Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tein just testin;olen kohtalaisen masentunut.

Vierailija
23.01.2006 |

ja niin tunnen olevanikin. käyn mt-toimistossa omahoitajan luona terapiassa. lyhyesti:takana 2 avioeroa, 4 lasta, just miesystävä hylkäsi ja jouduin tekemään raskauden keskeytyksen.onneksi lapset antavat voimaa jaksaa. en ole mikään bitch, vaan ihan ok-näköinen ja normaalielämää viettävä, työssäkäyvä nainen. miten voi potkia elämä näin???

haluaisin vaan mukavan miehen, joka rakastaisi ja kunnoittaisi minua ja lapsiani, ja jota itsekin voisin kunnioittaa ja rakastaa.en kaipaa tuomitsevia lausuntoja. voima-ajatuksia kyllä.

olkaa onnellisia te, joilla on parisuhde kunnossa, ja te eronneet, joiden lasten isä on reilu teitä kohtaan.

minä jatkan vaeltamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista sullekin!

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä yhteistä edellisillä miehillä on ja mistä ne bongasit.

Äläkä enää mene sinne suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinulla on rankkaa nyt, mutta toivottavasti päivä paistaa vielä risukasaan. Sulla on nyt huonoa tuuria, toivotaan että vielä kävisi hyvin.

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä testin teit? Mä sain nimittäin Beckin masennustestistä tulokseksi, että olen vakavasti masentunut.

Mulla ei historia ole ollenkaan noin paha. Oikeastaan mulla on asiat tosi hyvin. 3 tervettä lasta, ihana mies ja punainen omakotitalo perunamaalla.

Masentaa vaan. En ole ottanut yhteyyttä mihinkään, en neuvolaan, enkä mielenterveystoimistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi