Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää jos parveketupakointi kielletään mutta ei rivitalopihatupakointia! Haitat samat!

Vierailija
23.01.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos polttaa yli kymmenen metrin päässä talon ovista ja ikkunoista. Itse asiassa parvekkeella polttaminenkin on kielletty, mutta uutta lakia tarvitaan,että ihmiset tajuaisivat totuuden.

Polttahan ei saa alle 10 metrin päässä talon ilmanottoaukoista.

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kysyä taloyhtiön kokouksessa. Asia on helvetillisen vaikea kun en halua riitaa mutta molemmilla pihoilla poltetaan enkä kesäisin voi periaatteessa pitää koskaan takaovea auki. He voisivat toki polttaa etupihalla...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 metrin päässä rakennuksen ilmanottoaukoista ei saa polttaa. Rakennus on myös se rivitalonne ja ilmanottoaukkoja ovat esim. ikkunat ja ovet.

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä oli viikonloppuna jossakin lehdessä... ei, ei ole linkkiä antaa. Mutta jokainen taloyhtiö voi halutessaan kieltää parveketupakoinnin järjestyssäännöissään.

Vierailija
5/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan rivarihäirikköjä, mutta ei koskaan olla takapihalla tupakilla, jos on naapurin ovi auki yms. ja kesäaikaan siirrytään etupihalle just tuon savuhaitan takia.

Itse en ainakaan loukkaantuisi, jos en olisi itse tajunnut ja naapuri ehdottaisi, että kesäisin käytäisiinkin takapihalla. Helppo juttu. Parempi niin kuin ajatella toisen kärsivän.

Vierailija:

Täytyypä kysyä taloyhtiön kokouksessa. Asia on helvetillisen vaikea kun en halua riitaa mutta molemmilla pihoilla poltetaan enkä kesäisin voi periaatteessa pitää koskaan takaovea auki. He voisivat toki polttaa etupihalla...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän