Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitenkäs tuo irrotuspiikki toimikaan?

22.01.2006 |

nyt katsoin pakkausta ja eihän siinä ollutkaan ohjeita kuinka toimitaan oliko niin että aine imetää ruiskuun aja sit jauheen sekaan ja sit ruiskuun takas ja vatsaan vai kuinka oliko muuta huomioitavaa on nääs vuosi edellisestä ja nyt luulin osaavani mutta enää en olutkaan varma

help!

-milli-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri niin aineet ruiskuun. Mulle on aina sanottu, että irrotuspiikki pistetään illalla klo 21-22, en tiedä onko aina sit näin.. Ja irrotuspiikistä n. vrk tai puoltoista ja hommat ajankohtaisia..8) Tsemiä!

Vierailija
2/5 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sanottiin Väestöliitossa, että pistämisen kellonajalla ei ole väliä... Itse taisin pistää sen viimeksi aamulla joskus 10 aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenku katkaiset ampullin pään siitä nesteampullista, napsuttele sitä että kaikki nesteet valuu sinne ampullin pohjalle! Sitte vedät pitkällä piikillä nesteen ensin ruiskuun, sitte spruutaat sen siihen jauheeseen, pyörittelet varovasti pulloo ja katot ettei siihen jää hiutaleita, sitte vedät taas samalla pitkällä neulalla sekottuneen nesteen ruiskuun, vaihdat neulan pienempään ja pistät mahamakkaraan.

Mulle annettiin kyllä tarkka aika sen pistämisen suhteen, illalla klo 21. Se kun pitää pistää tiettyä tuntimäärää ennen punktiota, että ehtii vaikuttaa oikean ajan!

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa olla vastaukseni kanssa myöhässä, jos sulla oli eilen irrotuspiikin pistäminen. Vastaan nyt kuitenkin tähän, että mulle on annettu ohjeeksi pistää se 36 tuntia ennen punktiota. Että illalle se osuu jos aamupäivästä on punktio. Onnea matkaan!!

Vierailija
5/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään ultrassa ja totesivat inssin olevan sitte huomenna. Laitoin sitte käskystä heti miten irrotuspiikin eli ei ehi vaikuttaa vuorokautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi