Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hemppa nousuun?

22.01.2006 |

Moi!

Kertokaa hyviä konsteja hempan nostattamiseen. Mulla arvo on nyt 100 eli lisärautaa pitää saada. Ekassa raskaudessa totesin, että mulla Obsidan ei tehoa ja se, mistä apua sain, oli Kreuterblutsaft. Tuota valmistetta neuvola ei ainakaan suosittele, kun siinä on niitä yrttejä. Mikä sitten olisi tehoava, mutta vatsaystävällinen valmiste?

Ansu 18+1

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä söin 6 rautatablettia päivässä parin viikon ajan niin lähti nousuun. Jos vatsa ei kestä pillereitä niin ruokavaliollahan se sit täytyy yrittää.Eli syöt rautapitoista ruokaa ja sen yhteydessä c-vitamiinipitoista esim tuoremehua niin imeytyy paremmin. Ja maitohan estää imeytymistä, elli ruuan kans sit se appelsiinimehu.Rautapitoisia ruokia on mm. liha, linssit ja vihreät vihannekset, kuten pinaatti ja pavut, täysjyväruisleipä, veriruuat, mustamakkara jne.

Vierailija
2/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten taas neuvoloissa eroja. Mulle nimenomaan suositeltiin (Lahdessa) juuri tuota valmistetta yhdessä Obsidanin kanssa, etä saatiin hb nousuun. Myös neuvolanlääkäri suositteli sitä.

Hyviä nostatuskeinoja on tosiaan esim. pinaatti- ja veriruuat.

Miisa ja pikku-neiti 8vko ja 2pvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä persiljan, sisältää hurjan määrän rautaa eli sitä jokaisen leivän päälle paljon vaikka ehkä et siitä pitäisikään

*tiitiäinen79*

Vierailija
4/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse vältellyt veriruokia, töissä vahingossa söin mustaa makkaraa... Siis veriruokia saa syödä?

Vierailija
5/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle neuvolassa nimenomaan suositeltiin Kräuterblutsaftia keskiraskaudessa, kun hemoglobiini putosi. Vedin kaksi pullollista kuureina ja johan oli taas hemppa 120:n yläpuolella. :) Sen jälkeenkin olen säännöllisesti syönyt Obsidania.

Tuosta Kräuterblutsaftista rauta imeytyy paremmin, eikä se ärsytä tai koveta vatsaa kuten joillakin nuo rautatabletit.

Lene rv39+4

Vierailija
6/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä kaikki! Itsekin ajattelin, että se mun terveydenhoitaja taitaa turhaan varoa luontaistuotetta. Ekassa raskaudessa oli eri th, ja hänen mielestään Kreuterblutsaft oli ihan ok - ja mikä parasta, se oli tehokas myös! ;) Ja ihan terve vauva tuli yrteistä huolimatta... heh! Verilettuja olenkin tässä raskaudessa syönyt varmaan kerran viikossa ja maksalaatikkoakin uskaltanut pari kertaa kuukaudessa syödä. Persilja on mun mielestä hyvää eli sitäkin täytyy varmaan ostaa!

Vierailija
7/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hb oli myös alhainen, söin Obsidania parin viikon ajan mutta maha oli lääkkeen oton jälkeen pari tuntia todella kipeä, pystyin hädin tuskin liikkumaan..:( Vaihdoin Spartocineen, mahakivut loppuivat, ja lisäksi syön tuota raskaana oleville tarkoitettua Multitabsia joka myös sisältää rautaa, kumpaakin 1 tabletti päivässä. Hb pysynyt lähellä 130!

Vierailija
8/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan latkimaan, myös mulla oli edellisraskaudessa ainoa joka auttoi, ja olen kuullut siitä suosituksia monelta taholta.

Vierailija
9/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansu73:

Moi!

Kertokaa hyviä konsteja hempan nostattamiseen. Mulla arvo on nyt 100 eli lisärautaa pitää saada. Ekassa raskaudessa totesin, että mulla Obsidan ei tehoa ja se, mistä apua sain, oli Kreuterblutsaft. Tuota valmistetta neuvola ei ainakaan suosittele, kun siinä on niitä yrttejä. Mikä sitten olisi tehoava, mutta vatsaystävällinen valmiste?

Ansu 18+1

Lisätietoja raudasta saat osoitteesta www.rautainfo.fi . Oikea, tutkittu ja tehokas rautalääke on turvallisempi vaihtoehto raskausaikana kuin yrttijuoma, jonka tehosta ei ole kliinistä näyttöä.