Miksi erositte??? ov
Tiedän ettei ongelmani täällä ratkea mutta haluisin tietää syitä miksi olette eronneet?
Minä olen jo pitkään pitkään miettinyt että mitä ihmettä elämältäni haluan ja jos se jatkuu tätä rataa niin en saa yhtään mitään... Mies on omaan tilanteeseen tyytyväinen ja hänen mielestä meillä menee hyvin mutta minä en ole onnellinen ja kyllä, olen tästä miehen kanssa eräitä kertoja keskustellut mutta tuntuu että ei sinne jakeluun mene mikään.
Nyt en tiedä enää mitä teen, erota en haluisi (lasten takia ja osaksi myös itseni ja miehen) mutta en minä tälläistäkään elämää haluaisi lopunikääni elää.
Viina tai väkivalta ei kuulu meidän elämään että loppujen lopuksi en edes tiedä onko meillä mitään ongelmia vai kuvittelenko minä vaan kaiken tai sitten olen vaan niin perhanan vaativa (niinkuin olenkin) ja täydellisyyden tavoittelija...
Niin että haluaisin vaan tietää millaisin perustein te muut olette eronneet???
Kommentit (24)
Paskamaisesti sanottu ja vielä paskamaisempi on toteuttaa, mutta sit vois sulle olla helpompi erota miehestäs, jos molemmat löytäisitte " toiset" .
Vanha liitto oli jumiutunut uomiinsa. Lapset jo aika isoja. Tapasin nuoren ja energisen naisen. Naisellisuus vetosi, etenkin kun vaimo ei siitä puolesta huolehtinut. Ei siinä muuta.
sen tiedän että jos lähtisin se olisi erittäin kova paikka vanhemmalle lapselle... (tayttää 6 vuotta), pärjäisin kyllä ihan hyvin, sen tiedän, ksoka käytännössä olen tähänkin asti kaiken yksin hoitanut... ja sitten olisi ainakin joka toinen viikonlopu omaa aikaa... se taitaakin olla se ainoa hyvä puoli koko asiassa tai ainakin siltä nyt tuntuu.
Silti koko ajan kun asiaa mietin pelottaa ihan kamalasti että tuskin sitä uskallan koskaan toteuttaa... =(
-Ap-