Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PAINONPUDOTTAJAT 2006 (vko4)***

23.01.2006 |

Heippa!

Ja taas on viikko vierähtänyt. Ja mukavasti meni. olen ollut ns. sairaaladietillä viikon ja paino putosi 2,1 kg. Kokonaispudotus nyt siis 4,4kg. Lauantaina pidin tosin herkuttelupäivän ja söin ihan normaalisti kun tuntui että heikotti niin kovasti ja paino ei muutamaan päivään tippunut ja vilutti kauheasti eli säästöliekille oltiin menty. Mutta eilen taas jatkoin sairaaladiettiä ja tämän viikon perjantaihin asti sitä noudattelen, sitten jatkan ihan normaalilla dietillä. Mutta tästä on hyvä jatkaa. Yksi inha puoli tässä dietissä on se että täytyy juoda aamuisin 1 kuppi kahvia mustana ja SOKERIN kanssa, siis yäk. En kyllä normaalistikaan juo kahvia mut toi sokerikahvi on kyllä hirveätä. No tämä viikko ja sitten voi palata normaaliin. Ja pääasia että tuloksia syntyy :) Tietoni lukuina 76,4/72/56

t. nanu77 XXXXO OOOOO OOOOO OOOOO

Ja lista meistä pudottajista :)

[color=green]

@inuli 10-15kg

@nnihelena 25 kg

_M@rke_ 10kg

AinoHelena 15-20kg

asila 5kg

Bannie 10kg

beibi0905 7kg

carina29 15 kg

carro 10-15

Dacapoo 10 kg

effica 15kg

ekku15 9kg

elokuunvauva 10-20kg

eloäippä04

EnkeliEllu 15kg

Enna-70 6kg

erppu81 5-7kg

essuli 20kg

fedjasetä 6-7kg

Fiamma 10kg

göögle 40kg

Helmi_ja_Hippu 10kg

Hemminkäinen 25kg

Hempuli 20kg

Hurlum 10kg

Höpötys 8kg

iiida02 15kg

Iris 15kg

J@su 25kg

jennamaria72 10-15kg

JHi 10kg

jubaduba 5-20kg

JyJy 7kg

Kaneli1 20kg

Kata_Lotta 10kg

Kesä-äityli 15kg

KooKoo 15kg

Lambada 18kg

Landemamma 7kg

Leijona76 10kg

LIINU4 15kg

Lumikki76 10kg

M@tild@ 20kg

mam04 5kg

mamiko 9kg

mar_i 8kg

ma-ria 10kg

meetsie 10-15 kg

meku72 10kg

Miitu78 15kg

Mil@ 10kg

Minna-66 15kg

Minttu29 7kg

nael78 20kg

nanu77 20kg

Nellukk@ 5-7kg

Niko02 30kg

nm77 5kg

Ohkömönkiäinen 10kg

oivamatilda 13kg

p..pitkätossu 15-17kg

pauliina2 5kg

Pempuli 15kg

Pikkupojun_äiti 8kg

popsu 20-30kg

pyhäburma 15-20

pyykkivuori 20kg

Rantanplan 5kg

RioDe 5-6kg

Sanja75 15kg

Taapero75 10kg

tanni 35-40kg

Tanrik 15kg

tappitele 10kg

Tigru04 10kg

tiiku81 15kg

tonnikeiju70 12kg

toivoovauvaa 35kg

Toukom@m@ 5kg

Trilittan 20kg

tuttiritari 10kg

uimarengas 10kg

veida 10-15kg

vessu 15kg

zsazsa 20kg

äitskäx2 20kg

[/color]

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamun lukemat olivat 70.4 kg, eli sarja on 73/70,4 /66...

ooooo xx

Miehellä on 4 kk:n tavoite 10 kg, lupasi alkaa sairaaladieetille, jos muu ei ala. Mun konstini on vain vähemmän suusta sisään ja enemmän liikuntaa, niin ja vatsamakkara pois ;)

Tsemppiä!

Vierailija
22/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnituksessa käyty, ja kuten jo vähän pelkäsin, vähä plussaa oli tullut +300g..........MUTTA EI SE MITÄÄN ;) tämä tyttö ei pienistä notkahteluista lannistu, motivaatiota edelleen riittää.

Viime viikko meni sairastaessa räkätautia...(eikä vieläkään ole hellittänyt) Alkuviikosta tuli 3 päivänä napsittua karkkia. Mut loppu viikosta( to asti) laskeskelin taas pisteitä. Kävelyllä ei tullut käytyä koko viikkona, vaikka ei ois kipeenäkään ollut, eipä tuo pakkanen innostanut (+viima täällä rannikolla) kovasti ulkona oleiluun. Seli seli ;)

Mut näin, nyt on uusi viikko taas edessä ja uudet kujeet, pisteitä viel jäljellä 7...oho, ja 35min kävin kävelemässä, hyvä minä;) 96.4/94.7/75

Olen samaa mieltä, ett lista ois hyvä päivittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteiden laskua täälläkin jatkettu... Liikunta jäänyt pakkasten vuoksi vähälle,kun ei voi vaavia laittaa vaunuihin. Maanantaisin naisten jumppa läheisellä koululla ja tänään olikin aikamoinen draivi vetäjällä. KYLLÄPÄ TEKI KUTAA !

Repsahduksia ei ole ollut, mutta olen itelleni luvannut joka kuun ekan lauantain " pistevapaaksi" . Kylläpä odotan kuun vaihdetta kuola valuen...

Luvut nyt 88/81,5/70

Mites noi 0:llat menee.. Onko tarkoitus muuttaa rastiksi kun on yksi kilo meneenyt ?

Kokeillaanpä sitten :o)

XXXXXX000000000000

Vierailija
24/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 500g lähteny viikossa.

Alkuviikon lenkkeilin ahkerasti, mutta loppuviikosta yllätti flunssa, joten olin sängynpojalla perjantaista asti.

Siispä taistohon uuteen siskot hyvät!

00000000000000000xxx

Vierailija
25/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.1. eka pari viikkoa meni pieleen.loma oli ja lapset sairaina.....herkkujennvoimalla päivä kerrallaan meni...nyt kokoan itseni

Vierailija
26/43 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän viikon pudotus oli -400g ja kun viime viikolla tuli +200 niin tälle viikolle kirjataan sitten oikeastaan vain -200g *huoh* no parempi pienikin miinus kuin plussa!

minulla alkaa vaan kohta motivaatio olla ihan hukassa. omasta mielestäni teen kaikki niinkuin pitää mutta paino ei vain putoa. tällä menolla välitavoitteeni eli painan 75kg helmikuun loppuun mennessä ei todellakaan toteudu :(

no, ei auta muu kuin yrittää taas kerätä ne motivaationrippeet ja jatkaa entiseen malliin! huomenna on jumppa niin eiköhän se taas siitä lähde.

t. peppis 79,6/78,1/67-65

X0000 00000 00000

Vierailija
27/43 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin alkanut liikuntabuumi karahti kiville 30 asteen pakkasten myötä. Ja poika täytti 14v ja noin 30-40 vieraan juhlat ja niiden valmistelut...

Tästä kaikesta lipsumisesta huolimatta vaaka näytti samaa kuin viime viikolla- eli lukemat valitettavasti edelleen:

pauliina 66,2/64,6/60

Siivotaan lista ja tsempataan toisemme tavoitteisiin:)

Vierailija
28/43 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 pistettähän menee appelsiinista ja puolikkaasta greippiä. Mietin vaan, että eikö niitä sit sais syyä enemmän tuolla nollalla pisteellä? Mäkään en oo kyl ajatellu sen kummemmin asiaa.. Meneekös siitä sit 1 piste, jos syö kaks appelsiinia?=)

Mutta oman punnituksen jätän tältä viikolta väliin. En uskalla mennä puntarille..=) Jos joku muistaa, niin mähän oon alottanu Painonvartiois jo syyskuussa, ja sain joulukuuhun mennnes putoon 7,5kg. Mulle on aina käynyt niin että kun oon saanu 7 kg tippuu, niin jämähtää ja kunnolla. Nyt sitten on lieviä vaikeuksia saada itteensä uusi tsemppi..=(

Kaverin kans käytiin eilen taas siellä body-balancessa, ens viikolla mennään toisellekkin jumppatunnille. Viime viikon jumppailin kotona pilatesta, se on mun makuun, ku se on rauhallista. Ja jos tällä viikolla pääsis hiihtämäänki, ku lauhtui..

Kokeillaans ens viikolla, joko uskaltaisin puntarille!=)

Vierailija
29/43 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa rataa saa mennä tämäkin viikko, jatkan taas perjantaina. En kuitenkaan anna periksi, vaikka taukopäiviä pidänkin välillä. Minun painoni kun lopettaa putoamisen heti, kun syön normaalia ruokaa, eli vaikken herkuttelisi yhtään, paino ei putoa. Tavoite kuitenkin helmikuun loppuun mennessä 74kg.

ja tiedot lukuina 78/76/68

OOOOO OOOXX

Vierailija
30/43 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti etenee ja mikä parasta niin edelleenkään ei nälässä ole tarvinnu kertaakaan olla ja vaikka suklaapatukan voi syödä jos haluaa. Seuraan siis edelleen niitä kalorilaskuri.fi sivuja.

84,5/81,6/74,5

xx000 00000

Vierailija
31/43 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tulla uusia mukaan?

Vierailija
32/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituspaino, tänhetkinen paino ja sitten lopullinen tavoite paino. Osa meistä on myös asettanut itselleen välitavoitteen tuonne helmikuun loppuun. Lisään sinut siis listaamme, tervetuloa mukaan tsemppiryhmään, täällä paino putoaa :)

t. nanu77 76,4/72/56 välitavoite helmikuun lopussa paino 70,6 kiloa

Vierailija
33/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kirjoitellut aina maanantaisin, mutta nyt olin niin

pettynyt itseeni ettei huvittanut edes kirjoittaa. Viime viikko meni

ihan kohtalaisesti, kunnes tuli viikonloppu. Taas tuli jostain syystä

tilattua pizzaa ja mässäiltyä:( Mikäköhän siinä on niin hankalaa ettei

voi vastustaa kiusausta.

Vaaka siis näytti samaa kuin edellisellä viikolla, yhtään ei ollut

tippunut eikä kyllä onneksi ollut lisääkään tullut. Tuntuu, että viikon

jumppailuista ei ole mitään hyötyä kun aina viikonloppuisin pitää

heittää kirjaimellisesti läskiksi koko touhu. Maanantaina masensi aika

lailla koko touhu, mutta nyt olen saanut taas itseäni niskasta kiinni ja

eilen tuli jumppailtuakin. Uusi tarkempi vaakakin odottaa postissa

noutajaa (se Hobby Hallin vaaka, mistä joku kirjoitti viime viikon

pinossa, näyttää painon lisäksi rasva%, lihasmassan ym.). Vähän kyllä

pelottaa, kun veikkaan että tuo nykyinen vaaka näyttää vähän

alakanttiin...

Mutta ei siis luovuteta (ainakaan vielä), vaikka painoa onkin tippunut

koko aikana vasta kilo. Tsemppiä kaikille ja eiköhän etsitä se

kadonnut motivaatio uudelleen!

Nellukk@ XOOOO-OO (edelleen)

Vierailija
34/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut saa poistaa listalta. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
35/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana. Olen vain alkuvuoden ollut nettipimennossa.

Samaisista syistä tämänhetken tietoni ovat mutu-tuntumalla.

LUULISIN että lähtöpaino oli 87 kg ja tällä hetkellä ihan mitään tekemättä se on varmaan 86 kg jollei vähemmän. Olen siis olosuhteiden pakosta laihtunut ihan itsestään, mutta tästähän se on hyvä lähteä liikkeelle.

Tänään uuteen jumpparyhmään ja sillälailla!

Ruokapuolta olen ajatellut " parantaa" jonkun aiemminkin mainitsemalla " osittaiselle" Atkinsilla - eli reilusti hiilihydraatteja pois: vaaleat jauhot, pasta, riisi, peruna yms. leipää muutenkin vähän.

Tavoite on sitten jossain alle 80. Se riittää ensi alkuun.

Eli merkinnät menee jotenkin näin 87/86/79 ja OOOOOOO#

Vierailija
36/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs terve vaan kaikille! Sain vauvan viime kesäkuussa ja raskausaikana tuli reilu 20kg ja ennestäänkin oli 10 extraa joten pudotettavaa on. Onneks laitokselle jäi 8kg (3kg tuli tosin sylissä mukaan ;)) ja imetysaikana (4kk) putosi 5 kg ja talven mittaan on lähteny vielä pari kiloa. Nyt mitat on siis 167cm ja 80kg. Tavoite on 65kg, eli toiset 15kg pitäis vielä saada kadotettua. Tosin tavoiteaika on häilyvä käsite, koska koitetaan saada pikku2 aikaseksi, joten yritän saada 0,5 kg pois viikossa. Mutta otetaan nyt välitavoitteeksi -2kg ystävänpäivään. Sitte pidetään taukoa jos vaavi tulee. Ja tavoitteena on olla lihomatta extraa! Mulla on pudotuskeinona kaloritarkkailu kalorilaskurissa netissä ja käyn ma-iltaisin sähläämässä ja torstaisin jumpassa. Vaihtelevasti teen sitten kotona jumppaa. Että semmosta! Hyvää pikkulauantaina kaikille!

Elin@ 80/78/65

Vierailija
37/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo loppujuttu, eli

80/80/65 =) välitavoite 78 ystävänpäivään.

Vierailija
38/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti, mutta varmasti :-)

Vierailija
39/43 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan sen verran tuo painonpudotus vaikeempaa, vaikka pyhästi vannon, etten ole YHTÄÄN lipsunut! Vaan 200 gr oli kokonaispudotus nyt kun pe kävin vaa´alla, mähän pidän tota perjantaita varsinaisena punnituspäivänä.

Eilen tosin oli enää 67,8, mutta tänään taas vaaka näytti ihan mitä lystää! Mistä sais digitaalivaa´an, jonka näyttäis AINA samaa lukemaa peräkkäin? Kun mulla on vaaka, joka saattaa näyttää yhtenä iltana 67 ja seur. aamuna 75! Tai jos käy kaks krt peräjälkeen, niin voi olla 5 kg eroa. Että mitäs sitä sitten uskoo. Yks päivä vaa´assa oli lukemana 54 kg. Sitä en sentään " ostanut" ...

Mutta perskutarallaa, periksi ei anneta!

Meku

XXOOOOOOOO

Vierailija
40/43 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko puntaria tarvita - koska naisihmisellä tuo paino muutenkin, vaikkei siis olisikaan rämä puntari - heittelee +-5 kg ihan kuukaudenhetkestä riippuen.

Mittanauha kunniaan! Mulla on tavoitteena saada vyötärö alle sen maagisen 90 cm jota kriittiseksi terveyssyistä mainitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän