Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku konttikieltä? Voitko sanoa jotain kontiksi?

Vierailija
29.12.2005 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovathyntti. Kostavatyntti. Korrapuntti korsuistapentti koraspantti. Kolpeinhintti.

Vierailija
42/47 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kontttikielet ovat sitä houreroskaa, mitä 55+ vuotiaiden suusta kuulee. Nuoremmat ole kuulleetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koikoentti koopeeantti kosaaontti kohuapuntti kotseintti?

Vierailija
44/47 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komianintti Kokkapentti Koriantti Kossujuntti kopiotantti kortti Pentti kostorintti kohanijuntti kotteripentti kolhovintti kouralantti .

Vierailija
45/47 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Olen joskus pyytänyt että kunnolla opettaisi mutta ei kuitenkaan kyennyt. En opi sellaisesta kun nopeaa jotain pitkää litaniaa minulle nopeaan luetellaan ja sanotaan että näin. No niin se oli ja niin se sitten saa olla. Osaajilla puuttuu taito opettaa.

Vierailija
46/47 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kontttikielet ovat sitä houreroskaa, mitä 55+ vuotiaiden suusta kuulee. Nuoremmat ole kuulleetkaan.

Älä puhu pavonheskaa, kokkupintti korskantentin koimatippa kintti. Olen hyvän matkaa alta 50 vee ja ihan hyvin muistan lapsuuden radiosta kontinkieliset uutiset. En osannut sitä itse, mutta sitä oli hauska kuunella, kun se kuulosti niin hölmöltä. Tubessa on näköjään sille omistettu kanava. https://www.youtube.com/@kosiloponttikonavakantti113/videos

Vierailija
47/47 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kon entti kodellakaan tontti koi vontti.