Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyl mä ihan varmasti äänestän Niinistöä!

Vierailija
22.01.2006 |

Siis mua on niin paljo jurppinut esimerkiksi tää säpinäsukupolvi (josta mm. puoluetoverini Kirsi Piha kirjoitti opuksen EVAn laskuun). Koko ajan on tämä 3-kymppisten sukupolvi valittamassa väsymystään. Kuulkaa, tehkää työtä, älkääkä valittako, saatana. Ja pois tuo ay-liike, joka hyysää työväkeä. Kyllä nöyrä työnystävä tekee työtä vaikka ilmaiseksi. Työllä tämä kansa saadaan nousemaan. Kyllä se on perkele, kun aina vain sitä palkkaa pitäisi saaha lisää ja porataan työilmapiireistä, kiusaamisesta ja muusta. Lopettakaa ruikutus.

Itsehän tietenkään en missään työssä käy, koska minulla on huippuhyvät pääomatulot yrityksestäni, jonka sijoituspaikka on nykyisin Kiinassa.(Siellä sentään osaavat lapsoset tehä valittamatta työtä 10 tuntia päivässä puhumattakaan siitä kuinka paljo ne tekee työtä yöllä. Ottakaa kiinalaisista oppia.) Mutta minun maksamillani veroilla tekin köyhät työläiset elätte. Vittu, käytte minun verorahoillani terveyskeskuksissa ja kouluissa. Saatana, mulle ei jää veronmaksun jälkeen kuin kaksihittihiljoonaa euroa kuukaudessa omaan käyttöön.

Niinistö on oikea ihminen oikealle ihmiselle.

Money talks.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla