Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MLL:n hoitajista kysyisin

23.06.2008 |

Kuulisin mielelläni kokemuksianne MLL:n hoitajavälityksestä. Asun itse Helsingissä, mutta kokemukset muualtakin Suomesta ovat tervetulleita.

Sitten kysyisin siitä palkkauksesta. Jos tarvitsisin hoitajaa esim. viisi tuntia viikossa, sehän maksaisi 5 x 6,20 eli 31 euroa kuussa. Jos minulla olisi sama hoitaja aina (onnistuuko sellainen?), maksaisin hänelle 4 x 31 euroa eli 124 euroa kuussa ja lisäksi eläkevakuutusmaksun, joka on kai 22,4 prosenttia tuosta 124 eurosta eli n.28 euroa, yhteensä siis n. 152 euroa kuussa. Lisäksi pitää ottaa hoitajalle tapaturmavakuutus. Näinkö se menee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalouteen palkatusta työntekijästä ei tarvitse maksaa ennakonpidätystä eikä sotu-maksua jos palkkaa maksetaan enintään 1500 euroa kalenterivuodessa.(vuoden 2003 tieto) Lähde: Kotitalous työnantajana

Jos MLL kyseessä, ei tarvitse perheiden hommata tapaturmavakuutusta.

MLL kautta voi onnistua myös saada sama hoitaja.

Vierailija
2/2 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan muutaman kerran käytetty. Se tyttö, joka tuli ekalla kerralla, antoi yhteystietonsa ja hänen kanssaan olisi voinut suoraankin sopia säännöllisemmästä hoidosta. Meillä ei kuitenkaan ollut tarvetta kuin hyvin satunnaiseen hoitoon ehkä kerran puolessa vuodessa tyyliin. Tyttö tiesi itse kaikki maksuasiansa, mutta me ei makettu kuin tuo tuntitaksi tunneilla kerrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla