Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea myöntää että pojat ovat tuhmempia kuin tytöt?

Vierailija
26.12.2005 |

Täällä palstallakin aina niin puolustellaan, että meillä ainakin on paljon kiltimpi poika kuin tuttujen tytöt, miten se voi olla totta? Minä en tunne yhtään todella kilttiä poikaa, tyttöjä paljonkin. Jos lapsia on paljon, niin aina ne pojat ovat niitä, joita joutuu kieltämään.

Yksi pienempänä täystuho (joidenkin mielestä tullut kiltimmäksi) poika oli anoppilassa kylässä ja lisäksi siellä oli 4 tyttöä, tuo poika oli ainoa jota piti koko ajan kieltää tekemästä jotain, vaikka ikää jo 7 vuotta. Kyllä ne pojat vaan on tuhmempia ja vaikeampia tai sitten heitä ei vaan osata kasvattaa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kanssa on ollut _aina_ hankalampaa kun tuon pojan, joten tällä otannalla toivoisin ehkä seuraavista ennemmin poikia ;) vaikka olen koko ikäni pelkkiä tyttöjä toivonut ;)

Aivan yhtä rakkaita ovat kumpikin

Vierailija
42/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat olla nimittäin tosi raakoja. Ja todellisia ilkimyksiä!! Sitten esitetään äidin edessä oikeaa enkeliä..

tytön ja pojan äiti (ja se poika ON kiltimpi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa mutta on kiltti kuitenkin.Sitten on tyttö mikä on kylässä olevinaan kiltti mutta on pirullinen ja toisia kohtaan kurja.Hakee huomiota sillä vissiin....Mutta se ei tarkoita sitä jos jollain saa koko ajan päkättää jostain että se olisi tuhma.Jos meillä on joku tuhma se on meidän tyttö.Pojat ovat reilumpia toisiaan kohtaan ja sanoo suoraan jos niillä on esim.kaverille jotain sanomista mutta tytöt...ollaan olevinaan kavereita ja kierellään ja kaarrellaan eikä sanota suoraan.KIEROJA T: eräs äiti

Vierailija
44/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 mielipidettä?Minulla on tyttö ja kaksi poikaa ja allekirjoitan täysin 55 mielipiteen.Sinun mielipiteesi ovat todella läpinäkyviä kun sulla ei ole kuin pelkkiä likkoja.

Vierailija
45/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kiinni siitä miten aikuinen sen tilanteen hoitaa. Mutta harjottelijana sulla ei todellakaan ole koulutusta,ammattitaitoa eikä työelämää näissä asioissa takanasi että näitä tilanteita pystyisit tai osaisit hoitaa.Ja että näihin edes pääsisit,sulta valitettavasti puuttuu alalle sopivuus. Että ala vaan katsella siivousalan ym hommia

Vierailija
46/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatuksellista puolta,järkky tapaus

Vierailija
47/56 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempiin sun muihin lapsia paljon nähneisiin ja tutkiskelleisiin tahoihin, niin tuo tyttöjen ja poikien tietty erilaisuus ei olisi pelkkää tuhmuutta ja kiltteyttä. Se on tyhmää ja banaalia.

Lapset kannattaa kenties ottaa ennen kaikkea ihmisinä, jotka ovat pieniä ja avoimia.

Vierailija
48/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait hyvän provon aikaiseksi

Vierailija
49/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähääkään tuhma. Enkä ole kyllä missään harjoittelijana. Mutta mukava katsella kun mammat oikeen suuttuu, varsinkin kun provoaa asiasta , jossa saa paljon vastauksia jotka todellisuudessa puoltavat omia ajatuksiani. Eli sitä että pojat eivät ole automaattisesti sen tuhmempia kuin tytötkään.AP

Vierailija
50/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat onneksi vanhempinakin hiukan " tuhmempia." Muutenhan tässä into loppuisi. Pakko sitä on olla tuhmempi, kun geenit pakottavat metsälle ja sotaan. Ei sitä muutaman vuoden feminismi muuta,

Vierailija
51/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus ainakin sanoo näin - ei siis lapsia, mutta kun olin itse lapsi jne. Mites on?

Vierailija
52/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt ja pojat ovat yhtä ' kilttejä' . Pojat ehkä ehtiväisempiä, mutta tytöt vastaavasti äänekkäämpiä. Minulle lapsen leikki harvoin on tuhmuutta, tyhmyyttä se on joskus.

Vierailija
53/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näitä haukkujia ainakin päiväkoti-iässä.

Vierailija
54/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koulun kilteimpiä oppilaita. Kahdesti saanut hyvä käytös-stipendinkin.

Tyttökin meillä on kiltti ja hyväkäytöksinen, mutta poika on oikein erikoisen kiltti.

Vierailija
55/56 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä ei ole koskaan ollut yhtä kilttiä lasta hoidettavana...

Siskoni sanoo aina (hänellä 2poikaa ja 1 tyttö) että pojat on niin paljon helpompia kuin tyttö, äitini samoilla linjoilla (2tyttöä ja 1 poika) eli sanoo että kyllä veljeni on ollut helpoin lapsi meistä, meillä tytöillä oli paljon pahemmat uhmat, teini-iät ym.

itse päiväkodissa työskennelleenä sanoisin että enpä ole huomannut eroa tyttöjen ja poikien käytöksessä

Vierailija
56/56 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat aina kiusaa tyttöjä ja haukkuu. Pojat myös satuttaa tyttöjä! Tämmöinen ei käy!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme