Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskomaton sokkotreffityyppi. Mitä olisitte mieltä? (ov)

Vierailija
23.01.2006 |

Hän puhui vain omista asioistaan ja ei kysellyt mitään minusta. Loppujen lopuksi kun sanoin että itselläni on 3 lasta hän sanoi, että niinhän sanoin puhelimessa silloin kun sovittiin päivää. Missään vaiheessa en ollut asiasta puhunut ja hän myönsikin että oli selvittänyt minun tiedot jostain. Mistä hän on voinut ne selvittää? Ei suostunut kertomaan ja meni maku koko tyyppiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin ammattiryhmillä pääsy erilaisiin tietokantoihin, joista toisesta saa paljonkin tietoon. Tuskin laillista, mutta taatusti tapahtuu.

Vierailija
2/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten tietojen tsekkaaminen on minusta tosi omituista. Tiedän esim. yhden sairaalan vaksin jolla on pääsy asiakastietokantoihin ja sieltä hän sitten tsekkasi esim. uuden naapurimme tietoja..!

Onneksi sulla oli kyse vain sokkotreffeistä joten on helppoa olla tapaamatta moista tapausta enää uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran sain selville että joku hänen ystävä oli katsonut jostain (ilm. väestörekisteristä?) mutta ei suostunut paljastaan. Sitten hän sanoi, että jokaisesta saa tietoja jos osaa etsiä ihan laillisesti. Loukkaannuin todella pahasti, että hän ei voi kysyä minun edellisestä elämästä vaan tarkistaa tiedot jostain..

Vierailija
4/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös sitä mieltä että on laitonta ja MOUKKAMAISTA tutkia toisen tietoja. Ei niissä mitään salattavaa ole enkä mikään rikollinen ole mutta eikö edellisistä suhteista onko ollut naimisissa vai mitä kysytä naamatusten eikä urkkimalla..No, en aio tavata häntä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi