Demarimaatuskat voisivat ihan konkreettisesti ajatella lasten hyvinvointia
ajamalla esim. perheverotusmallia, niin kuin Keskusta, Kokoomus, Vihreä Liitto ja kristilliset tekevät.
Mutta kun kommunistin mielestä se on tasa-arvoa, että kaikkien pienituloisten täytyy viedä 1-vuotiaansa laitosmaiseen päiväkotiin suuriin lapsiryhmiin, joka on vielä yhteiskunnan kannalta kotihoitoa paljon kalliimpi vaihtoehto.
Miten perheverotuksen estäminen on auttanut naisia työelämässä? Palkkaerothan ovat ainakin 6 vuoden aikana vain syventyneet. Miten naisten asemaan työelämässä vaikuttaa köyhimpien lapsiperheiden kurjistaminen entisestään?
Kommentit (25)
Demarit ajavat sosialisointia niin yhteiskunnan kuin lastenkin kohdalla. Ajatelkaa vain laulua " Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi" . Äitien pitäisi juosta tukka putkella töissä ja jakaa itseään perheen ulkopuolelle, jossa oikeasti naisen on lasten kannalta hyvä olla.
Vierailija:
Demarit ajavat sosialisointia niin yhteiskunnan kuin lastenkin kohdalla. Ajatelkaa vain laulua " Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi" . Äitien pitäisi juosta tukka putkella töissä ja jakaa itseään perheen ulkopuolelle, jossa oikeasti naisen on lasten kannalta hyvä olla.
oli taistolaisten suosikkilauluja joskus 70-luvulla. Taistolaiset olivat sen ajan hyvin nuoria äärivasemmistolaisia, ja yhteys nykypäivän demareihin on aika kaukaa haettu.
sitä paitsi halosta äänestävät monet muutkin kuin demarit (jo ekalla kierroksellakin tarjan kannatus oli 46,9 % kun demareiden on noin 23%).
palaa keskusteluun sitten kun olet tarkistanut lähteesi ja rauhoittunut vähän.
Se että Niinistö tukee lastenkotihoitoa johtuu vaan siitä, että yhteiskunnalle tulee hiton paljon halvemmaksi jos äidit hoitaa lapset kotona eli kun lapsi syntyy niin äiti jää työelämästä pois kukaan ei maksa sille mitään mistään tai jos maksaa niin joku nimellinen korvaus. Eli palataan jonnekkin tonne 50-luvulle auta vaan armias jos sattuu miehelle jotain olet täysin yksin jne jne...
Halonen taas kannattaa naisten oikeutta tehdän niin kun itse haluaa. Eli jos haluat olla kotona niin siitä vaan tai jos haluat mennä töihin niin yhteiskunta tarjoaa lapselle hoitopaikan. Ettekö te arvosta pätkääkään sitä taistelua joka on käyty naisten oikeuksien puolesta. Ei minua paljoa lämmitä tieto siitä, että mummokin sai äänestää koko ikänsä, mutta se lämmittää paljonkin, että saan mennä töihin jos haluan. Turha tulla selittämään, että joku kokoomus olisi ajanut naisten oikeutta olla menettämättä työpaikkaansa äitiysloman aikana.
Anteeksi tuli vähän sekavaa, mutta raivostuttaa tuo pask..jauhaminen siitä, että joku demari pakottaisi jonkun töihin. Me demarithan oltiin työtävieroksuvia jne jne.
Vierailija:
teki itsemurhan Koiviston konklaavin seurauksena syntyneen pankkien ryöstöpolitiikan takia. Luvussa ei edes ole perheenjäsenien tekemiä itsemurhia eikä niitä itsemurhia, joita syrjäytetyt, stressist sairastuneet ihmiset myöhemmin tekivät!
Av: innoittamana kyselin hiukan sukulaisltani, itse kun olin sen ikäinen, ettei politiikka vielä kiinnostanut.
Osa sukulaisistani oli aktiivisia Kokkomuslaisia viime vuosikymmenellä ja äänestää siis Kokoomusta edelleen.
Toiset tas tavallisina duunareina eivät voisi kuvittelakaan äänetävänsä porvaria.Olin 100 varma, että Kokoomusaktivistit valaisevat minua tässä konklaavijutussa ym. , mitä täällä vauhkotaan.
Miksi heillä, tuolla vuosikymmenellä politiikkaa seuranneilla on aivan eri näkemys asiaan??Ja he kun eivät ole edes demareita! :)
Vai onko heillä jotain suuria japelottavia salaisuuksia, millä heidätkin on vaiennettu??Vai onko heidät kenties aivopesty jossain salaisessa demari-kammiossa maan alla??
Ap puhuu kommunisteista ja demareista samassa lauseessa. Minun käsittääkseni suomessa ei ole edes olemassa kommunististapuoluetta korjatkaa mikäli olen väärässä. Tuo maatuska juttu on aika hassu, mutta onhan se Tarja koko suomen äitihahmo (onnistuinko ärsyttämään ?)
Sitten täällä syytetään demareita 15000 yrittäjän itsemurhasta (Koiviston tekosia ?) kaivakaapas pikkuisen päätänne ja muistelkaa ketkä olivat hallituksessa pahimpina lamavuosina (autan hiukan Keskusta-Kokoomus-rkp) tämä niin sanottu demareiden yrittäjät itsemurhan partaalle kamppanja oli siis porvarihallituksen aikana. Ettei vaan nyt menisi teillä puurot ja vellit sekaisin.