Mihin laitatte pidetyt vaatteet illalla, jos ne ei mene pyykkiin?
Siivoan taas jälleen vaatekasoja makuuhuoneessa ja mietin, että minkä systeemin kehittäisi, ettei niitä syntyisi. Itsekuri on sen verran huono, etten saa laitettua vaatteita pois, ennenkuin ne on niin isoja kasoja, että ahistaa.
Toimiskohan koukut seinällä vai mikä?
Kommentit (23)
Ja tapana siis mun miehellä, ei mulla. :(
vähän päällä olleita vaatteita varten. Jos lojuu siellä viikon ilman käyttöä laitan pesuun. Turha pestä joka käytön jälkeen jos ei halua samaa laittaa seuraavana päivänä.
Lapsilla on vaatekomeronsa ovissa nätit naulakot sellaisille.
Tämä on toiminut meillä hyvin.
Villapaidat ja -takit sekä esim. housut ja hameet joita tulee käytettyä harvemmin menevät takaisin vaatepuulle jos ei tarvi pestä.
Siinä ovat kaikki minun ja kolmen lapsen keskenkäytetyt vaatteet. Kätrevä napata aamulla päälle siitä.
on vielä muotoiltu henkariosa. On hyvä ostos, Ikeassa muistaakseni 29 euroa.
Makkari on siistimpi ja vaatteet löytyy aamulla helposti.
mies yrittää laittaa omiaan aina olohuoneeseen ja se aina ärsyttää.
Muuten pistän ihan kaappiin muiden vaatteiden sekaan. Aika herkästi kuitenkin vaatteeni pesen, eli kaappiin menevät ei niin hirveän likaisia ole.
meillä olisi ihan kamala kaaos koko ajan, kun se jättäisi kaikki vaatteensa lojumaan ympäri kämppää ja valikoisi sitten niistä vaatekasoista vähiten käytettyjä päälleen... :( Nykyään olen saanut ukon koulutettua niin, että tuoleilla lojuu korkeintaan kahden päivän vaatteita. Sitten alan kyselemään, että odottaako mies kenties tonttujen vievän ne pyykkiin? :D Mutta ihan käsittämätön käytäntö, ja miehen äiti on vielä siivooja ammatiltaan! Ei ole oppi tarttunut kotoa miehen teflonpintaan...
Tämä vain sinulle, joka kritisoigt tuota vaatesohvaa. Koita itse miten kovaa on olla yh. Lisäksi kahdella lapsista on astma, joten en enään voi pitää kasoja lasten huoneissakaan.
systeemi, että laitetaan 2 euroa/lojuva vaate lapsemme tilille. Tungetaan vaatteet aina vaan kaappiin, jotka ovatkin nyt hirveässä kunnossa. Parempi kuitenkin, kun lattioilla ym lojuvat vaatteet.
Tai sitten minulla on tarpeeksi vaatteita, jotta ehtivät lojua pyykkikopassakin. Harvemmin vaatteet ovat kuitenkaan sellaisessa kunnossa, etteikö niitä voisi laittaa esim. henkarissa samaan komeroon puhteiden kanssa. Sukat ym. vaihdan kuitenkin joka päivä, joten niistä ei tule ongelmaa.
Et tainnut tajuta pointtia daiju. Täällä yritetään just selvittää ongelmaa.
heti se henkinen pipo kiristä sitä päätä.
Kaikki riippuu siitä, mitä elämmässään pitää arvossa.
Vierailija:
Kaikki riippuu siitä, mitä elämmässään pitää arvossa.
itse jätän ne makkariin tai pukuhuoneeseen (kodinhoitohuone), lapset jättää tuolin selkänojalle huoneisiinsa ne vaatteet jotka laitetaan taas aamulla päälle, puhtaat vaatteet takaisin kaappiin ja likaiset pyykkiin.
No, 14:ta on siisti koti ja onnellinen perhe =)
En koskaan riisu enkä pue makuuhuoneessa - paitsi rakastelua varten. Laitan yöpaidan päälle omassa työhuoneessani, jossa minulla on vaatekaapit. Miehen vaatekaapit ovat makuuhuoneessa ja hänellä on siellä tuoli, jolle hän laittaa puolipitoiset vaatteet. Lapsella on niitä varten huoneessaan pajukori.
vois auttaa että veis ne vaatteet aina lattialta pyykkiin ja kyllästyis sitte siihen pyykkimäärään ja oppis laittamaan vaatteet paikoilleen...