Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten siirto primoluteilla - tiputtelua kesken kuurin

23.01.2006 |

Hohoi kaikki, jotka olette joutuneet joskus syömään teroluteja tai primoluteja tms. menkkojen siirron takia enemmän kuin sen normaalin 10 tablettia!!

Minulla pitäisi alkaa eka ivf ensi viikolla ja primolut nor-kuuri on määrätty 1 tabu päivässä ensi lauantaihin asti. Kymmenes pilleri meni eilen ja tänään on alkanut menkkaoireet jyllätä - mahaa vääntelee, pyyhittäessä tulee punaista. Lääkärin ohjeen mukaisesti nostan annostusta 2 tablettiin tästä päivästä lähtien, mutta riittääkö se??

Tästä kaikesta tekee vielä ihmeellisempää se, että ennen aina on kestänyt 2-3 vuorokautta viimeisestä primolutista että menkat on yleensä alkaneet ja omaa kiertoa ei tosiaan ole ollut. Että pitääkö sen kropan nyt rueta itsekseen toimimaan, kun olis hoitoa tiedossa... en keksi mitään muuta selitystä tiputtelulle kuin sen, että luomuoviksen takia luomumenkat olis tuloillaan.

Auttakaa hämmentynyttä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että vuotoa kesken kaiken... Hmmm... Minä siirsin Primoilla menkkoja 14.-25.12. ja menkat tuli 29.12. Mitään välivuotoa kesken kaiken ei tullu, joten en kyllä osaa olla avuksi. Ehkä tuo annoksen nosto pitää menkat pois ja pääset tosi toimiin.

Peukut!

ippu + Valopilkut (pp10)

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin vikan teron perjantaina, söin niitä siis sen 17 päivää!!! Mulla on ongelmana se, että menkat ei meinaa alkaa!!! Aluksi pelkäsin koko ajan et menkat alkaa liian aikaisin ja nyt ne ei ala olleskaan!! No, tänään on vasta kolmas päivä vikasta terosta... Mullahan oli myöskin ovis jo 2 ½ viikkoa sitten, joten ajattelin et kaippa ne sieltä pian alkaa!

Kävin juuri tänään taysissa ja lääkäri ultrasi minut ja sanoi kyllä että eiköhän ne menkat ala parin päivän sisään. Limis kun oli megapaksu!! No, eihän sitä etukäteen voi tietää...

Mutta yritäppä nyt nostaa annosta ja toivotaan että siitä on apua!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan ei ole mitään todisteita siitä, että ovulaatio olis ollut, mutta en keksi mitään muutakaan järkevää selitystä tälle...

Mulla on myös ollut jo viime viikosta alken menkkatuntemuksia, joten oon vähän kauhulla odottanut että meneekö tässä nyt kaikki pieleen. Oliko sulla MiaMik mitään puhetta, että jos menkat olis alkaneet liian aikaisin?? Siis että voiskohan ne kuitenkin ottaa mut hoitoon jo tällä viikolla, vaikka punktio on suunniteltu vasta viikolle 7? Nythän siis tulis punktioviikoksi 6, jos menkat tästä tosiaan alkaa...

Voi räkä, kai mun täytyy vaan jaksaa odottaa, mutta menen aina ihan paniikkiin, kun kaikki ei menekään niinku olen kuvitellut... :( No, ei ku jäitä hattuun!

Niin, ipulle peukutukset piinapäiviin ja MiaMikille menkkasäteitä!

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä jos menkat olisivat alkaneet liian aikaisin! Uskon kyllä että jos sulla menkat nyt vain päättävät alkaa, niin kyllä ne sut ottaa viikolle 6!!! Minä ainakin sitä vaatisin, koska en jaksaisi odotella taas kuukautta! Eikös se niin ollut, että sullekin tehdään lyhyellä kaavalla?? Jos tehtäisiin pitkällä niin aikataulutuskin olisi helpomaa kun ei oo väliä koska piikitykset alkaa!!

Vierailija
5/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ajattelin, että vaadin päästä hoitoon nyt. Enkä kyllä usko, että kieltäytyisivätkään. Mutta kun tiedän, että on kovin paljon potilaita, niin tietysti sitä toivoo, että menis niinku on suunniteltu. Mua vaan vähän pelottaa, että entäs jos menkat alkaa lauantaina ja piikittely pitäis alkaa kp2... Jospa ne nyt kuitenkin pysyis poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän