Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haluaa lapselleni oman nimensä! :(

Vierailija
22.01.2006 |

Mitä sanon sille? Meillä on aina ollut hyvät välit, soitellaan päivittäin, tavataan joka viikko. En halua pahoittaa sen mieltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, kultu...

Vierailija
2/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos onkin totta niin saahan äitisi haluta mitä haluaa, mutta ei sinun missään nimessä pitä toteuttaa äitisi toivetta, jos et itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä loukkaantuu, niin saa loukkaantua.

Meilläkin on ollut sukulaispainostusta nimistä - jopa sukupuolesta (" kyllä pitäisi vielä tyttöä yrittää, kun on kolme poikaa..." hohhoijaa)...

Nimiehdotukset ovat olleet vielä sellaisia ällötyksiä, että voi vaan ihmetellä mitä tätien päässä on liikkunut, kun ovat näistä nimistä haaveilleet. Mitään Sirkkaa tai Yrjöä ei meidän lapsista ainakaan ole tullut eikä tulekaan.

Vierailija
4/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin on ehdoteltu suvussa kulkevia nimiä, mutta olen suoraan sanonut, että kiitos, mutta ei kiitos!

Toisille tuntuu olevan kunnia-asia antaa mummon tms nimi lapselle, mulle se ajatus tuntuu pahalta. Varsinkin kuolleen nimi on jotenkin...miten sen sanoisi....en löydä sopivaa termiä ajatukselleni...ihan kuin antaisi haamun nimen lapselle. Kaikki kunnia menneille sukupolville, mutta ainakin me elämme omaa elämäämme ja päätämme näin tärkeät asiat ihan itse.

Vierailija
5/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten täällä on näin keskenkasvusta porukkaa

Vierailija
6/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kuitenkin ihan suoraan, ettei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi