tyylikset.... ja muutkin saa tulla!!
ed. ketju niin pitkä että avasin teitille uuden... rouvat ja neiti on hyvä!! vai onko muita neitejä kun Kiti??
nyt tää menee syömään, palailen yöllä kun te nukutte... tänään katsellaan suomalaista valkoinen kaupunki leffaa...
priscilla the jumppakärpänen
Kommentit (58)
Niin se vaan taitaa täti tännekkin kurvata jahka ensi viikolle päästään... Oireet kyllä olleet ihan lupaavat ,mutta nyt on lämmöt lähteneet laskuun... Taisi sitten kuitenkin olla kaikki nuo oireet mielikuvitusta...
Kerpele! Tän siitä taas sai kun rupesi itseään tuijottamaan. Voi Priscu, miksi me olemme näin samoilla linjoilla koko ajan?
Nyt just tuntuu taas elämää suuremmalta tämä asia, joten palaan kunhan saan itseni taas kasattua...
Anteeksi vuodatus ja omanapaisuus!
-R-
hereillä ollaan prisku! (mieli kyl ois tehny nukkua vaan...)
voih miten suloista että mami on ollut koko yön uuden vaavin vierellä! =) oliko pikkuinen ekana yönä poissa tolaltaan? minkä värinen hän muuten on? ja anteeksi jos olet sen jo sanonut, mulla ei kaikki aina jää mieleen... =D
teidän tytöt taitaa huomen hyppiä onnesta kattoon kun näkevät yllätyksen! ihanaa aina nähdä lasten iloiset reaktiot! teillä on mukava viikonloppu tiedossa!
mä luulen että kun toi meiän tyttö alkaa joskus vinkua lemmikkiä, silloin meillekin tulee jokin pieni karvaotus. kissaa tai koiraa ei isäntä suostu ottamaan ja minäkin kyl olen kissalle hiukan allerginen. noh, meneehän tuohon vel varmaan aikaa, tyttö ei viel oo kahtakaan vuotta, niin ei kai ihan pariin vuoteen osaa alkaa lemmikkiä kaipaamaan.
mulla poikkeukselisesti näin aamulla " omaa aikaa" , kun mies veikin tytön jo hoitoon ja mä meenkin vasta 9.45 töihin. ja mitäs omalla ajalla muuta tekisin kuin pomppisin tänne palstalle... =)
ja on ainakin toinen neiti tässä pinossa, sillä me ei olla viel naimisissa. kihloissa kyllä, mut liian kallista toi naimisiinmeno, joten on jääny... mies kun meillä haluaa ne suuret häät, mulle kelpais pienemmätkin.
ihan pikkasen tuota napaosastoo vaan; limaa tullut 2-3pv, mut kun ei oviskipuja kuulu niin pohdiskelen että kuis se ovis yleensä limoista katsottuna onkaan? heti kun limat alkaa vai miten?
viikonloppusuunnitelmia ei kummemmin ole, mies on töissä huomennakin joten me tytsyn kans mennään ehkä shoppailemaan tai sit ollaan ihan pihapiirissä. ilta kotosalla perhe yhdessä. su mennään ehkä käymään miehen veljen uutta asuntoo kattomaan ja siis kyläilemään sinne. saas nähdä kuin sitä jaksaa tällasen viikon jälkeen (sairastelua) lähtee minnekään kyläilemään, kun autollakin sinne on hiukan matkaa kuitenkin.
jaa. pitäskö mun alkaa tekee jotain et kerkeen sinne töihin ajallani. moikka! illalla palaan varmasti!
sannuska
sannuska: mä oon tällänen höperä mami:)) en ole kertonut hänen väritystään, eli valkoinen puolipitkäkarvanen otus, sellanen virttyneen näkönen, ihan kun olis pesukoneen linkouksen käynyt läpi, ja sitten pää olis tökätty maalipurkkiin eli naama ruskea, pitkät pörrösen poskikarvat ja iiisot korvat!!! se on niin söötti:))) Mä luulen kans et tytöt repii pelihousunsa, eipä osaa mun tyttö aavistaakkaan mitä saa synttäreinä:))
en mäkään ole vielä kauaa rouva ollu, siis uudestaan, heinäkuussa mentiin naimisiin...
Mun mielestä se on niin Sannu, että viiminen limapäivä olisi se " the day"
Rimpe: mitä mä voisin sulle sanoa... tietysti sen että niinku itse sanoit että niin kauaa kun ei punasta näy, niin... mut kun ei se aina auta. Mä tiesin jo tyyliin kp1 et en raskaudu tässä(kään) kierrossa, enkä osaa sanoa miks niin vahva tieto on tuolla takaraivossa... (varmaan osaksi ainakin sitä et teen psyyketyötä et ei taas pettymys ole niin kova) Mitä sun lämmöt nyt sit näytti?
Voi Priscu ja Rimpe, jos se täti taas ittensä teille tyrkkää:((
Toivotaan kuitenki viimeseen asti, että se eksyis matkalla..
