisyyttä olematta kuitenkaan liian teinimäinen. Itse olen ikuinen tennarityttö. :)
N41
Hyvin sopii.
Sukkahousujen tarve taas riippuu toimiston ilmastoinnin asetuksista, eikä ole tyylikysynys ollenkaan
Sopii, mutta tennareille on yksi tärkeä kriteeri: niiden tulee olla hohtavan puhtaat. Mitään nuhjuisia ei voi käyttää toimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sopii.
Sukkahousujen tarve taas riippuu toimiston ilmastoinnin asetuksista, eikä ole tyylikysynys ollenkaan
On se kylä vähän, ei ole sääret enää niin siloiset ja kauniit kuin nuorena, on kaikkea muhkua, verisuonta ja arpea, vaikka sääret sinänsä ovat kiinteät ja lihastakin sopivasti.
Ei kai kukaan pidä toimistotöissä umpinaisia kenkiä? Kyllä mulla on aina nätit, kevyet sandaalit.
Valkoiset tennarit käy kyllä muulloin tosi hyvin hameitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan pidä toimistotöissä umpinaisia kenkiä? Kyllä mulla on aina nätit, kevyet sandaalit.
Käytän kyllä umpinaisia kenkiä, kun käytän mekkoja ja sukkahousuja. Sandaalit ei oikein tunnu kivalta sukkahousujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä käytän lähes aina umpinaisia kenkiä. Joskus ihan kesähelteillä voi olla avonaiset, mutta tosi harvoin.
Meillä toimistossa jätetään kengät eteiseen. Niin ihan sama mitkä kengät on.
Siellä ne umpikengissä ne varpaat muhii hiessä...
Ette te kai pidä kotonakaan sisällä umpinaisia kenkiä????
Eikö suomi neidot keksi mitään muuta kuin plagioida muiden huonoa makua..onhan noita kauniita kesäkenkiä muitakin kun niitä helv.. valkoisia tennareita tai birkenstockeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset tennarit käy kyllä muulloin tosi hyvin hameitten kanssa.Käytän kyllä umpinaisia kenkiä, kun käytän mekkoja ja sukkahousuja. Sandaalit ei oikein tunnu kivalta sukkahousujen kanssa.
Sukkahousut + sandaalit = huono maku
Juu suomessa varmaan. En ymmärrä.
Sopii.
Mukavuus ensin.
Tennarit on vielä paremman näköiset.