Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että tekis mieli olla kusipää eksää kohtaan

Vierailija
22.01.2006 |

Meidän suhde oli ihan syvältä, oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Se petti mua useitten eri naisten kanssa, vei rahat, ymsyms. Erosin vuosi sitten. Lastenvalvojalla hehkutti miten on maailman paras isä ja hälle ei riitä joka toinen vkl plus viikolla yks päivä, vaan hän haluaa isommat tapaamisoikeudet.

No, tuosta alkaa olla kanssa se vuosi aikaa, ja äijä on niin jumalattoman idiootti ettei enempää voi olla. Lapsiaan se on tavannu tasan kaks kertaa eron jälkeen. Viimesimmästä kerrasta on 7kk aikaa. Nuorin oli silloin 1v2kk, joten tuskin muistaa enää isäänsä. Mies ei soita lapsilleen, ei muista edes synttäreinä tai jouluna. Mulle kyllä soittelee, mitä lapsille kuuluu jne. Isänpäivän aikaan muisti soitella siitä että oottehan muistanu tehdä hälle isänpäiväkortin?!

Taas tuli viimeyönä puhelu. Hän tahtoo lapsistaan kuvia. Oon sanonu sille sata kertaa että mulla ei ole, koska se vei mun digikameran eikä ole sitä palauttanu, eikä mulla ole vara ostaa uuttakaan. Joten en saa kuvia otettua. Tekis niin mieli kirjottaa sille pikkunen sähköposti jossa kerron mitä mieltä oon sen kusipäisyydestä ja muusta. Miten joku voi olla noin vastuuton ja jonku alkuliman tasolla, ettei mitään tajua.

Ylpeilee sillä miten hyvä isä hän on ja miten hän välittää lapsistaan enenmmän kuin mä.. eikä sitten mitään yhteyttä jaksa pitää. En varmasti laita sille yhtäkään kuvaa. Enenenenen. Mä en edes tajua miten sen nykyinen voi olla sen kans kun tietää ettei mies tuon enempää kanna vastuutaan. Vaikka, voi olla kyllä hyvin paljon mahdollista että eks on sille eukolleen sanonu että mä en anna tavata yms.. koska sillä on pakonomainen tarve pitää yllä taydellistä julkisuuskuvaa itestään, ihan joka suhteessa vaikka tosielämässä onkin täys paska ja suoraan

sanottuna psykopaatti.

Huoh.. että tämmönen vuodatus.. Onko muilla kokemuksia tuommosesta tyypistä? Vai mitä mieltä ootte.. saanhan vajota sen tasolle ja alkaa lapselliseksi idiootiksi ettei mun tartte mitään kuvia alkaa jostain penkomaan jne. Kun sillä niitä kuitenkin on kun oon laitellu jo aiemmin, vaan kun lisää pitäis saada. Aargh rupee verenpain nousemaan kun ajattelenkin sitä ..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ex, jota lapsen hyvinvointi ei kiinnosta pätkän vertaa. Lapsi on jo aikas iso, ensi vuoden eskari, mutta lapsi ei haluaisi tavata isää pitkiä aikoja ts. olla yötä. Isä ei kuitenkaan suostu siihen, että tapaisi lasta vaikka vaan päiväsajan, ja lapsi yöksi kotiin. Yököttää itseäkin ne vaihtotilanteet, kun lapsi ei halua.

Ja nyt on niin, että isä tapasi lasta vain viime kesän ajan. Ainut kesä koko lapsen elämän aikana. Oltiin naimisissa pitkään, lasta oli hartaasti toivottu jne, mutta raskauden aikana mies muuttui ihan toiseksi ja elämä muuttui todella kestämättömäksi hänen kanssaan. On erottu lapsen ollessa pieni, vähän alta 1v.

Välillä soittelee saadakseen kuvia. Lapsi ei kiinnosta, on tehnyt niitä liudan jo jonkun toisen kanssa, jonka tapasi jo eromme harkinta-ajalla, raskauttikin jo tuolloin. Kuvia täytyy saada sukulaisille.

En oikeasti tunnista miestä samaksi enää, jonka kanssa menin naimisiin n. 10v sitten. :(

Mutta ei se mitään, pärjätään me kahdestaan. Joskus toivon, että koko mies uusine perheineen lähtisi maasta tai jotain. " Uusi" vaimonsa laittelee välillä todella mieltäylentäviä tekstareita, vaikken tunne koko ihmistä yhtään. Piinalta tuntuu toisinaan koko juttu.

Vierailija
2/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se leipä elättääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jokkut jäätte niin kamalan vihamielisiksi entisiänne kohtaan? Haukutte psykopaateiksi ja ettei mies välitä lapsista vaikka haluaa kuvia niistä?

Valtapeliä tollanen.. Tekee ihan surulliseksi lukea tommosia. Puhumattakaan niistä jotka lasten kuullen haukkuu entistään! Kaverin kaverini ihmetteli miksi reippaan vuoden ikänen kysy " Miksi isä Hylkäsi Matin?" -Ihan niinkuin vuoden ikänen ajattelee niin, saati sitten puhuu..

Noin puhuu lapsi joka kuulee aikuisten juttuja.

Vierailija
4/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli sairaalassa n. vuosi sitten. Minä en saanut mennä sinne katsomaan, koska olin sairaana. Rukoilin exää, että menis pitämään seuraa lapselleen, kävis edes pikaisesti tms. Ettei tarvis yksin olla pienen.

Eipä mennyt tuo. Ei edes vastannut puhelimeen, tekstiviesteihin, sähköpostiin jne. Sanoi sitten myöhemmin: " Ai se? En tiennyt, että se ois jotenkin tärkeää."

En tiedä mikä hänet muutti. Minusta tuntuu, että hän sekosi jollain tavalla raskauteni aikana.

2

Vierailija
5/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla joku provo..et sä voi oikeesti aatella noin jos oot lukenu mun ja kakkosen viestit, ethän?

Sunko mielestä on välittävä isä, jos tapaa lapsiaan kaks kertaa vuodessa, soittaa yhden kerran vuodessa lapsilleen?? Mullakin oli nuorimmainen sairaalassa tässä loppusyksystä. Isälle siitä mainitsin, että tämmöinen tulee tapahtumaan jne. Vaan kertaakaan ei ennen eikä edes jälkeen operaation soittanu ja kysyny miten pieni voi ja onko selvinnyt miten leikkauksesta. Ei ole sanallakaan maininnut koko juttua.. Että tämäkin mielestäni kertoo jo miehen välittämisen tason. Ei muista lapsiaan synttäreinä, ei joulunakaan. Ei kortilla, ei puhelinsoitolla, lahjoista puhumattkaan. Ainoa milloin soittaa, niin on silloin kun on vaatimassa itselleen jotain. Valokuvia, korttia, lahjaa isänpäiväksi tms. Eikä silloinkaan puhu lastensa kanssa, vaan mun kanssa! Ja omat lapsensa ovat täysin puhe- ja ymmärryskykyisiä.

ap

Vierailija
6/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ole mitään velkaa ' lapsimiehillenne' . Voitte sanoa heille että kuvittelevat itselleen ne valokuvat samalla laiila kuin te ja lapsenne kuvittelette hänen huolenpitonsa ja välittämisensä..

6:lle: ole hyvä ja mieti kahdesti mitä puhut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän