Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvisisitko 15-vuotiaalla lapsellasi 31-vuotiasta poikakaveria?

Vierailija
23.01.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

Vierailija
2/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Miehen täytyy olla vähän pedofiliaan vinksallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kumpi tahansa kuinka kypsä/epäkypsä tahansa. Toinen on jo lainkin silmissä aikuinen ja toinen lapsi.

Suoraan sanottuna en käsitä mitä terve ja normaalikehityksenen 31-vuotias voi haluta tai saada 15-vuotiaalta. Siis henkisesti. Fyysisestä puolesta ei liene epäselvyyttä. Eikä kukaan tuon ikäinen normaali aikuinen kauaa tyydy pelkkään kädestä pitämiseen ja sitten tilanne muuttuu jo hyväksikäytöksi!

Vierailija
4/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä tavannutkin tällaisen " pariskunnan" , joskin siinä vaiheessa " suhde" oli kestätyt jo useamman vuoden (ainakin 3v). Suhde oli alkanut yläasteaikana, kestänyt jo läpi lukion... Ei vain mennyt jakeluun minulla, kuinka vanhemmat sulattivat suhteen.

Vierailija
5/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ajateltuna olis saanut jäädä tekemättä. Esim ehkäisystä ei ollut tietoakaan, onnex en tullu raskaax. Mutta sukupuolitaudin sain! Joten jos ap on äiti, huolehdi ainakin nämäasiat kuntoon.

Vierailija
6/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kolmekymppinen ei edes hakisi 15v seuraa.

Vierailija
7/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsekin olen alkanut mieheni kanssa seurustelemaan 14 vuotiaana ja mies oli tuolloin 19v tai melkein 20v.

Siinäkin oli vanhemmillani sulattelua. Onnekis kuitenkin saimme selvitettyä välimme ja suhteemme vanhempiini parani. Nyt ollaan oltu jo 15v yhdessä mieheni kanssa ja on mietitty että jos oltais esim nyt tavattu niin kukaan ei pitäis meidän 6vuoden ikäeroa isona!

Mutta siis 30vuotias on liian vanha 15vuotiaalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi