Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea myöntää että pojat ovat tuhmempia kuin tytöt?

Vierailija
26.12.2005 |

Täällä palstallakin aina niin puolustellaan, että meillä ainakin on paljon kiltimpi poika kuin tuttujen tytöt, miten se voi olla totta? Minä en tunne yhtään todella kilttiä poikaa, tyttöjä paljonkin. Jos lapsia on paljon, niin aina ne pojat ovat niitä, joita joutuu kieltämään.

Yksi pienempänä täystuho (joidenkin mielestä tullut kiltimmäksi) poika oli anoppilassa kylässä ja lisäksi siellä oli 4 tyttöä, tuo poika oli ainoa jota piti koko ajan kieltää tekemästä jotain, vaikka ikää jo 7 vuotta. Kyllä ne pojat vaan on tuhmempia ja vaikeampia tai sitten heitä ei vaan osata kasvattaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälasta p...n jauhamista. Pojat on poikia. Pää asia että pojat viihtyy!!

Vierailija
22/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näitä asioita huomannut. Miksi taas pitää suuttua, eikö todella kukaan osaa myöntää, että pojat ovat ehtivämpiä ja heitä pitää kieltää/vahtia enemmän kuin tyttöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa ja he eivät kunnioita sua ja pidät heitä siksi tuhmina.

Vierailija
24/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien on hyvä antaa päästellä höyryjä, niin ei tarvitse kuluttaa ylimääräistä energiaa sellaiseen, mikä ei aikuisia miellytä.

Vierailija
25/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lieltää on tuhmaa.En usko hetkeäkään että olet varhaiskasvatuksen alalla jos et ole tavannut yhtään tyttöä jota pitäisi kieltää.Niin sinä kiellät vain poikia koska he ovat mielestäsi tuhmia toisin kuin pienestä pitäen edessä päin mielistelemään oppineet tytöt.Ja kyllä,minulla on myös tyttö SUPERKILTTIEN POIKIEN lisäksi.

Vierailija
26/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pojat saavat purkaa energiaa

Vierailija
27/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itselläni on kaksi poikaa, toinen heistä on jo iso koulupoika ja toinen pikkuinen puolitoistavuotias. Vanhempi poika on aina ollut itse rauhallisuus , koskaan ei ole tarvinnut kieltää tekemästä mitään pahaa. Eli toisin sanoen tosi helppo lapsi ollut aina, pärjää koulussa ja kaveripiirissä ja yleensä elämässä. Tämä nuorempi taas on tosi vilkas jota saa koko ajan kieltää tekemästä kolttosia. Että ei se aina ole niin mustavalkoista että pojat ovat aina tuhmia luonnostaan. Kasvapa aikuiseksi ap, ennen kuin tuollaisia tyhmiä mielipiteitä päästät suustasi ..

Vierailija
28/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan usein ehtiväisempiä, vilkkaampia ja liikkuvampia.

Vierailija
29/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi poika ja kaksi tyttöä ja pojan kanssa on kyllä paljon hankalampaa kuin tyttöjen. Kyse ei ole pelkästään vilkkaudesta (jota myös riittää) vaan myös siitä että poika ei käyttäydy niin hyvin kuin tytöt.

Vierailija
30/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vaan kuinka monta lelua on mennyt rikki tai kuinka monta kertaa pojat ovat uittaneet ties mitä sukkia vessanpöntössä, kun kolmen aikuisen silmät eivät riitä näille villikoille. AP

Vierailija
31/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiys on vain villiyttä. Eikö haukkuminen yms. ole tuhmuutta? Ihan tahallistahan se on. Monet poikien jutut ihan vain vahinkoja.

Vierailija
32/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat toimii suoremmin useammin ja ratkaisee riidat painimalla ja huutamalla,kun tytöt harjoittaa enempi ns.vittuilua (henkistäväkivaltaa)

Eipä ole yhtään sen hyväksytympää tyttöjenkään malli!

(piru naiseks)

Vierailija
33/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain koheltaa - kuin tavallinen pieni poika.

Pikku poika harvoin haluaa olla tuhma sillä, että hän hössää ja vahinkoja sattuu.

Tyttö sen sijaan on pirullinen ja suunnitelmallinen, eikä yleensä edes häpeä tekoaan!

Minun mielestäni siis tytöt ovat paljon julmempia kuin pojat - ja SE jos mikä on TUHMUUTTA.

Minun mielestäni tuhmuutta EI ole sählääminen, vaikka rapatessa roiskuukin.

Vierailija
34/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin säälin niitä.Ole rehellinen ja kerro missä työskentelet että tiedetään varoa kyseistä paikkaa tai voidaan kertoa asennevammastasi esimiehellesi.

Vierailija
35/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yksilöitä, ja temperamentti vaikuttaa jo syntymähetkestä alkaen enemmän kuin sukupuoli. Omat veljeni esim. ovat olleen aina tosi kilttejä, toisin kuin kauhukakarasiskonsa ;P Ehkä poikia sitten vain joissakin perheissä kohdellaan eri tavalla kuin tyttöjä?

Vierailija
36/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, älkää poikalasten äidit noin suuttuko. T: Kolmen ei-pirullisen tytön äiti

Vierailija
37/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täyttä pupua puhutaan.Ai ai mikä haloo syntyisi kun aloittaisi keskustelun " miksi on niin vaikeaa myöntää että tyttölapset ovat syntymästään pikku kieroilijapiruja?"

Vierailija
38/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän te niin suututte kun tiedätte itsekin että puhun totta. Kyllä olen harjoittelijana päiväkodissa ja aluksi myönnän että olin sitä mieltä, etten koskaan halua omia lapsia, he kun olivat niin vaikeasti hallittavia, nyt olen kuitenkin jo tullut toisiin aatoksiin, mutta toivon että saisin tytön, koska todella olen näistä 11 pojasta saanut sellaisia ennakkoluuloja, että kaikki pojat ovat tuollaisia tuhmureita.AP

Vierailija
39/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et näköjään ymmärtänyt mitä hain sillä takaa.

T.50

Vierailija
40/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos täyttä pupua puhutaan.Ai ai mikä haloo syntyisi kun aloittaisi keskustelun " miksi on niin vaikeaa myöntää että tyttölapset ovat syntymästään pikku kieroilijapiruja?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän