Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte pidetyt vaatteet illalla, jos ne ei mene pyykkiin?

Vierailija
22.01.2006 |

Siivoan taas jälleen vaatekasoja makuuhuoneessa ja mietin, että minkä systeemin kehittäisi, ettei niitä syntyisi. Itsekuri on sen verran huono, etten saa laitettua vaatteita pois, ennenkuin ne on niin isoja kasoja, että ahistaa.

Toimiskohan koukut seinällä vai mikä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, 14:ta on siisti koti ja onnellinen perhe =)

14:ta siis? Neljätatoista? Neljätoistata?

Vierailija
22/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oman huoneen nojatuoliin, kuopus olohuoneen sohvalle taikka lattialle taikka oman huoneen lattialle ja minä jätän pesuhuoneen penkille.

Minun ongelma on vain kuopus, joka kylvää vaatteita sinne tänne eikä seuraavana aamuna löydä niitä kuitenkaan.

Oma systeemini on siltä osin aukoton, että vaihdan aamuisin vaatteet tuolla pesuhuoneessa ja yöpaita jää sinne naulaan. Vieressä on kodinhoitohuone, jonne vien alusvaatteet ja josta samalla haen puhtaat.

Kuopukselle teoriassa tämän saman pitäisi toimia sillä erotuksella, että hänen vaatelaatikkonsa ovat kodinhoitohuoneessa ja sinne myös usein kannan olohuoneesta yöpaidan, mutta kun hän ei pukeudu seisaaltaan, vaan vaatii istuimen eli sohvan alleen, niin tämä ei oikein ole toimiva. Mutta teoriassa siis nämä pitää olla lähellä toisiaan: paikka, jossa pukeudutaan, paikka, jonne likapyykki, paikka, jossa puhtaat vaatteet, paikka, jossa säilytetään puolipitoiset päivävaatteet ja paikka, jossa säilytetään yöasu. Toki myös se suihku kaivataan samoille nurkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja minulla on omat naulakot makkarissa.

Työvaatteet vien aina suoraan parvekkeelle tuulettumaan yöksi. Tuon ne aina kotiin, sillä työpaikan kaapissa ne ummehtuvat tosi nopeasti. Parvekkeella on tätä varten tuuletusteline, joka on tarkoitettu myös mieheni erilaisille urheiluvaatteille. Hän tosin tykkää ripustella niitä pitkin parveketta polkupyörien, pulkkien ja kesäkalusteiden päälle, niin että näyttää ihan hirveältä...

Urheiluvaatteissa olen ollut tiukkana: en ota niitä huomioon pyykkikonetta täyttäessäni, mutta en myöskään suvaitse niitä sisällä haisemassa. Pitäköön siis ulkona, kunhan vain oppisi sen tuuletustelineen sijainnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän