nyt KOMMENTTEJA KAIPAAN!VOISINKO ALKAA SEURUSTELEMAAN 22V MIEHEN KANSSA ITSE OLE 30V??
mitä te ajattelisitte siintä? onhan miehetkin vaikka kuinka nuorien tyttöjen kanssa!
mä todellakin olen toivottoman ihastunut tähän poitsuun :)
Kommentit (8)
lähinnä kauhistuttaisi se, miten sitä jaksaisi pyöriä jätkän piireissä, jos kaikki ovat jotain parikymppisiä. Mä en kyl oikeasti näkisi itseäni jossain teinihelvetissä kuuntelemassa about intti-ikästen kollien ja giltsien lässytyksiä. Mut ehkä suhde voi toimia niin, että pidetään ihan omat sosiaaliset ympyrät - en tiiä voiko sitten pidemmän päälle. Tosin ikäeron merkitys vähenee mitä vanhemmiksi tullaan. Kun oot nelikymppinen tuskin haittaa hengailla kolmekymppisten kanssa.
lähinnä kauhistuttaisi se, miten sitä jaksaisi pyöriä jätkän piireissä, jos kaikki ovat jotain parikymppisiä. Mä en kyl oikeasti näkisi itseäni jossain teinihelvetissä kuuntelemassa about intti-ikästen kollien ja giltsien lässytyksiä. Mut ehkä suhde voi toimia niin, että pidetään ihan omat sosiaaliset ympyrät - en tiiä voiko sitten pidemmän päälle. Tosin ikäeron merkitys vähenee mitä vanhemmiksi tullaan. Kun oot nelikymppinen tuskin haittaa hengailla kolmekymppisten kanssa.
sinä aikuinen(?) ihminen olet täällä kyselemässä mielipiteitä tuollaiseen asiaan..
Meillä ikäeroa tosin vain 4 vuotta ja minä vanhempi. Tutulla sama ero ku teillä ja hyvin on mennyt. Kuuntele sydäntäs!
ja jos varustus on kunnossa niin anti palaa.
Olette molemmat täysi-ikäisiä ja asia on omanne