Meillä ei viikonloppusuunnitelmiin paljoo kuulu..Varmaan kotosalla ollaan, ehkä käydään anoppilassa tms.
Priscu; On varmaan söpönen se teijän uus vauva:)
Nyt taas tyhjeni pää, palailen jos jotain muistuu mieleen:)
mulla on tullu tänään postiin sellanen ihana sukkanuha+korsettijuttu, ja meinaan yllättää miekkosen... vähä kynttilöitä, hedelmiä ja sit jotain muuta;)) piristää ehkä vähän tätä " tekemisen makusta" seksiä...
milenna:thanks:)) toivotaan.
No varmaan miehes yllättyy, siis jos et normisti silleen laittaudu:)) Musta tuntuu et jos meitsi tuolleen tälläytys, nii mies vois sanoo et laita hyvä ihminen enemmän päälles, ettet kylmety..
Ai miten niin menee ajatukset laidasta laitaan! Täällä mä vaan roikun kun en enää muutakaan osaa.
Sannuska: Nuo pienet hetket yksin on tosi ihanina! Silloin kun vaan malttais sitten tehdä jotain mikä on itselle tärkeää eikä käytä niitä hetkiä esim. siivoamiseen! Työn iloa!
Priscu: kuulostaa kyllä tosi suloiselta tuo teidän karvapallo! Ja ne lämmöt oli 37 tasan eli ihan kokonaista kaksi kymmenystä alempana kuin muina aamuina... olenkohan mä vähän hömppä? :)
Oikeasti tuo aamulämpö systeemi on tosi epäluotettava, kun iihen vaikuttaa esim unien pituus ja jopa makkarin lämpö... taisin kyllä ottaa tuon aamuisen vähän turhan raskaasti (itku pääs kun mittaria luin)! Mutta tälläinen mä olen nyt viime päivinä ollut. Vaavin kaipuu on vaan niin ISO. Mä kun tunnen itseni jotenkin epäonnistuneeksi sen syksyisen km:n takia ja varsinkin nyt kun en tunnu raskautuvan. Stressaan asiasta ihan hirveesti ja sehän tunnetusti vaan heikentää raskautumista.
Mistä Priscu tilasit tuon " yllätyksen" ?
Milenna: Mä ajattelin aika lailla samoin ukkokullastani vielä pari vuotta sitten, mutta yllättävän avoin tuo on kaikelle uudelle... :) Kantsii kokeilla!
milenna: joo, varmaan yllättyy... en ole koskaan häntä varten tällännny. Ammatti velvottaa hetkumaan välillä pienissäkin vaatteissa lavalla, ja mies on joskus sanonu että " miks et mua varten koskaan laita" ni nyt sitten. Siis en nyt ihan korseteissa oo tanssinut, mutta ei paljon enenmpääkään...
Rimpe: kuivaappas kyynelees!! 37 on HYVÄ lämpö. Koitappa nyt rauhoittua kulta pieni. Sä stressaat nyt ihan liikaa! Et voi kuitenkaan enempää tehdä... teet vaan itsellesi enemmän pahaa. Jos voisin tulisin ottaa sulta sen mittarin pois, oikeesti!! Tää halaa sitä nyt oikein kunnolla. Ja tosiaan kaikki vaikuttaa lämpöihin, mullakin yöunia takana ilman heräämisiä välissä about 4 ja puol tuntii...
tilasin hot lipsistä sen korsetin ja kaupasta ostin sukat... kenkiä on valmiina jo vinot pinot:)))) Se on sellanen nätti korsetti, punanen ja sellanen " tyttömäinen" pikkutuhmaa....
Priscilla ja Rimpe...mitäs mitäs, jos lämmönlaskut oliskii sitä kiinnittymisdippiä. Olisko ajallisesti mahdollista? (sori en muista mitkä kp:t oli) *tsemppaa*
Me ollaan koko perhe flunssassa, mä oon kuitenkin töissä ja yritän skarpata itseni jotain tekemään *joojoo vauva-sivuilla nytkin, heh*
Mulla oli eilen huippulämmöt normiin verrattuna 37.3 (36.5) Mutta todennäköisesti flunssasta johtuvaa :(
Ei muita erikoisia oireita, sekin harmittaa. Pikkasen toivo hiipunut.
Tutti ja kp 24/28-32
Joo oikeesti mä nakkaan ton mittarin tonne hankeen enkä mittaa lämpöjä ennen kuin lumet on sulaneet! tai ainakin melkein... :)
Ja mitä noihin miehiin tulee, niin ainakin tuo minun yksilöni on kyllä monta kertaa päässyt yllättämään avarakatseisuudellaan. Tosin meillä meni kymmenen vuotta ennen kuin " vapauduttiin" ja saatiin ihan uusia ulottuvuuksia tuohon peittojen pöllyttelyyn! ;) Hyi, mua! *heristää sormea* Taitaa olla perjantai fiilikset.
kaikkihan on mahdollista sanotaan, mutta mun kp:t on 22/25-26, niin enpä oikeen usko että siitä olis kyse... ja oikeesti mua ärsyttää toi kohdunnapukkakin, kun mun sormiin se tuntuu aika samalta!! siis kun puhutten että on kiinni ja kova, ni siis kuin kova?? niinku seinään tökkäis vai?? ja miten kiinni??
toi sänkyelämä on kummallinen paikka. Mä olin tyttöjen isän kanssa 12 vuotta yhdessä, hän oli mun eka sänkykumppanikni, enkä koskaan saanut jujusta kiinni... vasta tässä suhteessa oon huomannu miten ihanaa se ässällä alkava on!!!! siitä SUURI kiitos mun ihanalle miehelle, no, nyt tuli niin ikävä sitä taas, että pitää laittaa meili;)
mulla on taas pari viimistä päivää ollu sellanen kauhee hellyydenkipu, mä sanonki aina että " mä haluun sun ihon alle" kun tuntuu et mikään ei riitä!!! en vaan saa tarpeeksi hellyyttä näinä päivinä kun on tää fiilis, ja sit oon tosi herkkä myös, itken kaikesta... eilen oikeen hävetti salilla kun yks asiakas pyysi mua oikolukemaan hänen kirjotuksensa kun on alkanut yhteen lehteen toimituksen puheenjohtajaks ni aloin kyynelehtiä sitäkin kirjotusta...
Kuules Priscu mulla on tainnu mennä joku juttu ohi tai ainakin pahemman laatuinen väärinkäsitys on päässyt syntymään...
Mä olen ymmärtänyt että sä olet hoitoalalla töissä? mitenkäs se pieniin pukeutuminen tuolle alalle kuuluu? ;)
Tutti: Tervehdys sinullekkin! Kurjaa tuo sairastaminen! Me mennään tuon Priscun kanssa samoissa tätäkin kiertoa eli täälläkään ei taida kiinnittymisestä olla enää kyse.
Kiti: Huhuu! Mitäs sulle? :)
joo, pikkusiin pukeutuminen kuuluu nimenomaan hoitoalalle:))
kyllä, varsinaiselta ammatilta hoitoalalla, sekä liikunnassa sivubisnestä, joskus päätyöksenikin, mä tanssin sellasessa porukassa, käydään laivalla, polttareissa, varuskunnissa ja kaikissa tilaisuuksissa;)
no, joskus tuntuu että toi tanssi on sitä päätyötä kun aika ajoin paljonkin keikkoja... mut siis ihan kyllä tosiaan opiskelut hoitoalalle:)) kohta mä kerron itestäni liikaa;))))
Priscu; Mieki jo aattelin et millasella " hoitoalalla" oikeen oot, ku pitää vähissä vaatteissaki tanssia:) Mut joo, tuo selventi kyl..
No mie olin aika alottelija niis hommis ku miehen kans alettiin seukkaa, eikä kyl paljo kokeneempi ollu mieskään..Mut ku yhes on oltu niin alkaa jo tietää mistä toinen tykkää jne. Mut tuollasta yllätystä en oo kyl tehny. Kyl varmaan tykkäis, jos multa uskallusta löytys..mut ku vähä vierastan vartalooni iteki ja pelkään et jos mies " liian tarkkaan" kattois, niin säikähtäsi viel..
mä oon yöhoitaja:))
Milenna: toisaalta tekis mieli sanoa että tee se, koska sen voin taata ja allekirjottaa että sun miehesi ei kyllä pety, päinvastoin!! hän ajattelee sitä vielä pitkään:) mut sit siinä on se toinen juttu. Jos ei ole sinut itsensä kanssa, itsetunto jostain syystä päässy romahtamaan tms. ni ehkä kannattaa koittaa rakentaa sitä ensin, niin saat itsekkin enemmän siitä irti! Mulla on oikeestaan vähän samanlainen tilanne. Tällä hetkellä en hirveesti itestäni tykkää, ja ollut aina omasta kropasta tosi tarkka ni jonku aikaa kyl kesti et tän teen (reilu 3 vuotta siis yhdessä) ja nyt sit tänään ajattelin...
että mulle kuuluu näköjään illan viimeinen ja aamun ensimmäinen ;)
HERÄTYS tytöt!!!!!
Mitä meinaatte viikonloppuna? Meillä rauhaisaa perjantai- iltaa, ihastellaan meidän uutta vauvaa joka siis eilen tuli! voi miten mamma rakastaa pientä pörröä... liikuttavan näkönen on hän. Mun piti ihan nukkua patjalla häkin vieressä ettei poikaa pelota yöllä :D! Tänään ei voi ottaakkaan mitään, huomenna aamulla on ohjaajien koulutusta 2h putkeen...huh huijaa (inhoo aamuliikuntaa)... sitten tytöt tulevat huomenna taas tänne, saas nähä mitä sanovat mursusta, ne kun ei tiedä mitään;)
Eilinen leffa jonka siis vuokrasin oli hyvä. Tosi koskettava ja järkkykin... laitto miettimään. Suosittelen!
Mittari pois kainalosta: lämpöä peräti 36,1 just joo...
hakemaan sufetta...