Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei auttakaa!! mistä voisin vuokrata itselle röntgenkoneen?? Olis hyvä jos ovisin itse kuvailla keuhkojani yms

Vierailija
23.01.2006 |

ettei tarvis aina juosta lääkärissä verorahoja tuhlaamassa. magneettikuvauskoneesta oisin myös kiinnostunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyvän.siellähän on kaikkea. eilisessä ketjussa täällä ihasteltiin mm.vähän käytettyjä jeesuksen luita (4000 eur. ja pontius pilatuksen allekirjoittama aitioustodistus) ja reikäistä t-paitaa (20sent. +postikulut) ja olihan siellä myös se lasten farkuista irronnut nappi myynnissä. eli sieltä vaan, hakusanalla röntgen tai magneetti, niin varmaan löytyy :)

Vierailija
2/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosi kätsyy mammografioida joka aamu kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailla itseäni röntgenillä. Olen mielestäni sisäisesti kauniimpi ainakin tällä hetkellä kun raskausarvet juovittavat mahaa. Olisi tosi kiva sitten esitellä niitä sisäisiä kuvia ja kaikki ihastelisi, että ootpa sä nätti ja hyvin palautunut synnytyksestä!

Vierailija
4/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teillä kaikilla syöpäkasvaimet rehottaisivat jatkuvan säteilyaltistuksen vuoksi...

Vierailija
6/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menin suoraa yläasteelta opiskeleen lähäriksi ja sehän nyt 3 vuoden opiskelun jälkeen pätevöittää mut käyttelemään sekä mikroaaltouunia että röntgen konetta. kun kerran oon lähes lääkäri. (ei siis pahalla tarkoitettu lähihoitajille, kunhan höpötän..)