Pino joulukuussa 2005 ehkäisyn lopettaneille
Hei
tehtäsiinko oma pino joulukuussa 2005 ehkäisyn lopettaneiden kesken? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, fiiliksiä ja ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa.
Meillä eka yrityskierto päättyi juuri tädin kyläilyyn Harmittaa niin penteleesti vaikka järki sanookin, että harvallahan se ekalla kierroksella tärppää.
Nyt siis kp1, ja kovasti yritän saada mieltäni piristymään.
Kommentit (61)
Tervetuloa messiin joukkoomme kirjavaan, Soosi83 & sasasusi! Meitähän on jo vaikka kuinka paljon!
Tässä tämä meidän jengi kokonaisuudessaan:
- Nella1971, ehkäisy pois 26.12.2005
- Kaapokatti, ehkäisy pois 31.12.2005
- titsu82, ehkäisy pois marrasjoulukuun vaihteessa 2005
- nöpö79, ehkäisy pois joulukuun alussa 2005
- TiggerX, ehkäisy pois joulukuun puolessa välissä 2005
- mimmuliinu_82 ?
- Tinja-Tuulia, ehkäisy pois 24.12.2005
- Apila79, ehkäisu pois 16.12.2005
- ykkösope, ehkäisy pois joulukuun puolivälissä 2005
- leppis, ehkäisy pois 24.12.2005
- katya_k, ehkäisy pois joulukuun puolivälissä 2005
- Soosi83, ehkäisy pois 24.12
- sasasusi, ehkäisy pois joulukuun alussa
Mulla täti lähti viikonloppuna matkoihinsa joten nyt sitten uudella innolla taas kiertoa eteenpäin kulkemaan..
Mukavaa viikkoa kaikille.
Huomenna kp 28/28! Oireita on suuntaan ja toiseen, mahassa juilii, rintoja samoin, flunssan oloista aina iltaisin: lämpö yli 37, palelee ja nenä on tukossa ja paha olokin vaivaa välillä. Yritän olla toivomatta liikoja ja lähdenkin töihin siirtämään (muka) ajatuksia toisaalle.
Plussatoivotuksia muille piinailijoille!
Onko aina alkuraskaudessa lämmöt jotain 37 astetta vai? Minuakin jännittää kun 2.päivä on tuo kp30/30.Jotenkin tuntuu että olisi n raskaana mutta saas nyt nähdä.
Oho, pikainen entterin paino jätti edellisen viestin kesken :)
Tässä just lueskelin viestejänne ja ilmoittaisin itsenikin mukaan samaan joulukuussa (20.12) ehkäisyn lopettaneiden sarjaan. Nyt ois toinen yrityskierto reilussa puolessa välissä. Oletettu ovis oli viime viikon lopulla ja nyt jännittää... Onneksi täällä on paljon kanssasisaria, niin ettei oma intoilu tunnu ihan pöhköltä. Kuume on kova! Onko kellään vielä tässä pinossa tärpännyt? plussaonnea kaikille!
Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille tulokkaille!! Kivaa saada lisää poppoota!
Sasasusi: sullahan on jännät paikat, toivotaan parasta!! Meinaatko testata? vai odotteletko vielä ...? +++++++säteitä sinulle!!
Titsullekin paaljon ++++säteitä, toivotaan että tuntemuksesi osuvat oikeaan!
Tervehdys nokinenalle!! Tosiaan kuume on kova,huh sentään! Mutta onneksi on miekkosellakin, ollaan ainakin samoilla linjoilla.
Nyt ois kp11 menossa, ja ovista siis bongaillaan!
Toiv. joku plussaa pian!!
et jos haamu vaik tulis,mutta kun vasta kp27/30 on nyt ja viel ilta ni en usko et näyttäisi ees haamuakaa jos olisin ja sit ku miul on viel tuo pregent sticki prismasta ja siinä lukee et voi testata aikasintaan kuukautisten alkupäivänä niin ei ehkä sit vielä todellakaan näytä.Mitä mieltä voisko näyttää nyt illalla tai aamulla?Kiire ois testailee.ihan tyhmäähän se olis nyt kun ei mnekat oo ees myöhäs tai mitää mut ois niin ihanaa...jos ois tärpännykkin jo...
Juu, kuume olis kova täälläkin, meilläkin on kyllä molemmilla ;) Kaiken kukkuraksi mun tuttava piirissä on useita, jotka on raskautuneet hetikohta ehkäisyn lopetettuaan. No, ainakaan yrityksen puutteesta ei meitä voi syyttää! Kivaa seurata täällä " kohtalotovereiden" edesottamuksia ;) Jospa jollain pian jo " nappais" :))
Tammikuun alussa tavattiin muutamien ex-työkavereiden kanssa tyttöporukalla, ja viidestä on neljä raskaana. Teki kyllä milei sanoa, ettei se ole kaukana (toivottvasti) täälläkään, mutta maltoin kumminkin pitää suuni kiinni, mikä sinänsä ei kyllä ole ollenkaan mun tapaista ;)
En ole vielä testaillut, mutta luultavasti huomenna jos menkkoja ei näy, en malta olla kokeilematta. Alunperin olin päättänyt, et aikaisintaan viikon myöhästymistä testailen, mutta noinkohan onnistuis.. :) Viime kierrossa testailin vähän liian innokkaasti ja aion nyt ottaa rauhallisemmin.
Kerron sit miten kävi!
on paniikis ..siis onnesta tietenkin..apua auttakaa.Jalat makaronina.Onha haamu silti plussaa kun oli punanen silti......en olis uskonu kun ei oireita oikein mitään ja kp27/30 pitäs olla menossa..
Tervetuloa mukaan nokinenä. Ja isosti onnea titsulle haamuplussasta!!!
Mä olen aika murheissani. Jouduin lääkekurille KUUDEKSI VIIKOKSI ja lääkäri kielsi sen aikana vauvaprojektin. Eli raskaaksi tulon mahdollisuuttakin on siirrettävä puolellatoista kuukaudella. Surettaa kovasti.
Liityn sitten " yrittävien" joukkoon taas maaliskuun puolenvälin tietämillä:-(
Niin, tarkoitus oli pitää ihan matalaa profiilia ja olla kirjaimellisesti tjot-meiningillä eikä ainakaan tällä palstalla pyöriä, mutta kuinkas tässä taas näin kävikään ;-)
Ehkäisy jätettiin pois oikeastaan jo marraskuun lopulla, mutta koska oli kierron loppupuolella, lasken itseni joulukuussa aloittaneiden mukaan. Ehkäisynä olikin vaan kortsu, koska ei haluttu mitään pidempiaikaista ehkäisyä aloittaa. Esikoinen nyt reilu 9 kk. Nyt on menossa kp 26/28 ja tuntemuksia on jos jonkinlaisia. Millään en viitsisi uskoa, että näin nopeasti olisi tärpännyt, mutta eihän sitä tiedä. Kun sitä osaisikin vaan olla eikä koko ajan tunnustella ja laskeskella. En muuten ole ihan varma tuosta kierrostakaan, kun vasta kolmet menkat olleet synnytyksen jälkeen ja vasta viime kierto oli vain tuon 28 päivää. Toivottavasti tämäkin, jos siis en raskaana ole.
Minä olen 28 v ja mies 30 v. Yksi tyttölapsi 9 kk ja sisarus hänelle olisi toivottu.
Kiitos vaan kaikille tervetuloa toivottaneille, sitä samaa myös harmonille!
Titsulle onnittelut haamusta!! Joko olet uudestaan testannut? Nellalle myötätuntoa ja pahoittelut tulevasta tauosta. Mälsää...
Apua, ihanaa,mahtavaa hienoa!!! Mullaki meni jalat makaronix, huh sentään!! Mun mielestä ainakin tuolla enska puolella on sanottu että haamukin on plussa, mutta testaa ihmeessä vaikka vloppuna vielä!! Ja nyt elät siihen asti terveellisesti, ei tupakka, eikä viinaa,heh!!
Hurjan ihana uutinen, kerro sitten heti miten kävi!!! JEEEEE!
Testasin juuri äsken ja ikävä nega sieltä tuli. Menkat ei ole kyllä alkaneet, eivät edes lupaile... Tylsää... No, uutta putkeen! :)
Kyllä testin ohjeissa luki että heikkokin punainen viiva on raskaana oloa.Testasin kuitenkin jo 3pv ennen menkkoja.Soitin jo neuvolaan ja sieltä sanovat et ei tarvitse testata uudelleen koska kyllä se plussa on!Olen ihan todella onnellinen...en olisi uskonut että näin nopeasti.Nyt maha on hellänä koko ajan ja turvonnu.Muita oireita ei ole.Ihanaa....
Huomenta kaikille!
Ja tervetuloa mukaan nokinena78 & Harmon!
Olin eilen tapaamassa serkkauni jolla on reilun vuoden ikäinen tytteli. Vauvakuume nousi potenssiin kymmenen. Samperi kun tuo lääkekuuri estää nyt yritykset, arggghhhh. No, ehkäpä silläkin on jokin tarkoitus: lääkekuuri nimittäin loppuu juuri samaan aikaan kun on häämme, joten heti hääyönä saamme taas " yrityksen" käyntiin:-)
Mikäs tilanne jännääjillä on? Ja onnea vielä kerran Titsulle minunkin puolestani! Ja negan testanneille tietysti myötätuntohaleja.
Joukkomme kokoonpano on tällä hetkellä tällainen:
- Nella1971, ehkäisy pois 26.12.2005
- Kaapokatti, ehkäisy pois 31.12.2005
- titsu82, ehkäisy pois marrasjoulukuun vaihteessa 2005
- nöpö79, ehkäisy pois joulukuun alussa 2005
- TiggerX, ehkäisy pois joulukuun puolessa välissä 2005
- mimmuliinu_82 ?
- Tinja-Tuulia, ehkäisy pois 24.12.2005
- Apila79, ehkäisu pois 16.12.2005
- ykkösope, ehkäisy pois joulukuun puolivälissä 2005
- leppis, ehkäisy pois 24.12.2005
- katya_k, ehkäisy pois joulukuun puolivälissä 2005
- Soosi83, ehkäisy pois 24.12 2005
- sasasusi, ehkäisy pois joulukuun 2005 alussa
- nokinenä, ehkäisy pois 20.12 2005
- Harmon, ehkäisy pois marraskuun lopulla 2005
Mukavaa loppuviikkoa!
Nella
Ps. Olisi kiva keksiä tälle poppoollemme joku nimi? Olisiko kenelläkään hyvä ideoita?
Mä täällä odottelen jännityksellä, että onko täti jättämässä vierailunsa väliin...Kp on siis nyt 32 ja yleensä kierto on kestänyt 28-30 pv. Jotenkin en vaan voi uskoa, että olisi näin pian tärpännyt... Täytyy varmaankin suunnata askeleet kohti apteekkia! Koko ajan on kyllä sellanen olo, että kohta ne alkaa, mahasta nippailee jne. Mutta sitten tää jatkuva etova olo, mitä jo viime viikolla valittelin, saa ajattelemaan jotain muuta! Ja iltaisin on väsyttänyt ihan sikana.
Lisää vauvakuumetta lisäsi aamulla tekstiviesti, jonka sain serkultani; heille oli aamulla syntynyt pieni tyttövauva! Ihan sydän heittää volttia heidän puolestaan!
Joku nimi olis kyllä kiva keksiä, mutta itselläni ei ole kyllä yhtään järkevän tuntuista ajatusta päässä... Joulutähdet? :)
Mulla menossa kp 30/28, eikä menkat edes oireile. Testasin tosiaan heti tiistaina, kun olis pitänyt alkaa, mutta nega tuli. Testasin Apteekin omalla, ja oon nyt lukenut, että monilla se on näyttänut plussaa vasta tosi pitkän ajan päästä. Ja olin kyllä rampannut vessassa koko päivän puolen tunnin välein ja illalla testailin, joten toivo elää vielä! Olis se kyllä hurjaa, jos näin pian raskautuisi.
Lopetin pillerit joulukuun alussa ja eka yritys oli vesiperä, mikä ei sinänsä ole yllättävää, mutta pettymys kuitenkin...
Nyt menossa kp 25. Jännittää.