Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ENSIKOT TIISTAINA*^*

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vielä täällä pyörähdän... Kun kohta tämän unikeon nukkumaanmenoaika.

D - mulla ei oo pco:ta, eikä ainaskaan tähän mennessä mitään muuta vikaa löydetty. Miestä ei siis tutkittu ainakaan vielä (en muista joko sen tuolla aiemmin kirjottelin).

Sitä mietin, että mitenkähän ne clomit sitä ovista sit vahvistaa, kasvaako sieltä joku super iso munasolu joka imurin lailla vetää simppoja sisäänsä? ;)

Öitä kaikille! :)

Vierailija
22/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksullakos oli niitä ovisvuoto kyselyjä?

Mulla nimittäin pillereiden aikaan tuli 3 kertaa oviksen aikaan ihan kirkasta verta!! Vähänkö olin paniikissa että mitä tää nyt on!! Menin sit gynelle ja se ei löytänyt mitään poikkeavaa, ja kaikki pöpötestit oli negaa ja PAPA normaali. Mulla kuitenkin todettiin sellanen kohdunkaulan/suun ektopia. Eli= Kohdun napukan pintaa ja emätintä verhoaa monikerrostunut, väriltään vaaleanpunainen levyepiteeli (solukerros). KOhdunkaulakanavassa se vaihtuu yksikerroksiseksi lieriöepiteeliksi, joka on väriltään helakan punainen ja tuottaa limaa. Yleensä näiden solukkojen vaihtumiskohta sijaitsee kohdunkaulakanavassa, jolloin sitä ei nähdä gynen alatutkimuksessa.

Joskus tämä vaihtumiskohta sijaitsee kohdunnapukan ulkopinnalla, ja lieriöepiteeli näkyy kaulakanavan ulkosuun ympärillä.

TÄMÄ ON SIIS TÄYSIN NORMAALI JA FYSIOLOGINEN ILMIÖ, itseasiassa aika yleinen nuorilla naisilla. Ja gyneni sanoikin että tällainen voi olla syynä tässä minun tapauksessa verissen ovisvuotoon, jos esim. pupuillessa on tullut mekaanista ärsytystä sille kohtaa. Runsas valkovuoto voi myös johtua tästä.

No,niin tulipas pitkä info, mutta oviksen aikaan ilmankin tätä ektopiaa voipi tulla ruskehtavaa vuotoa. Itse en ole siitä hätääntynyt.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu yli viikon nettipimennossa kun netti on jostain syystä jumittanut.. Himskatti kun meinas tulla ihan vieroitusoireita :D Mutta nyt toimii.

Luin pikaisesti pinot läpi, kauheesti ei jäänyt yksityiskohtia mieleen. Pahoittelut kaikille jotka se inhottava sukulainen oli taas yllättäny!! Olikos joku plussannut.. Voi voi, nyt en varmaksi muista mutta jos oli niin kovasti onnea sinne päin! Ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!!

Sellanen jäi mieleen että olikos se Diotima (voin olla väärässä) joka oli käynyt joskus munatorvien aukiolotutkimuksessa? Oliko minkä hintanen operaatio, yksityisellä varmaankin? Kivulias? Mä oon kans sairastanu munasarjatulehduksen ja pikkasen hirvittää että onko ne röörit auki.... :( Toki mulla vasta eka yrityskierto meneillään, mutta mietityttää jo näin etukäteen.

Meillä jännitys kasvaa, kp 24/28-32(?) meneillään. Olin tuntevinani oviksen kp 14, kp 17 oli myös kovaa kipuilua, tiedä sitte.. Lämmönmittaukset meni vähän pieleen, mittasin ensin suusta mutta tulokset heitteli tosi paljon. Vasta oletetun oviksen jälkeen hoksasin alkaa mittaamaan suusta, ja oon nyt saanu aina saman 36.5 lukeman. Norm.lämmöt mulla yleensä tosi matalat, mutta tosiaan ennen en oo suusta mitannu. Nooh, katsellaan. Testit polttaa kaapissa, mutta testaamaan en aio sortua ainakaan ennen maanantaita!

Vierailija
24/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen painovirhepaholaiseen, eli mittasin ensin KAINALOSTA sitten suusta :D