miten tulla raskaaksi kun mies "ei jaksa" harrastaa seksiä?
niin. siis aina kun ehdottaa, niin "mä oon niin väsynyt" jne.
sanoo kyllä haluavansa lapsen ja toteaa usein, että kyllä se tulee.
Ei se vaan tule jos seksiä harrastaa kerran viikossa noin suunnilleen!!
Tai vaihtoehtoinen kysymys, miten saada mies ymmärtämään, että ne on ne tietyt päivät, kun se raskaus mahdollinen. (Käytän ovistikkuja)
Kommentit (57)
Me ei kanssa mun miehen kanssa olla mitään superaktiivisia sänkypuuhissa. Varmaan semmoinen perustouhu, tai vähän vähemmän. Silti ollaan onnellisia ja rakastuneita, ja vaiheittain myös aktiivisempia.
Lasta tehdessä kesti jonkin aikaa, ennenkuin mies todella tajusi, että seksiä on harrastettava oikeaan aikaan. Lasta yritettiin puolitoista vuotta ennen tätä tärppiä, ja mies tuli tosissaan mukaan ehkä vuoden jälkeen. Sitä ennen miehellä oli enemmän semmoinen tulee jos on tullakseen-olo, kun taas itse tosissaan olisin koittanut.
Luulen, että ap:lla on sama juttu, varsinkin kun miehellä on jo lapsia ennestään. Hänestä tuntuu varmaan luonnolliselta tjottailla.
parisuhteesta kärsivän miehen suhteen neuvot tismalleen samoja?
eli puoliso vaihtoon jos ei seksuaalinen aktiivisuus riitä omia tarpeita vastaamaan?
Kyllä me ainakin harrastettiin seksiä jonkin verran tavallista enemmän lasta yrittäessä, juuri siinä lapsen saamisen toivossa. Ei se mitään mekaanista silti ollut, vaan yhteisen projektin eteen puuhaamista, ja kiihkeää semmoista. Mutta ihan selvästi silti varsinkin yrittämisen kestämisen takia tahti tiheni (kun ei mun oviksistakaan ottanut aina selvää).
Ja sitten sanon vielä sen, että jonkun mainitsema juttu, ettei kerro oiksesta miehelle vaan ihan viettelee. Se voi hyvin toimia. mutta minusta ainakin oli ihanaa, sitten kun mies lähti tosissaan mukaan yrittämään, että me yhdessä tahdottiin lasta ja toisiamme. Vaikkei siis ollakaan mitään seksihirmuja, niin hankkiuduttiin sopiviin tunnelmiin yhteisen toiveen takia.
50
Siis- pistät ukon selälleen. Nouset päälle, jatkat loppuun saakka . Sanot kiitti ja menet täyttämään tiskikoneen, tahi katsomaan netflixii
ei vaan seiso enää ap:n kanssa, kun se nalkuttaa aina. naapurin nuoren mukavan naisen kanssa seisoo aina
Eihän siihen tarvitse kuin yhden yhdynnän.
Jos mies jaksaa tumputtaa, niin käske ottaa spermat talteen ja laitat ne sitten vaginaasi.
Ei siihen mitää orgasmeja nainen tarvitse. Olin aviossa yli 25 v ja en kertaakaan saanut orgasmia mieheni kanssa. 3 lasta tuli, yksi keskenmeno ja yksi abortti lasten jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitää orgasmeja nainen tarvitse. Olin aviossa yli 25 v ja en kertaakaan saanut orgasmia mieheni kanssa. 3 lasta tuli, yksi keskenmeno ja yksi abortti lasten jälkeen
Ja ylpeilet tuolla? Kaikkea sitä.
Tässä on nyt muutama vaihtoehto. Jos mies "ei jaksa" seksiä niin joko harrastatte sitä väärin (tiesithän että miehen pitää tulla sinuun eikä sinun strapilla mieheen?). Toinen vaihtoehto on että mies välttelee seksiä välttääkseen lasten saannin, mikä on erittäin todennäköistä. Sekin voi olla totta että on oikeasti todella väsynyt, ehdota että imet hänestä nesteet ja ruiskutat itseesi joten seksi ei väsytä. Tosin oletko varma että mies jaksaa seuraavat 18 vuotta itkevää kakkakonetta jos ei seksiä jaksa?
Kävele öisessä helsingissä siinä steissin tietämillä. Kyllä sieltä joku näggäri löytyy joka sut paksuksi pistää ja vaikka tahtomattasikin.
Mitä varten te näitä vanhoja kaivelette?
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten te näitä vanhoja kaivelette?
Että sulla ärsyttäis
mä en nyt ymmärrä oikein että mitenkäs se oikein vaikuttaa kenenkään seksitiheyteen haluaako raskaaksi vai ei, naisen tai miehen...?!?!
ei kai kukaan nyt ole niin laskelmoiva että vökisin harrastaa seksiä useammin kuin yleensä vain jotta asiasi lapset ja sitten muuttaa halujaan harvemmaksi saatuaan lapset???
kai se seksuaalien aktiivisuus säilyy suht vakiona kaikilla enenn ja jälkeen lapsien poislukien vauva-ajat ja muuta poikkeukset. eli kai se nyt pitäsi näkyä jo enne lasten hankintaa minkälasien kumppanin on itselleen valinnut.